اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004265330515457

ثبت نام آنلاین بورس و سجام به صورت رایگان با کارگزاری اقتصاد بیدار

کد: 140004265330515457

https://bit.ly/3z860vv

، تهران , (اخبار رسمی): سال ها قبل برای انجام امور شروع فعالیت در بورس، باید به صورت حضوری در کارگزاری ها می رفتیم و تمام مراحل به صورت آفلاین انجام میشد. امروزه اما با رشد تکنولوژی، کارگزاری اقتصاد بیدار اقدام به تولید و انتشار سامانه یکپارچه ثبت نام و احراز هویت آنلاین کرده است که تمام مراحل در هر جا قابل انجام است.

ثبت نام آنلاین بورس و سجام به صورت رایگان با کارگزاری اقتصاد بیدار
اپلیکیشن احراز هویت کارگزاری اقتصاد بیدار

از مهمترین اهدافی که هر فرد در طول زندگی آن را دنبال می‌کند، موفقیت و پیشرفت مالی است تا با اطمینان خاطر از آینده و با آسودگی بیشتر زندگی کند. با نگاهی به بازار بورس خواهیم دید، بورس بیشترین بازدهی را در سال‌های اخیر در مقایسه با سرمایه‌گذاری در بازارهای مسکن، طلا و دلار داشته است. اگر همین امروز تصمیم گرفته اید وارد بورس شوید و نمی دانید که برای موفقیت در بورس از کجا باید شروع کنید، نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا شما را برای ثبت نام بورس و موفقیت در آن آماده کنیم.

قبل از هر چیز برای شروع فعالیت در بورس باید اقدام به دریافت کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری کنید. پیش از این ثبت نام سجام و کارگزاری و احراز هویت هر کدام به صورت جداگانه انجام می شود و همچنین برای انجام این مراحل باید به دفاتر پیشخوان و یا شعب کارگزاری ها مراجعه می کردید.

با تولید سامانه یکپارچه ثبت نام در بورس و سجام، می توانید در هر جایی که قرار دارید، تنها با چند کلیک اقدام به ثبت نام و اخد کد بورسی کنید.

معرفی مجموعه اقتصاد بیدار

گروه مالی اقتصاد بیدار یک خانواده جوان 300 نفری است. مجموعه ای از بهترین های بازار سرمایه که به این قصد در این خانواده گرد هم آمده اند تا ضمن حراست از منافع سرمایه گذاران، با استعانت از تعهد، دانش و نوآوری سرمایه گذاران را به اهداف مالی خود برسانند.

مزایای فعالیت در بورس

  1. کسب سود و شکل سودآوری در بازار سهام
  2. سرمایه گذاری در بورس با بودجه محدود
  3. نقدشوندگی سریع در بازار بورس
  4. حفظ ارزش پول
  5. برخورداری از حمایت قانونی
  6. سهامداری و مشارکت در اداره شرکت

چگونه سهام بنیادی را بشناسیم؟

اگر از علاقمندان به دنیای بورس باشید، احتمالا بارها نام تحلیل بنیادی به گوش شما خورده است. اما شاید بیشتر شما ندانید که این تحلیل به چه دردی می‌خورد. بسیاری از افراد ناآشنا به بورس، بارها تلاش کرده‌اند که این مفهوم را درک کنند، اما توضیحات منابع آن قدر پیچیده است که نتوانسته‌اند به خوبی با این مفهوم آشنا شوند. ما در این مطلب این نوع تحلیل را به زبان ساده برای شما بازگو می‌کنیم.

از آن جایی که سود در بازار بورس حول محور بالا و پایین آمدن قیمت‌ها بدست می آید و افراد حاضر در بازار بورس با خرید و فروش سهام در بازه‌های افزایش و کاهش قیمت به سود می‌رسند، پیش بینی قیمت سهام در آینده و تحلیل وضعیت قیمت سهام امری بسیار حیاتی است. به طور کلی دو نوع تحلیل برای شناسایی قیمت سهام در بازار و سودآوری وجود دارد که به آن‌ها تحلیل فاندامنتال (بنیادی) و تکنیکال(فنی) می‌گویند.

در تحلیل تکنیکال ارزش سهم‌ها را در باز‌ه‌های کوتاه‌مدت اندازه می‌گیرند تا سودآوری مشخص شود. اما تحلیل بنیادی طور دیگری عمل می‌کند. تحلیل بنیادی، یک روش است که به وسیله آن می‌توان اوراق بهادار و سهام را به صورت کلی و جامع تر ارزیابی کرد. استفاده از این روش باعث می‌شود که اشخاص بتوانند هر عاملی که بر ارزش سهام و اوراق بهادار تاثیر می‌گذارد را شناسایی کنند.

یک سرمایه‌گذار می‌تواند با شناسایی عوامل اقتصادی مختلف مانند میزان نرخ بهره، وضعیت عرضه اوراق بهادار و سهام و تغییرات در قیمت و ارزش آن‌ها، تحلیل بنیادی را انجام دهد. پس از انجام این نوع تحلیل، مشخص می‌شود که آیا ارزش سهام از قیمت آن بالاتر است یا نه. در واقع دو نوع قیمت در این نوع تحلیل بررسی می‌شود. اگر ارزش ذاتی و واقعی یک سهم از ارزش قیمت گذاری شده کمتر باشد، می‌توان گفت که حباب منفی در بازار آن سهم وجود دارد. حالت برعکس این وضعیت نیز درست است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه