اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004025193116667

فروش کمپرسور یخچالی دندان پزشکی تیر 1400

کمپرسور یخچالی دندان پزشکی

کد: 140004025193116667

https://bit.ly/2U8gQ5m

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر می خواهید در خرید کمپرسور یخچالی دندان پزشکی دچار اشتباه نشوید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با مشاوران ایران پمپ صحبت کنید. در وب سایت ایران پمپ ، مهمترین نکات خرید و قیمت تیر ماه 1400 کمپرسور یخچالی دندان پزشکی را دریافت کنید.

کمپرسور یخچالی دندان پزشکی
قیمت فروش کمپرسور یخچالی دندانپزشکی

بهتر است قبل از خرید کمپرسور یخچالی دندان پزشکی، به طور کامل با انواع مدل‌های مختلف آن آشنا شوید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که مشخصات فنی یک کمپرسور یخچالی دندانپزشکی عالی را داشته باشد.

خرید کمپرسور یخچالی دندان پزشکی

از آن جایی که دستگاه کمپرسور یخچالی دندان پزشکی جزو کمپرسور های بدون صدا می باشد و این دستگاه در دسته کمپرسور های روغنی قرار دارد ، از این دستگاه در مطب های دندان پزشکی به راحتی می توان استفاده کرد . از مزایای استفاده از این نوع دستگاه کاهش و کم شدن هزینه ها می باشد.  اگر می خواهید در خرید کمپرسور یخچالی دندان پزشکی دچار اشتباه نشوید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با مشاوران ایران پمپ صحبت کنید.

راهنمای کمپرسور باد دندانپزشکی و انواع آن

کمپرسور باد دندانپزشکی یخچالی جزوء کمپرسورهای بدون صدا می باشد. این دستگاه در دسته کمپرسورهای روغنی قرار دارد. معمولا مخزن کمپرسورهای دندانپزشکی یخچالی را به حالت ایستاده تولید می کنند تا در کابینت های مطب دندان پزشکی به راحتی جای گیرد. به دلیل اینکه اکثر کمپرسورهای دندانپزشکی در یک محیط ثابت هست و نیاز به جابه جایی ندارد،مخزن باد آن ها را بدون چرخ طراحی می کنند.

به صورت استاندارد برای هر یک یونیت دندانپزشکی نیاز به حجم مخزن ۴۰ لیتر می باشد. البته در صورتیکه ساکشن آبی استفاده نمایید.اگر ساکشن هوایی داشته باشید، باید کمپرسور باد با مخزن بزرگتری انتخاب نمایید زیرا ساکشن هوایی فشار باد زیادی مصرف می نماید.

قدرت موتور کمپرسورباد دندانپرشکی یخچالی

قدرت موتور کمپرسور باد دندانپزشکی یخچالی 2.5 اسب بخار است .از آنجایی که این کمپرسور با روغن کار می کند بهتر است که هر شش ماه یکبار یا هر 1000 ساعت کار ، تعویض روغن شود . توجه داشته باشید برای جلوگیری از وارد شدن مایع داخل مخزن به دهن بیمار و همچنین جلوگیری از عفونی شدن دهان حتما از میکرو فیلتر ها استفاده کنید .

کمپرسور یخچالی دندان پزشکی چه ویژگی هایی دارد؟

در شرکت کمپرسور سازی ایران پمپ از موتورهای قدرتمند کولر گازی 2.5 اسب بخار استفاده می شود که توانایی  تولید فشار باد تا ۸ بار را دارد.هر موتور ۲,۵ اسب کولر گازی می توانید یک مخزن تا ۱۲۰ لیتر را به تنهایی به فشار باد ۸ بار برساند . اگر تمایل دارید که فشار هوا را از 10 به 12 برسانید می توانید با کارشناسان ایران پمپ تماس بگیرید.

چرا نصب فیلتر هواکش بر روی موتور کمپرسور یخچالی دندانپزشکی اهمیت دارد؟

برای به حداقل رسیدن صدای موتور و جلوگیری از ورود ذرات گردوغبار به داخل موتور کمپرسور یخچالی دندانپزشکی می بایست از فیلتر هواکش استفاده کرد .در قسمت انتهایی بدنه این موتورها یک پیچ تخلیه وجود دارد که در مواقع خاص می توان روغن آن را تخلیه و یا تعویض کرد. روغن مورد استفاده در موتورهای کمپرسور یخچالی دندانپزشکی  از نوع روغن برودتی می باشد  و دلیل استفاده از این نوع روغن دیر تر بخار شدن آن می باشد.

شرکت ایران پمپ بزرگترین تولید کننده انواع کمپرسور باد دندانپزشکی یخچالی در ایران میباشد.برای مشاوره در خصوص انتخاب کمپرسور باد متناسب با نیازتان میتوانید با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید