کد: 140002295141713296

دکتر مرتضی غلامپورفرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

کد: 140002295141713296

https://bit.ly/3f6hwAu

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر مرتضی غلامپورفرد عضو اسبق کمیسون اقتصادی فدراسیون هندبال ایران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

آقای دکتر مرتضی غلامپورفرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
دکتر مرتضی غلامپورفرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
آقای دکتر مرتضی غلامپورفرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
دکتر مرتضی غلامپورفرد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

آقای دکتر مرتضی غلامپورفرد عضو اسبق کمیسون اقتصادی فدراسیون هندبال ایران در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. می‌خواهیم در اینجا یک رزومه کوتاه درباره جناب آقای دکتر مرتضی غلامپور فرد برای شما غزیزان بیان کنیم تا آشنایی بیشتری با این جوان با انگیزه و موفق داشته باشید.

دکتر مرتضی غلامپور فرد در یکم آذرماه 1363 در تهران چشم به جهان گشود .

وی در سال 1385 مدرک لیسانس جامعه شناسی و در سال 1389 مدرک فوق لیسانس روانشناسی بالینی خود را دریافت کرد و با توجه به کار حرفه‌ای در زمینه روانشناسی و کسب تجربه در آن، نهایتا درسال 1396 موفق به اخد مدرک دکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه شهید بهشتی شد.

وی همچنین در این سالها کتاب های جامعه شناسی، جامعه شناسی پزشکان، جامعه شناسی زنان، روانشناسی اجتماعی و همچنین مقالات متعددی در زمینه روانشناسی و جامعه شناسی را به نگارش درآورده است.

نکته جالب در زندگی دکتر غلامپورفرد این است که هیچ گاه تک بعدی زندگی نکرده و همیشه سعی کرده در همه جوانب رشد داشته باشد و می‌توان به این موضوع اشاره کرد که او به طور همزمان در عرصه ورزشی مشغول فعالیت بوده و درتیم های هندبال صباباتری و دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری کاشان به طور حرفه‌ای فعالیت کرده است.

همچنین در سال 1395 همراه تیم شهرداری کاشان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد و در تورنمنت بین الملی هلند شرکت کند.

همچنین در سال 1396 به عنوان روانشناس تیم ملی هندبال  نوجوانان  ایران منصوب شد و همراه تیم در تورنمنت بین المللی قطر مقام قهرمانی را کسب کرد.

در سال 1397 کاندید ریاست فدراسیون هندبال ایران شد و از سال 1398 تاکنون به عضویت کمیسیون اقتصادی فدراسیون هندبال ایران درآمده است .

دکتر غلامپور فرد، همچنین 2 دوره عضو علی البدل ریاست اتحادیه طلا و جواهر جنوب غرب تهران بوده است.

در حال حاضر وی ریاست شرکت امین تجارت کوه نور را برعهده دارد که زمینه فعالیت آن خرید و فروش مسکوکات و زیور آلات طلا و جواهر و اتومبیل است.

از فعالیت های آقای غلامپور فرد در زمینه سیاست می توان به کاندید بودن وی در انتخابات شورای شهر تهران اشاره کرد که در آن انتخابات توانست نظر اعتماد هشت هزار نفر از تهرانی‌ها را به دست بیاورد.

این فعال سیاسی و اجتماعی در سال 1400 در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد که طرفداران وی در انتظار تایید صلاحیتش از جانب شورای نگهبان هستند تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی جوان مومن و انقلابی در زمینه سیاست و مدیریت کشور باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلید مدیر

مجموعه کلید مدیر در زمینه آموزش حرفه‌ای کارآفرینی به نوجوانان فعالیت می کند. مامعتقدیم بهترین زمان یادگیری تفکر کارآفرینی در نوجوانی است و به همین دلیل با استفاده از بهترین منابع و روش‌های روز دنیا ( خلق مدل جدید آموزش کارآفرینی به نوجوانان IBSE ) توانستیم به بهترین نتایج برسیم.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه