اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003125160016532

بازدید وزیر صمت از کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر

کد: 140003125160016532

https://bit.ly/34Ej4f1

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیروز با حضور در مجتمع الهیه از این مجموعه بازدید کرد.

بازدید وزیر صمت از کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر
بازدید وزیر صمت از کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر

روز سه شنبه 11 خردادماه دکتر رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی استان با حضور در مجتمع الهیه، از کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنا بویلر بازدید کرد.

در این بازدید مدیر عامل،  مهندس رجبی نیز ضمن معرفی بخش‌های مختلف این مجموعه به وزیر صمت، روند فعالیت این واحد تولیدی را به وی توضیح داد و ظرفیت‌ها، مشکلات و نیازهای این کارخانه را تشریح کرد.

این کارخانه در زمینی به مساحت 22 هکتار شامل 27000 مترمربع سالن سرپوشیده و 6 هزار مترمربع انبار سرپوشیده، احداث شده و دارای 6 خط تولید لوله‌های پره‌دار(فین‌دار) با ظرفیت تولید سالیانه 100 هزار شاخه فین تیوب، با فین مارپیچ جهت ساخت هارپ‌ بویلرهای بازیاب حرارات مورد استفاده در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی می باشد. همچنین برخی از اجزای بویلرهای صنعتی از قبیل اکونومایزر، سوپرهیتر، واتر وال ها و ... در این کارخانه تولید می‌گردد.

کارخانه فینینگ و فرمینگ شرکت مپنابویلر که قابلیت اشتغال‌آفرینی برای 140 نفر در سه شیفت کاری را دارا می باشد با به کارگیری نیروی کار محلی و بومی و رفع نیاز داخلی کشور به این تجهیزات کمک شایانی به اقتصاد منطقه نموده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مپنابویلر

شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا، شرکتی است توانمند که در زمینه طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه‌اندازی انواع بویلرهای بازیافت حرارتی/ تولید همزمان برق و حرارت (CHP)، واترتیوب (پکیج/ صنعتی/ نیروگاهی) و تجهیزات جانبی مرتبط در بخش‌های نیرو، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و سایر صنایع در بازارهای داخلی و خارجی به صورت EP و EPC فعالیت می‌کند. این شرکت بر اساس اعتقاد به مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان نموده و پاسخگویی اجتماعی، پویایی اقتصادی و پایداری زیست‌محیطی را سرلوحه فعالیت‌های خود در جهت توسعه پایدار قرار داده است و در راستای منافع ملی گام برمی‌دارد. به منظور برآورده ساختن نیازهای جدید بازار برق، این شرکت در سال ۱۳۹۵ قراردادی را جهت انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای بازیافت حرارتی با ظرفیت بالا جهت نصب در پایین دست توربین‌های گاز کلاس H،F و بالاتر با شرکت صاحب نام John Cockerill (CMI) بلژیک منعقد کرد. همچنین این شرکت در حوزه تامین آب شرب و صنعتی، طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های پیش تصفیه، تصفیه و شیرین‌سازی با فناوری‌های غشایی از جمله RO و EDI را نیز در گروه مپنا برعهده داشته و آمادگی ارائه پیشنهاد رقابتی به مشتریان را در این زمینه داراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید