کد: 140004075200716661

معرفی بخش های سئو و اهمیت و نقشش در بُرد کسب وکار و آشنایی با مجموعه ماهتیسا

سئو و پشتیبانی سایت در مازندران

کد: 140004075200716661

https://bit.ly/3x3N7cp

، بابل , (اخبار رسمی): سئو فرآیندی درجهت ترغیب موتورهای جستجوگر است که سایت یا کانال شما رادر نتیجه سرچ کلمات مرتبط به دیگران ارائه میدهد, دراینجا با بخش های آن و اهمیت و نقشش در بُرد کسب وکار آشناخواهید شد؛ همینطور معرفی «مجموعه ماهتیسا»تیمی متشکل از تولیدکنندگان محتوای 3گانه؛ وبمستر وپشتیبان بزرگترین سایت ها در مازندران

سئو و پشتیبانی سایت در مازندران
سئو و پشتیبانی سایت در مازندران

سئو، با ترغیب موتورهای جستجوگر فرصتی برای ارتقاء سایت یاکانال خواهد بود تابُرد کسب وکار را تضمین کند. مجموعه ماهتیسا برطبق اعلان گوگل پیشنهاد تولید محتوای 3گانه را برای ارتقاء سایتتان میدهد.

«سئو چیست وچگونه باعث ارتقای سایت میشود؟»

سئو، به معنی ترغیب موتورهای جستجوگر اینترنتی برای نشان دادن صفحه سایت شما یا هر بستر دیگری که در رسانه های دیجیتال دارید؛ به دیگران در نتیجه سرچ کلمات مرتبط است. درواقع سئو شامل مجموعه ترفندهایی ست که به موتور جستجوگر، میفهماند سایتی اینچنینی بااین اصلاعاتی که کاربر نیاز دارد، اینجاست. امروزه کمتر کسی در جهان به اهمیت بازاریابی دیجیتال یا «دیجیتال مارکتینگ» واقف نیست، و تمام صاحبین برندها وکسب وکارهای خدماتی و مدیریتی امروزه برای بُرد کسب وکارشان به تکنیک های سئو و تولید محتوای کارآمد نیازمندند. سئو در زبان ساده به دو بخش اصلی تقسیم میشود، که هرکدام چند بخش و سلسله أعمالی را شامل میشوند؛ این دوبخش شامل

1)سئو داخلی  &

2)سئو خارجی

 سئو داخلی شامل تکنیک هایی ست که در داخل سایت انجام میشود و شامل « تولید یک محتوای کامل و دروست، ترجیحآ در هر 3نوع آن یعنی «سمعی، بصری و مکتوب» (که در مقاله «اهمیت تولید محتوا» بطور کامل به آن پرداخته شده) بک لینک کردن بین صفحات؛ تصحیح تک های H1 تا H6 که هرکدام پله وار اهمیت تیترهارا به گوگل القاء میکند؛ تصحیح کدهای جاوا اسکریپت که شامل رفع خطای پوزیشن های جلوه های بصری در صفحات است که در مقاله «جاوا اسکریپت چیست؟» به آن پرداخته شده؛ تصحیح کدهای HTML و CSS که نحوه چیدمان بخش های سایت را شامل میشود؛ به همراه کد جاوا اسکریپت جزء نکات فنی طراحی هستند و درصورت خرابی یا ضعف علاوه بردفع مخاطب با تأخیر درباز شدن باعث رد شدن موتور جستجوگر از سایت شما میشود؛ درج عناوین برروی رسانه های سایت؛ تنظیم متن دروست در بخش (متا)؛ درج کلمات کلیدی؛ درج کلید واژه و چندین تکنیک دیگر که تمامآ شامل سئو داخلی شده و سایت شما را بصورت اصولی جزء محبوب ترین های مخاطبین و موتورهای جستجوگر قرار میدهد.

اما سئو خارجی که آن نیز شامل چند بخش میشود و هر فریلنسری تکنیک خاص خود را برای رسیدن به هدف دارد. دروسترین و سر راست ترین کار شامل «ایجاد بک لینک هرمی و ارتباط با صفحات سایت، ریپورتاژ آگهی درسایت های معتبر؛ ثبت سایت در چند سایت مرجع گوگل همانند Moz.com ؛ search console و Google pluse ؛ ایجاد کانال درشبکه های اجتماعی و ارتباط باسایت، اشتراک ویدئو در رسانه های دیجیتال همچون آپارات، یوتیوب، نماشا..؛ و چند تکنیک دیگر که هر سئوکاری به عنوان فوت کوزه گری خود در چنته دارد.

البته لازم به ذکر است ترفندهایی نیز برای دورزدن و ارتقاء زود اما گذرا سایت وجود دارد که با نام «سئو کلاه سیاه» گفته میشود و بشدت باید ازآن دوری کرد. این عمل که به گونه ای گول زدن ربات های جستجوگر معرفی شده است بازده زود دارد اما خیلی زود ربات ها متوجه آن شده و سایت را مسدود یا به انتهای لیست هدایت میکنند. نکته بعدی اینکه حتمآ سایت خود را دراختیار فردی معتمد و دلسوز قرار دهید تا از هویت تجاری تان همچون داشته خود حفاظت ومراقبت کند؛ زیرا دراین سالها بسیار ربات ها بدلیل افزایش هکرها حساس شده اند و اگر تکنیک ها اصولی و پله ای پیش نروند احتمال حذف سایتتان بالا خواهد رفت.

همانطور که در مقاله« اهمیت محتوا درسئو» توضیح داده شد محتوای 3گانه که شامل محتوای متنی، محتوای صوتی و محتوای ویدئویی ست، نقش اصلی را در سئو سایت بازی میکنند و در این 3بخش گاهآ محتوای متنی و در یکی دوسال اخیر طبق اعلان سایت گوگل؛ ویدئو، نقش اصلی را در ارتقای سایت شما بازی میکند زیرا مخاطب خواهان دیدن ویدئو ست و رضایت مشتری یعنی تأیید گوگل؛ پس با هر شغل و بیزینسی که دارید برروی تولید محتوا، بلآخص محتوای ویدئویی تمرکز کنید. میتوانید در صفحه «اهمیت ویدئو مارکتینگ» نقش ویدئو و راه ساختن محتوایی کارآمد را مطالعه کنید همینطور در صفحه «ویدئوهای آموزشی »سایت نمونه ویدئو های تولید شده توسط مجموعه ماهتیسا را تماشا کنید.

چگونه کسب وکار خودرا در گوگل ثبت کنیم؟

مجموعه رسانه ماهتیسا (طراحی، سئو وپشتیبانی سایت درمازندران)

مجموعه رسانه ماهتیسا با سالها تلاش درزمینه کسب اطلاعات عملی و تشریحی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی و سئو سایت، و جذب هنرمندان ومتخصصین رسانه به نامی آشنا دراین عرصه تبدیل شده که با استراتژی تولید نابترین محتوای 3گانه( مکتوب، سمعی وبصری) با هدف تولید محتوای منبع، پشتیبان سایت و کانال شمادر رسانه های دیجیتال میباشد. حراست ازهویت تجاری شما یک اصل برای ماست و درکنار بکارگیری بروزترین تکنیک های سئو کارآمد سعی خواهد شد تابرند شما را بدون محدودیت «حرفه» در بالاترین رنکینگ گوگل قرار دهیم. همانطور که در اسلاید بالای همین مطلب بنر آن قرار گرفته برای کسانی که فعلآ شرایط صرف هزینه برای طراحی سایت را ندارند، تکنیک هایی وجود دارد تا هویت تجاری شان در جایگاه بالای رنکینگ گوگل قرار بگیرد؛ پس نگران هزینه و نوع کسب وکار خود نباشید با ما با روش های نوین بازاریابی شهرت و تجارت را تجربه کنید. برای دیدن نمونه کارها؛ و مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با لمس واژه زیر با ما درارتباط باشید⇓

مجموعه Mahtisa.G.A.C

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه رسانه ماهتیسا

مجموعه رسانه ماهتیسا تیمی از هنرمندان و متخصصین رسانه با هدف طراحی و تولید محتوای سایت با تولید نابترین محتوای 3گانه پشتیبان سایت و کانال های شما دررسانه های دیجیتال میباشد.همینطور تولید تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی.