اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004065198610772

دوره آموزش سئو را با تخفیف یک میلیون تومانی بگذرانید

تخفیف آموزش سئو | تخفیف برای دوره آموزشی سئو

کد: 140004065198610772

https://bit.ly/2T2CVT5

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی سئو مقدماتی و پیشرفته  با حضور علاقه مندان در تابستان 1400 برگزار می‌شود. این دوره آموزشی با تخفیف یک میلیون تومانی برگزار می شود.

تخفیف آموزش سئو | تخفیف برای دوره آموزشی سئو
تخفیف آموزش سئو | تخفیف برای دوره آموزشی سئو

به گزارش روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت، دوره آموزشی سئو مقدماتی و پیشرفته با حضور علاقه مندان در تاریخ تابستان 1400 به میزبانی در وبینار توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پیمان شمس مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت هدف از برگزاری این دوره با چنین تخفیف ویژه ای را ارتقای سطح دانش همه کسب و کارهای اینترنتی بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی در فضای مجازی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت hamsite.ir را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]