اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225432014694

درباره شرکت آگر الکترونیک

ساخت و تامین انواع درایوهای صنعتی در ایران

کد: 140006225432014694

https://bit.ly/3tBmTNG

، قدس , (اخبار رسمی): جناب آقای مهندس مهدی یارمحمدیان در سال 1389 شرکت مهندسین نوین سازان صنعت برق سپاهان تاسیس و مدتی بعد برند این مجموعه با نام تجاری آگرالکترونیک به ثبت رسانید.

ساخت و تامین انواع درایو های صنعتی در ایران
تیم آگرالکترونیک به همراه جناب آقای مهندس مهدی یارمحمدیان

با توجه پیشرفت روزافزون صنعت برق در کشور و نیاز به تامین درایوهای صنعتی در این حوزه و وارداتی بودن تمامی محصولات موجود در کشور خلاء یک شرکت تولیدی در کشورمان احساس گردید.

نظر به مسئولیت پذیری اجتماعی جناب آقای مهندس مهدی یارمحمدیان  در سال 1389  شرکت  مهندسین نوین سازان صنعت برق سپاهان تاسیس و در ابتدا به صورت حرفه‌ای در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت داشته‌است. شرکت  مهندسین نوین سازان صنعت برق سپاهان در حوزه‌های مختلف این صنعت اعم از اجرای پروژه، مشاور فنی، آموزش و تعمیرات به ارائه خدمات اقدام نمود.

سرانجام تلاش های جناب مهندس یارمحمدیان در این مجموعه و در سال  1394 منجر به طراحی و ساخت اولین درایو(اینورتر) شرکت شد و اولین محصول خود را در توان 5.5 کیلووات به تولید رسانید. روند تحقیق و توسعه این محصول منجر به ایجاد تغییرات اساسی در طراحی و همچنین اضافه کردن الگوریتم‌های پیچیده‌تر کنترل برداری گردید.

با تکیه بر همین توان فنی محصولی قابل دفاع توسط شرکت ساخته شد و در سال  1396 جناب آقای مهندس مهدی یارمحمدیان  نام تجاری شرکت خود را با عنوان " آگر الکترونیک " به ثبت رسانید. پس از آن این شرکت محصولات خود را در حجم محدود و به صورت سفارشی در بازار داخلی عرضه کرد.

شرک آگر الکترونیک در سال  1397 اقدام به توسعه محصولات خود از توان  2.2 کیلووات تا 110 کیلووات در سه مدل  NP100 NG100, NE100, نمود. همچنین امکان  طراحی و ساخت درایو(اینورتر) از توان 132 کیلووات تا توان 400 کیلووات را نیز به صورت سفارشی مهیا کرد.

همچنین مهندسین تیم تحقیق وتوسعه به طور مستمر درحال به روزرسانی و ارتقاء محصولات بر اساس استانداردها و فناوری‌های روز دنیا می‌باشند.

کلیه طراحی‌های صورت گرفته در مجموعه آگر الکترونیک منطبق بر استاندارد IEC61800 بوده و دارای گواهی نامه‌های معتبر از آزمایشگاه‌های مرجع صنایع انرژی ایران (EPIL) می‌باشد.

محصولات ما با نام تجاری آگرالکترونیک هم اکنون در صنایعی همچون صنایع معدنی، فولاد، تهویه مطبوع ،نساجی،کاغذ سازی ،شیمیایی و ... در کاربری‌هایی نظیر پمپ و فن، کرین(جرثقیل)، میکسر، اکسترود و ... مورد استفاده قرار گرفته که رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

جناب آقای مهندس یارمحمدیان  با به کارگیری کادر مجرب در بخش‌های آموزش، تعمیرات،مشاوره، اجرای پروژه و نیز  تولید محصول با کیفیت ایرانی در بیش از یک دهه از عمر شرکت توانسته است خدمات شایان  توجهی را در صنعت برق کشور و خودکفایی ایران عزیز داشته باشد.

این مجموعه در مسیر رشد خود، با وجود سختی‌های بسیار زیادی که در این راه متحمل گردیده است پرقدرت‌تر از گذشته برای تولید محصول با کیفیت تلاش نموده و همواره با تکیه بر دانش و توان مهندسین رو به سوی ایرانی آباد گام‌های موفقیت را خواهد داشت.

ما مفتخریم که اعلام کنیم با تلاش‌های بی وقفه پرسنل جوان و با انگیزه, شـرکت نویــن سـازان صنعت برق سپــاهان با نام تجاری آگـرالکترونیک در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان تولیدی نوع یک گردید.

اعتماد شما هموطنان و صنعت گران عزیز به تولیدات جوانان خودتان بزرگترین حمایتی است که می‌تواند ما را در پیمودن این مسیر طولانی و پر مشقت یاری کند. تولید کنند  ایرانی نیاز به حمایت ایرانی دارد و سرمایه ایرانی می‌تواند بزرگترین حامی دانش و تولید جوانان نخبه کشورما باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آگر الکترونیک

شرکت مهندسین نوین سازان صنعت برق سپاهان با نام تجاری آگر الکترونیک در سال 1389 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات در حوزه طراحی و تولید درایو (اینورتر) های صنعتی آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]