اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004075199315488

نکات طلایی درباره طراحی سایت استاندارد

کد: 140004075199315488

https://bit.ly/35Yw3sK

، ارومیه , (اخبار رسمی): رعایت برخی از نکات مهم در هنگام طراحی سایت باعث جذب کاربر شده و از همه مهم در سئو و رتبه بندی سایت تاثیر بسیار زیادی دارد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که عدم رعایت برخی از نکات میتواند با شکست کسب و کار شما شود.

نکات طلایی درباره طراحی سایت استاندارد
نکات طلایی درباره طراحی سایت استاندارد

رعایت کردن برخی از عوامل  فاکتور ها در طراحی سایت باعث میشود تا کیفیت سایت و استاندارد بودن آن توسط موتورهای جستجو تایید شود. همچنین مهم ترین عامل جذب کاربر میباشد زیرا امروزه رابط کاربری و استاندارد بودن یک سایت تاثیر زیادی در جذب کاربر و تبدیل ان به مشتری میباشد. در نظر داشته باشید این مورد باعث شده تا امروزه وبسایت های برتر همواره اقدام به تغییر ظاهر سایت نمایند به عنوان مثال فروشگاه بزرگ دیجی کالا هر روزه تغییراتی در ظاهر سایت ارائه میدهد تا کاربر در هنگام وارد شده به سایت  از زیبایی خوب و محتوای تازه آن از سایت خارج نشود. ما در این مقاله تصمیم داریم تا به صورت جامع و به صورت تخصصی نکات طلایی برای طراحی سایت را برای شما معرفی نمائیم. در نظر داشته باشید که آگاهی از این نکات و تکنیک نیازمند تجربه بالایی بوده و ما در فرایند طراحی سایت بیش از صدها کسب و کار به این نکات پی بردیم پس حتما تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از عنوان اصلی در صفحه اول

استفاده از عنوان خوب در ابتدا صفحه اول و سایر صفحات باعث میشود تا کاربر بداند که این صفحه نیاز او را رفع میکند یا خیر به همین دلیل حتما عنوان های توضیفی در عنوان صفحات استفاده نمائید تا کاربران بدانند که به چه دلیل در سایت شما قرار دارند و آیا محتو و خدمات و محصولات سایت شما نیاز او را رفع میکند یا خیر.

طرح بندی زیبا و استاندارد

 طبق تحقیقات گوگل در سایت 2010 استفاده از صفحه های ساده در ابتدای سایت باعث میشود تا کاربران زیادی از سایت استقبال کنند. راحت بودن کار با سایت توسط کاربر تاثیر زیادی در جذب کاربر میباشد. در نظر داشته باشید که میزان سختی کار با سایت باعث گم شدن کاربر در سایت شده و این عامل به عنوان یک روش غیر استاندارد میباشد. هر چقدر سایت زیبایی خاص و ساده ای داشته باشد میتواند کاربران زیادی را جذب کند. در نظر داشته باشید که برخی از طراحات سایت زیبایی سایت را در انتخاب تصاویر و انیمیشن میدانند که این مورد کاملا اشتباه میباشد.

عدم استفاده زیاد از انیمیشن

استفاده زیاد از انیمیشن و طرح های حرکتی به نظر برخی از افراد باعث زیبایی سایت میشودو این مورد در سایت های ایرانی به زیادی وجود دارد. اگر توجه کنید در سایت های خارجی استفاده از انیمیشن زیاد کاربرد ندارد و این به دلیل قانون سخت گوگل برای سایت های خارجی میباشد. در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از انیمیشن باعث لود سنگین صفحات نیز شده و این مورد میتواند باعث فراری شدن کاربران از سایت شما شود.

استفاده از کلمات ساده در محتوا

درک کردن کاربر از متن و محتوا باعث موفق شدن سایت در کسب و کار میشود. به این نکته مهم توجه داشته باشید که همیشه از محتوای ساده و قابل درک استفاده کنید زیرا کاربران علاقه زیادی به خواندن محتوای سخت و دشوار را ندارندو سعی کنید در هنگام نوشتن محتوا از کلمات آسان استفاده کنید تا کاربر به آسانی با مفهوم محتوا آشنا شود و بتواند به خوبی آن را درک کند. استفاده زیرا از کلمات سخت و فانتزی باعث میشود تا کاربر از سایت شما خارج شده و سایت دیگری را انتخاب کند.

پاسخ به سوالات و نظرات

ممکن است برای برخی از کاربران سوالاتی در مورد خدمات ، محصولات و ... پیش آمده باشد و کار مدیرسایت پاسخ به این گونه از سوالات میباشد. در نظر داشته باشید که پاسخ به سوالات میتواند گزینه ی خوبی برای جذب کاربر و لینک سازی داخلی باشد.  در نظر داشته باشید که مدیر سک سایت به سوالات کاربران پاسخ ندهد باعث میشود تا کاربر از سایت و برند منصرف شده و اقدام به استفاده از خدمات و محصولات سایت نباشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اروم وب

اروم وب با بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و بهینه سازی وبسایت فعالیت میکند. مشاوره در زمینه ایجاد وبسایت نیز یکی از خدمات متمایز اروم وب به شمار می آید. کسب و کار خود را به ما بسپارید و آینده خود را رونق دهید. در نظر داشته باشید فعالیت اروم وب از سال 1395 استارت خورده است و توانسته است در این مدت کوتاه به عنوان بهترین مجری طراحی سایت در ارومیه شناخته شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید