اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003075151916512

رونمایی از سایت نبض پرواز

کد: 140003075151916512

https://bit.ly/2SGZtIc

، (اخبار رسمی): با هدف رزرو آنلاین ارزان ترین نرخ های خدمات گردشگری و رعایت اصول و قوانین، از سایت نبض پرواز به آدرس NabzeParvaz.com در تاریخ 1400/01/01 رونمایی شد.

رونمایی از سایت نبض پرواز
رونمایی از سایت نبض پرواز

به گزارش نبض پرواز، سایت NabzeParvaz.com که یک سایت رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد رزرو آنلاین ارزان ترین نرخ های خدمات گردشگری و رعایت اصول و قوانین را تسهیل کند.

محمد سجاد قاسمی، به سمت مدیر عامل نبض پرواز در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما قصد داریم که همه ی مردم با ارزان ترین نرخ ها بتوانند مسافرت کنند و سود، بسیار برای ما ارزشی ندارد و هدف ما این است که قشر ضعیف جامعه هم بتوانند از خدمات گردشگری با کیفیت بهره ببرند . و خوشحالیه مردم از همه چیز حتی از نان شب برای نبض پرواز مهمتر است

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت نبض پرواز یک سایت کامل از لحاظ خدمات ویزا ، تور ، پرواز داخلی و خارجی و کلیه ی بیمه های مسافرتی و باپنل کاربری بسیار شیک و راحت برای کاربران برای سهولت در امر رزرو میباشد»

گفتنی است نبض پرواز، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهکار آفرینی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نبض پرواز به آدرس NabzeParvaz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری نبض پرواز

نبض پرواز رزرواسیون آنلاین خدمات گردشگری به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران گرامی با شماره تماس 02191332240 در ارتباط باشید

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی