اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004055197114694

آگرالکترونیک بر بنیان دانش، تحقیق، توسعه و تجربه

کد: 140004055197114694

https://bit.ly/2StxdZV

، قدس , (اخبار رسمی): در یک دهه گذشته که مفهومی به نام دانش‌بنیان در سطح علمی و صنعتی کشور ما پدید آمده است؛ غالب شرکت‌­ها تلاش می­‌کنند تا بتوانند ویژگی­‌های نوآورانه‌­ای را در مجموعه خود ایجاد کنند تا در بین شرکت­‌های دانش‌بنیان قرار بگیرند.

آگرالکترونیک بر بنیان دانش، تحقیق، توسعه و تجربه
آگرالکترونیک بر بنیان دانش، تحقیق، توسعه و تجربه

ما مفتخریم که اعلام کنیم با تلاش­‌های بی وقفه پرسنل جوان و با انگیزه آگرالکترونیک در تمام واحدها به ویژه در واحد تحقیق وتوسعه، واحد تولید و واحد کنترل‌کیفیت توانستیم محصولات باکیفیتی را در این مجموعه تولید کنیم که مایه افتخار این مجموعه و ایران عزیزمان باشد. درایو­های کنترل دور موتورهای القایی فرکانس متناوب آگرالکترونیک توانست تمام شاخصه­‌های یک محصول دانش بنیان را کسب کند و بر همین اساس عنوان دانش بنیان تولید نوع یک به شرکت آگرالکترونیک از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعطا گردید.

شـرکت نویــن سـازان صنعت برق سپــاهان با نام تجاری آگـرالکترونیک در فروردین ماه سال 1400 موفق به کسب عنوان دانش­ب‌نیان تولیدی نوع یک گردید. در میان حدود 5400 شرکت دانش­‌بنیان ثبت شده بر اساس گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌­رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حدود 600 شرکت به عنوان تولیدی نوع 1 انتخاب شده‌­اند.

 شرکت آگرالکترونیک از سال 1389 فعـالیت خودرا در زمینـه­ ارائه خدمـات طراحـی و ساخت در حـوزه­‌ی اتوماسیـون صنعتی و کنتـرل محـرکه‌­های الکتریکـی آغاز نموده است. آگـرالکترونیـک در حـال حاضـر در 4 سـری مختلف NE، NG، NPو NL درایو از تــوان 2.2 کیلــووات تا 400 کیلووات با تکیه بردانش متخصصین خود توسعه داده است.

شرکت آگرالکترونیک توانایی طراحی انحصاری جهت پروژه‌­های خاص را داشته و در گذشته نیز چندین پروژه را با طراحی انحصاری به تولید رسانده است.

از جمله مهم­ترین ویژگی­‌های درایو ایرانی آگر الکترونیک، پیاده‌­سازی کنترل برداری حلقه باز و حلقه بسته می­‌باشد. این الگوریتم از نظر محاسباتی با پیچیدگی فراوانی همراه است که توسط متخصصان این شرکت توسعه یافته است. شالوده مبحث دانش­‌بنیان شرکت آگر الکترونیک بر اساس همین الگوریتم بنا شده است. عموما درایوهای ایرانی در صنایع سنگین مثل انواع جرثقیل­‌ها چندان ورود نمی­‌کنند که این ضعف معمولا ناشی از عدم پیاده‌­سازی الگوریتم کنترل برداری یا پیاده‌­سازی ناقص آن است اما درایوهای آگر الکترونیک پس از بررسی و انجام تست­‌های فراوان به خوبی در زمینه صنایع با کاربرد سنگین، وارد شده­‌اند. صحت عملکرد الگوریتم کنترل‌برداری درایوهای آگر الکترونیک در کاربردهای سنگینی همچون انواع جرثقیل­‌های سقفی، جرثقیل­‌های دروازه­‌هایی، جرثقیل­‌های برجی، بالمیل و ... بارها تست شده و مورد تایید بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آگر الکترونیک

شرکت مهندسین نوین سازان صنعت برق سپاهان با نام تجاری آگر الکترونیک در سال 1389 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات در حوزه طراحی و تولید درایو (اینورتر) های صنعتی آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید