اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203287340910772
در دسترس نیست

شیهان اشرفی یک سامورایی واقعی

آشنایی با شیهان اشرفی (رزمی کار، شمشیر زن سامورایی)

کد: 140203287340910772

، تهران , (اخبار رسمی): شیهان اشرفی (زاده 25 شهریور 1360) با نام اصلی محمود اشرفی، رزمی کار، شمشیر زن سامورایی، نویسنده و از اساتید برجسته هنرهای رزمی ایرانی می باشد.وی از همان دوران کودکی علاقه زیادی به فرهنگ زندگی و مبارزه سامورایی ها و سبک هنر شمشیر زنی آن ها داشت، به همین دلیل با رشته کاراته وارد دنیای هنرهای رزمی شد. 

آشنایی با شیهان اشرفی (رزمی کار، شمشیر زن سامورایی)
شیهان اشرفی

شیهان اشرفی پس از سال ها آموزش در کشور ژاپن، در سال 1388 شمشیرزنی سامورایی بوشیکان را در ایران پایه گذاری و اولین دوجوی سامورایی با نام «بوشیکان» را در کشور راه اندازی کرد.

شیهان اشرفی از همان ابتدا مطالعات بسیار زیادی درباره فرهنگ، آداب و‌ رسوم و سنت های اخلاقی سامورایی ها و شمشیرهای سامورایی داشت.

فعالیت ها

شیهان اشرفی در سفر خود به ژاپن که در سال 1385 داشت به دیدار و ملاقات یکی از بزرگترین اساتید فنون سامورایی به نام اوتاکه ریسوکه سن سی (大竹利典, Otake Risuke) رفت. اوتاکه ریسوکه از اساتید بزرگ  یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین مدارس سامورایی به نام کاتوری شینتوریو بودند. شیهان اشرفی به واسطه علاقه ای که به استاد خود داشت و اشراف بر اینکه وفاداری به استاد و رهبر اولین درس مکتب اخلاقی سامورایی‌ها یعنی «بوشیدو» است، خود را تا آخر عمر مرید، شاگرد و وفادار به ایشان می داند.

وی در طی این سال ها با وجود تمام سختی ها و مشقت های فراوان تلاش کرد تا سبک شمشیر زنی سامورایی های ژاپن را به همراه آموزه‌های مکتبی و اخلاقی آن به هنرجویان و علاقمندان معرفی کند و در نهایت برای بسط و گسترش سبک سامورایی بوشیکان آن را در سازمان جهانی AJJIF ثبت نمود.

شیهان اشرفی همچنین با حضور در برنامه های تلویزیونی همچون سند باد در شبکه دو سیما و  مستند کن جوتسو که در شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، به معرفی فرهنگ ژاپنی و  هنرهای رزمی این کشور پرداخت. شیهان اشرفی همچنین به عنوان مهمان ویژه در ویژه برنامه نوروز 1402 در شبکه 2 سیما حضور داشته است

افراد نامداری مانند رهام هادیان از خوانندگان گروه موسقی ماکان بند از شاگردان وی می باشند

دستاوردها

شیهان اشرفی در طول فعالیت رزمی خود به مدارک و مدارج عالی و معتبری دست یافت که عبارتند از:


دریافت شیدوشا «استاد مسلّم» از دستان خود اوتاکه سن‌سی

تنها نماینده اوتاکه‌ سن‌سی در کشور ایران

مدرک بین المللی از فدراسیون جهانی AJJIF

مدرک دان 6 جهانی از فدراسیون جهانی AJJIF

مدرک مربیگری بین المللی از فدراسیون جهانی AJJIF

مدرک مربیگری درجه یک از فدراسیون ورزش های رزمی ایران

مدرک داوری درجه یک از فدراسیون ورزش های رزمی ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش