اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202217278714715
در دسترس نیست

خرید ویو استوری اینستاگرام

خرید بازدید استوری اینستاگرام 100% واقعی با تحویل فوری

کد: 140202217278714715

، (اخبار رسمی): خرید بازدید می تواند در پیج هایی که بازدید کمتری دریافت می کنند به کار بیاید و باعث رونق گرفتن پیج شما شود. شک نکنید که در پیج هایی که کسب و کار و شغلی در جریان است تعداد بازدید استوری ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

خرید بازدید استوری اینستاگرام 100% واقعی با تحویل فوری
خرید بازدید استوری اینستاگرام 100% واقعی با تحویل فوری

خرید بازدید می تواند در پیج هایی که بازدید کمتری دارند به کار بیاید و باعث پیشرفت پیج شما شود. شک نکنید که در پیج هایی که کسب و کار و شغلی در جریان است تعداد بازدید استوری ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

اینستاگرام به عوان یکی از غول های شبکه های اجتماعی شناخته می شود این پلتفرم محبوب بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد؛ البته که این محبوبیت بی خود و بی دلیل نیست و همه آن به خاطر امکانات و مزایایی است که اینستاگرام در برنامه خود گنجانده است.

یکی از بهترین کاربرد هایی که در برنامه اینستاگرام می توانید پیدا کنید قابلیت گذاشتن استوری های روزانه است؛ در این قابلیت شما می توانید تمام نکات مهم کانال را در پیج بگذارید. از پیام های استوری می توانید استفاده کنید تا درباره محصولاتی که در پیج می فروشید و یا دوره های تخفیف دار به مخاطبان اطلاع رسانی کنید.

اگر می خواهید پیام استوری شما تنها تا بیست و چهار ساعت روی پیج باقی بماند استوری کردن آن کافی است و اگر پیام مهمی است که همیشه باید در پیج تان باشد بهتر است آن را هایلایت کنید.

بازدید هایی که از استوری ها انجام می گیرد بسیار اهمیت دارد چرا که این تعداد بازدید اگر بالا باشد می تواند شما را به صفحه اکسپلور افراد برساند و دوباره از همین طریق بازدید ها و فالوور های بیشتری را دریافت کنید.

تعداد بازدید بالای استوری ها می تواند از طریق تاثیر روانی بر مخاطبان نیز بر روی پیج شما تاثیر گذار  باشد و افراد با دیدن تعداد بالای بازدید استوری های شما به دیدن کانال و خرید از شما تشویق شوند.

خرید بازدید می تواند در پیج هایی که بازدید کمتری دریافت می کنند به کار بیاید و باعث رونق گرفتن پیج شما شود. شک نکنید که در پیج هایی که کسب و کار و شغلی در جریان است تعداد بازدید استوری ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

اهمیت نقش تعداد بازدید های استوری در کسب و کار افراد

کسب و کارهای مختلفی که در اینستاگرام حضور دارند برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار خودشان از استوری ها استفاده می کنند و هر چه تعداد افرادی که این استوری ها رو می بینند بیشتر باشد می تواند به عنوان تبلیغ این کسب و کار عمل کرده و مشتریان بیشتری برای پیج بیاورد.

شما با استوری ها می توانید رضایت مشتریان از محصولات را به دیگران نشان دهید و یا اینکه برای جلب اعتماد مشتریان از پشت صحنه و انباری که دارید برای آنها فیلم و عکس تهیه کرده و آنها را استوری کنید. تمام روش هایی که گفته شد نقش مثبتی در جذب مشتری برای شما با استفاده از گذاشتن استوری و دریافت بازدید استوری ها خواهد داشت.

حضور استوری ها در اکسپلور

قبلا استوری ها معمولا به صفحه اکسپلور راه پیدا نمی کردند و تمام خلاقیت و انرژی که کاربران که برای تهیه استوری ها صرف می کردند فقط برای فالوور ها قابل مشاهده بود اما امروزه استوری ها هم به شرط اینکه بازدید بالا داشته باشند در میان پست ها در صفحه اکسپلور دیده می شوند و این از مزیت هایی است که آپدیت جدید اینستاگرام دارد.

خوب است از این فرصت استفاده کنید، از سایت خرید فالوور اینستاگرام بازدید استوری بخرید و با بالا بردن تعداد بازدید فرصت ورود به اکسپلور را به دست بیاورید.

خرید بازدید استوری و نقش آن در گرفتن فالوور

شاید باور نکنید ولی استوری ها نقش بسیار مهمی در بالا بردن تعداد فالوور ها هم دارد. اتفاقی که می افتد این است که شما با دریافت بازدید استوری های پیج می توانید این پست ها را به افراد بیشتری نشان دهید و همین یعنی مشتری بیشتر و درآمد بالاتر برای کانال،

همچنین این افراد که از طریق استوری ها با پیج شما آشنا می شوند همیشه درصدی از آنها کانال شما را فالو می کنند و تعداد فالوور های شما را بالاتر می برند. اگر برای استوری های خود بازدید های زیادی دریافت نمی کنید حتما از گزینه خرید بازدید استوری از سایت خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

روش هایی که می توانید برای افزایش بازدید استوری به کار بگیرید

روش های زیادی هستند که می توانند به شما در بالاتر بردن بازدید استوری کمک کنند در این قسمت به چند مورد از این روش ها می پردازیم.

  • محتوای خوب و مخاطب پسندی را برای کاربران فراهم کنید: هر کسی که وارد پیج شما می شود در جست و جوی پاسخ یک سوال به آن وارد می شود پس سعی کنید که با تولید محتوای کاربردی به نیاز کاربران به محتوای خوب پاسخ دهید و با این شیوه آنها را در پیج نگه دارید. افرادی که به صورت مداوم از محتوای کانال شما استفاده می کنند احتمال بیشتری دارد که استوری های شما را هم ببینند و به مشتریان دائمی کانال شما تبدیل شوند.
  • در استوری های خودتان از هشتگ های مناسب استفاده کنید: استفاده کردن از هشتگ ها باعث می شود که الگوریتم ها استوری های شما را به افراد بیشتری در اکسپلور نشان دهند و احتمال بازدید استوری و در پی آن گرفتن فالوور بیشتر شود.
  • در استوری های خودتان لوکیشن بزنید: وقتی لوکیشن خودتان را در یک استوری مشخص می کنید علاوه بر اینکه برای کسب و کار خودتان اعتبار می دهید با اطلاع رسانی موقعیت مکانی کسب و کار خودتان مشتریان بیشتری خواهید داشت و همچنین ویدیو از طریق لوکیشن و از طرف اینستاگرام به افرادی که در نزدیکی شما هستند نیز پیشنهاد خواهد شد. پاسخ دادن به سوالات کاربران و دایرکت ها: وقتی به سوالاتی که افراد درباره محصولات یا هر چیز دیگری از شما می پرسند پاسخ می دهید اعتبار کانال شما بالا می رود و شما اولین کاری که برای احترام به کاربران باید انجام دهید این است که به پرسش های آنها در اسرع وقت پاسخ دهید؛ این کار مطمئنا روی مخاطبان شما تاثیر مثبتی خواهد داشت و می تواند فروش شما را بیشتر کند.

چقدر طول می کشد تا سفارش بازدید استوری های پیج من انجام شود؟

 سفارش ها معمولا بلافاصله بعد از پرداخت هزینه انجام می شوند البته بنا به سرعت اینترنت و ترافیک کاری ممکن است این زمان به چند ساعت هم افزایش پیدا کند.

 آیا برای خرید بازدید استوری حتما باید رمز خودم را ارسال کنم؟

برای دریافت بازدید ها هیچ نیازی به ارائه رمز پیج از طرف کاربران نیست و کار تنها با آیدی یا نام کاربری شما پیش می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093977*****
[نمایش اطلاعات]