اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004115306214715

هشتگ نویسی درست عاملی برای افزایش بازدید از پست ها

چرا با گذاشتن هشتگ افزایش فالوور نداریم و تغییری در پیج مان ایجاد نمی شود؟

کد: 140004115306214715

https://bit.ly/3dXbZvh

، (اخبار رسمی): اینستاگرام هم مانند سایر شبکه‌های اجتماعی روز دنیا از قابلیت هشتگ‌ها پشتیبانی می‌کند که این قابلیت یکی از جالب‌ترین ابزارها در دنیای امروز است. در اینستاگرام یا هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر به صورت روزانه صدها هزار پست منتشر می‎شود که کاربران بتوانند به وسیله آن به پست‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

چرا با گذاشتن هشتگ افزایش فالوور نداریم و تغییری در پیج مان ایجاد نمی شود؟
افزایش فالوور اینستاگرام و بازدید از طریق هشتگ‌ها نیاز به آموزش و صد البته تجربه و آزمون دارد

مهم‌ترین اشتباهاتی که خصوصا افراد تازه‌کار به آن دچار می‎شوند استفاده از هشتگ‌های نامرتبط است.اگر پست شما درباره‌ی راه‌های ست کردن لباس تابستانی است نباید از هشتگ که در رابطه با بهار است استفاده کرد

هشتگ چه کاربردی دارد؟

در ابتدا لازم است توضیح دهیم که هشتگ‌ها به سه دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. هشتگ توضیح، هشتگ برند و هشتگ کمپین‌دار. در هشتگ توضیح، عباراتی را به کار می‌بریم که حس و حال محتوای پست را نشان دهد. برای مثال #خاطرات می‌تواند در این دسته قرار بگیرد. در هشتگ برند تان برند را ذکر می‌کنیم. پیج‌های تجاری در تمام پست‌های خود هشتگ برند را قرار می‌دهند. هشتگ‎های کمپین‌دار که هشتگ مدت‌دار هم نامیده می‌شوند، برای مسابقات یا رویدادهای خاص طراحی شده‌اند و بعد از مدتی هم دیگر از آن‌ها استفاده نخواهد شد.

با استفاده از هشتگ‌ها عملیات جست‌و‌جو بین پست‌های مختلف به سادگی انجام می‎شود. این ابزار به با کمک میکنند که بیشتر و بهتر دیده شویم و البته قبل از آن باید آموزش هشتگ نویسی را دیده باشیم. با استفاده از هشتگ‌ها می‌توان احساسی که در زمان تولید محتوا داشتیم را راحت‌تر به مخاطب خود انتقال دهیم.

چرا با وجود قرار دادن هشتگ شاهد افزایش فالوور اینستاگرام نیستیم؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، افزایش فالوور واقعی  اینستاگرام به واسطه‌ی استفاده از هشتگ‌ها و افزایش بازدید فقط زمانی اتفاق می‌افتد که شما به درستی از هشتگ‌ها استفاده کرده باشید. در این جا تعدادی از نکاتی که عموما توسط افراد رعایت نمی‌شود را بیان خواهیم کرد.

استفاده‌ی زیاد از هشتگ‌ها

با این که اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که حدود 30 هشتگ را در هر پست استفاده کنید، اما این بدان معنی نیست که شما هم دقیقا چنین کاری کنید. استفاده‌ی زیاد از هشتگ‌ها می‌توانند شما را شبیه پیج‌های اینستاگرامی فیک یا اسپم کند که می‌خواهند به هر طریقی که شده فالوورهای بیشتر به دست آورند. مهم‌ترین نکته در آموزش هشتگ نویسی این است که در نوشتن هشتگ‌ها دست و دل باز نباشید و همینطور پشت سر هم از علامت # استفاده نکنید. 4 تا 9 هشتگ برای هر پست می‌تواند مفید باشد و به بیشتر دیده شدن بیانجامد در غیر این صورت نتایج جالب توجهی در پی نخواهد داشت.

استفاده از هشتگ‌های نامرتبط

یکی از مهم‌ترین اشتباهاتی که خصوصا افراد تازه‌کار به آن دچار می‎شوند همین کار یعنی استفاده از هشتگ‌های نامرتبط است. اگر پست شما درباره‌ی راه‌های ست کردن لباس تابستانی است نباید از هشتگ ترند که در رابطه با بهار است استفاده کنید. درست است که میزان بازدید و سرچ این هشتگ ترند بسیار بیشتر از سایر هشتگ‌هاست اما توجه داشته باشید که به صورت روزانه صدها هزار پست با این هشتگ منتشر می‌شود و شما در آن میان ناپدید خواهید شد. احتمالا پست شما فقط برای 1 تا 2 ثانیه در ابتدای نمایش قرار بگیرد. هر چند که اینستاگرام برای نمایش پست‌ها از زمان منتشر کردن آن‌ها استفاده نمی‌کند.

انجام این کار در بلند مدت هم می‌تواند آسیب‌های زیادی به اعتبار پیج شما بزند. کاربرانی که از طریق این پست‌های نامرتبط وارد پیج شما شده‌اند، متوجه این عدم ارتباط شده و به سرعت از پیج شما خارج می‎شوند. اینستاگرام هم متوجه این موضوع شده و برای شما امتیازی منفی لحاظ خواهد کرد.

عدم استفاده از هشتگ‌های خاص

هشتگ‌هایی هستند که از کلمات بیشتری در آن‌ها استفاده شده است اما دقیقا منظور و هدف از پست را شرح می‌کنند. ممکن است فکر کنید که نوشتن این هشتگ‌ها بی‌فایده است زیرا کسی آن‌را سرچ نمی‌کند. ما نمی‌گوییم که تمام هشتگ‌های خود را حاوی کلمات خاص و طولانی کنید، بلکه شما باید 2 تا 3 هشتگ از پست خود را به این کار اختصاص دهید. این کار می‌تواند احترام شما به مخاطب و تلاش شما برای ارائه‌ی محتوای یونیک را نشان دهد. هشتگ‌های خاص خودتان به مرور به امضای شما تبدیل می‎شود و کاربران بعد از دیدن آن متوجه شما خواهند شد.

عدم استفاده از هشتگ برند

در کنار تلاش برای افزایش فالوور اینستاگرام و مطالعه‌ی راهنمای هشتگ نویسی، نیاز است که کم کم به فکر برندینگ هم باشید. نام و نشان خاص، باعث می‌شود که حرفه‌ای تر دیده شوید. شما باید یک نام تجاری را به خود اختصاص دهید و این نام را به صورت یک هشتگ در تمام پست‌ها استفاده کنید. انجام این کار به مرور زمان کاربران بسیار بیشتری را با شما آشنا خواهد کرد. از آنجایی که امکان فالو کردن هشتگ‌ها هم وجود دارد، در نتیجه افراد می‌توانند در صورت تمایل، هشتگ‌ نام برند شما را دنبال کرده تا هر پستی در رابطه با شما در هر جایی از اینستاگرام منتشر شد، به سرعت آن را ببینند.

سخن پایانی

حقیقت این است که افزایش فالوور اینستاگرام  و افزایش بازدید از پست‌ها از طریق هشتگ‌ها نیاز به آموزش و صد البته تجربه و آزمون دارد. مطالب بسیاری در سراسر اینترنت در رابطه با راهنمای هشتگ نویسی و آموزش هشتگ نویسی وجود دارد. در سایت بای فالوور هم اطلاعات خوبی در این زمینه وجود دارد که به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما مهم‌ترین نکاتی همین مسائلی است که در این پست به آن‌ها اشاره کردیم. استفاده از هشتگ‌های خاص و مفهومی که منظور پست را می‌رسانند، استفاده از هشتگ برند، عدم استفاده‌ی زیاد از هشتگ و پر کردن صفحه با انبوهی از کلمات می‌تواند شما را حرفه‌ای‌تر و کاردرست‌تر نشان دهد. در کنار تمام این نکات عدم استفاده از هشتگ‌های نامرتبط حرف اول را می‌زند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]