اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004165316216773

هنگامی که کلمات کافی نیستند

بهترین راه برای ابراز احساست چیست؟

کد: 140004165316216773

https://bit.ly/3k2OQLz

، تهران , (اخبار رسمی): همه انسان ها در طول زندگی در شرایطی قرار گرفتن که کلمات قدرت کافی برای بیان احساساتشون به دیگری رو نداشته. مثلا وقتی میخوایم ابراز علاقه کنیم،عذر خواهی کنیم یا وقتی که نیاز هست به فرد داغ دیده ای تسلیت عرض کنیم .در ادامه در مورد شکل های مختلف ارائه گل ها و کاربرد آن ها در شرایط مختلف صحبت می کنیم .

بهترین راه برای ابراز احساست چیست؟
کافه گل تاج ارانه دهنده انواع باکس گل ، سبد گل ، دسته گل رز ، تاج گل برای تسلیت.

فروشگاه کافه گل تاج، طرح های متنوعی از انواع گل را ارائه می دهد. جهت ثبت سفارش کافی است با شماره 09212103314 یا 02128428702 تماس و یا از سایت cafegoltaj.com بازدید نمایید.

انواع سبد گل

در اکثر فرهنگ‌های جهان همیشه یکی از اولین انتخاب‌های مردم برای هدیه‌دادن و یا تبریک مناسبت‌ها، تقدیم گل‌های دیزاین شده در سبد گل هستند. سبد گل با توجه به نوع مناسبت و همینطور سلیقه شخصی هر فرد، انواع گوناگونی دارد. از انواع سبد گل ها می‌توان مثلاً به سبد گل خواستگاری، سالگرد مناسبت‌ها، سبد گل تحریم، عرض تبریک، عیادت بیمار و غیره اشاره کرد. تنوع و تعداد گل‌های قرار گرفته در سبد گل طبق سلیقه هر شخص ممکن است متفاوت باشد. مثلاً سبد گل تمام رز می‌تواند برای مناسبت‌های عاشقانه مناسب باشد یا سبد گل ترکیبی برای خاستگاری، عرض تبریک و شاید هم عیادت بیماران. معمولاً برای دیزاین سبدگل های ترحیم از ترکیب گل‌های سفید استفاده می شود.

انواع دسته گل رز

تنوع در گل های رز بسیار زیاد می باشد به طوریکه می توان آنها را در گروه های مختلفی بوته ای و درختچه ای تقسیم بندی کرد و از نظر رنگ و شکل گلبرگ ها نیز تفاوت های آشکاری در آنها به چشم میخورد. از جمله موارد بسیار مهمی که در انتخاب و خرید دسته گل رز اغلب افراد به آن توجه ویژه ای دارند، رنگ گل های به کار رفته در آن می باشد.

با توجه به اینکه هر یک از رنگ ها احساسات خاصی را در انسان ها بوجود می آورد، به همین دلیل باید با دقت آنها را متناسب با مناسبتی که قصد خرید گل را برای آن دارید انتخاب کنید.

باکس گل چیست؟

به چیدمان گل های ساقه بلند و کوتاه به شیوه های مختلف در جعبه های دارای پایه و دیواره اصطلاحا باکس گل گفته میشود. این جعبه ها به صورت های مختلف مستطیلی، دایره ای و حتی طرح حروف و شکل های کاملا سفارشی در بازار موجود بوده و به مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

از جمله موارد کاربرد جعبه گل می توان به مراسم تولد و سورپرایز، ولنتاین و موارد مشابه اشاره نمود که جلوه بسیار زیبایی را به همراه دارند. اما نکته مهم اینکه، این شیوه تقدیم کردن گل برای مراسم عزاداری رایج نبوده و در این شرایط بیشتر از تاج گل استفاده میشود.

تاج گل برای تسلیت چیست؟

گل در فرهنگ مردم کشورهای مختلف کاربردهای زیادی دارد و در تمام دنیا از آنها برای ابراز احساسات استفاده می کنند. به طوریکه از گل نه تنها در مراسم شادی می توان استفاده نمود، بلکه در مراسم عزاداری و به منظور ابراز همدردی با عزیزان و بازماندگان متوفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف مراسم های شادی، از دسته گل برای مجالس ترحیم استفاده نشده و بهترین انتخاب تاج گل برای تسلیت می باشد. در این روش ارائه گل از پایه های چوبی یا فلزی استفاده میشود که در اندازه های مختلفی موجود بوده و گل های اصلی در مرکز قرار گرفته و اطراف تاج با گل های ساقه بلند از قبیل گلایل تزئین میشود.

فروشگاه کافه گل تاج، طرح های متنوعی از انواع گل را ارائه داده و در کمترین زمان ممکن سفارش مورد نظر را در محل تحویل شما خواهد داد. جهت ثبت سفارش کافی است با شماره 09212103314 یا 02128428702 تماس و یا از سایت cafegoltaj.com بازدید نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروش تاج گل

فروشگاه کافه گل تاج آماده ارائه خدمات در زمینه فروش باکس گل، سبد گل ، دسته گل رز و انواع گل برای تسلیت با بهترین قیمت و بهیترین کیفیت آدرس: تهران.بازار گل شهید بابایی.غرفه 60 شماره تماس: 09212103314

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه