اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002265136716482

حضور شرکت کولان سل در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

کد: 140002265136716482

https://bit.ly/3v9p6zG

، کرج , (اخبار رسمی): عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه تولیدکنندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی، سیستم های آبیاری، تجهیزات گلخانه ای، سم ،کود، بذر و سایر نهاده ها می باشد.

حضور شرکت کولان سل در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز
حضور شرکت کولان سل در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

ﺳﺮﻣﺎﯾﺶ ﺗﺒﺨﯿﺮی ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺳﺎزﮔﺎری ﺑﺎ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴـﺖ و اﻗﻠﯿﻢ ﮔﺮم و ﺧﺸـﮏ اﯾﺮان، ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ در ﻣﺼــﺮف اﻧﺮژی دارد ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ دﻟﯿﻞ در ﺳﺎل 1384 اوﻟﯿﻦ ﺑﺮرﺳﯽ و ﺗﻼش ﻫﺎی ﻻزم ﺑﺮای اﯾﺠﺎد ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺪ ﺳﻠﻮﻟﺰی به عنوان ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﻣﻨﺎﺳـﺐ به جای ﭘﻮﺷـﺎل آﻏﺎز ﮔﺮدﯾﺪ و در سال 1387 اولین ﭘﺮواﻧﻪ ﺑﻬﺮه ﺑﺮداری ﺗﻮﻟﯿﺪ ﭘﺪ ﺳﻠﻮﻟﺰی در اﯾﺮان درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺪ و ﺗﺤﺖ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﭘﺪ ﺳﻠﻮﻟﺰی در ﺷﻬﺮک ﺻﻨﻌﺘﯽ اﺷﺘﻬﺎرد واﻗﻊ در اﺳﺘﺎن اﻟﺒﺮز آﻏﺎز به کار ﮐﺮد.

اﯾﻦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺗﺎ ﺳﺎل 1388 ﺗﻨﻬﺎ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺮﻏﺪاری و ﮐﺸﺎورزی ﺑﻮد، اﻣﺎ ﭘﺲ از آن ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﯽ و ﮐﺴـﺐ ﺗﺠﺮﺑﻪ از ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻣﻮﻓﻖ دﻧﯿﺎ و ﺗﺮﺑﯿﺖ ﻧﯿﺮوی ﻣﺘﺨﺼـﺺ و ﻓﻨﯽ در ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﮐﯿﻔﯿﺖ ﮔﺬاﺷﺖ و ﺗﻮاﻧﺴﺖ ﺑﻪ ﺑﺎزارﻫﺎی دﯾﮕﺮی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺻﻨﻌﺖ ﺗﺎﺳﯿﺴﺎت و ﭘﯿﺶ ﺧﻨﮏ ﮐﻨﻨﺪه ﻫﺎی ﺗﻮرﺑﯿﻦ ﻫﺎی ﮔﺎزی وارد ﺷﻮد و ﺗﺤﺴﯿﻦ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن اﯾﻦ حوزه را ﺑﺮاﻧﮕﯿﺰد.

کولان سل بزرگ ترین تولیدکننده پد سلولزی در خاورمیانه در نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز در تاریخ 1400/2/28 الی 1400/2/31 حضور دارد.

آدرس: شیراز، شــهرک گلسـتان، بلوار دهخــدا شــــرکت نمایشــــگاه های بین المللی استان فـارس، سالن نرگس، قرفه ی 15

ساعت بازدید : 15:00 الی 21:00

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کولان سل

سرمایش تبخیری علاوه بر سازگاری با محیط زیست و اقلیم گرم و خشک ایران، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی دارد به همین دلیل در سال 1384 بررسی و تلاش های لازم برای ایجاد خط تولید پدسلولزی بعنوان جایگزینی مناسب بجای پوشال آغاز گردید و در سال 1387 اولین پروانه بهره برداری تولید پد سلولزی در ایران دریافت شد و تحت عنوان کارخانه پدسلولزی در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز آغاز بکار کرد. این فعالیت تا سال 1388 تنها در صنعت مرغداری و کشاورزی بود، اما پس از آن با بررسی و کسب تجربه از نمونه های موفق دنیا و تربیت نیروی متخصص و فنی در بخش تولید ، پا در عرصه بی پایان کیفیت گذاشت و توانست به بازارهای دیگری مانند صنعت تاسیسات و پیش خنک کننده های توربین های گازی وارد شود و تحسین کارشناسان و متخصصان این حوزه را برانگیزد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی