اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005065349416907

انواع سایبان و کاربرد آن‌ها در زندگی روزمره

کد: 140005065349416907

https://bit.ly/3xhfdjI

، تهران , (اخبار رسمی): سایبان حیاط، سایبان ماشین و سایبان مغازه هر کدام یک وظیفه کلی دارند و آن هم ایجاد سایه و جلوگیری از نور برای راحتی و آسایش انسان است.

انواع سایبان و کاربرد آن ها در زندگی روزمره
عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک

سایبان حیاط یکی از با کیفیت ترین محصولات مجموعه ایران سایه است. امروزه با بهره گیری تجهیزات مدرن توانسته اند یکی از بهترین سایبان های فضای باز را برای دورهمی و مهمانی های دوستانه طراحی و تولید کنند

سایبان حیاط

با طراحی و ساخت سایبان حیاط می توانید علاوه بر استفاده از فضای باز حیاط، زیبایی و شیک بودن را در این فضا داشته باشید. این سایبان مورد استفاده بسیاری از خانه های بزرگ حیاط دار و ویلایی است. به دلیل تنوع شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف کشور، افراد را به فکر ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی می اندازد.

سایبان حیاط انواع و اقسام گوناگونی دارد. در یک تقسیم بندی کلی، سایبان های حیاط به دو دسته سایبان حیاط خلوت و سایبان منازل تقسیم می شود. اگر شما در طبقه اول یا همکف ساختمانی زندگی می کنید و به فکر مسقف کردن حیاط خلوت خود هستید، سایبان حیاط بهترین گزینه برای شماست.

سایبان حیاط خلوت برای افرادی کاربرد دارد که می خواهند فضای حیط خلوت خود را به یک فضای دنج و آرام تبدیک کنند و یا از آن به عنوان رختشورخانه، یا محل گذاشتن اجاق گاز و یا انباری استفاده کنند. خیلی از افراد هم می خواهند که این فضا را مسقف کنند تا از گرد و خاک و فضله پرندگان در امان باشند.

طراحی و ساخت سایبان ماشین

همان طور که می دانید، استفاده از سایبان ماشین در فضای باز حیاط خانه و ساختمان های اداری و تجاری به منظور حفاظت و مراقبت از ماشین های پارک شده در برابر تابش مستقیم خورشید، بارندگی های پراکنده باران و برف در طول سال، فضولات پرندگان و گرد و غبار است.

امروزه پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و نصب موتور الکتریکی بر روی انواع سایبان، باعث شده که آسایش و راحتی به محیط هدیه شود و در صورت نیاز با تغییر شیب سایبان از آن در موقعیت های دیگر استفاده کرد.

یکی از متداول ترین انواع سایبان ماشین، سازه فلزی یا پوشش یو پی وی سی است که برای محافظت از خودرو در برابر اشعه خورشید استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های یک سایبان خودرو برقی، استحکام و انعطاف پذیری بالای سازه در کنار زیبایی آن است.

شما می توانید برای انتخاب و ثبت سفارش انواع سایبان برقی، سایبان چتری، سایبان تبلیغاتی، سایبان دوطرفه، سایبان برقی تمام اتوماتیک، سایبان ۱۸۰ درجه و .. با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در تماس باشید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.

قیمت سایبان مغازه

برای تعیین قیمت سایبان مغازه فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود که با توجه به آن می توان قیمت نهایی خرید سایبان مغازه را محاسبه کرد.

عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه یا فروشگاهی شامل  نوع ماده اولیه به کار رفته در طراحی و تولید سایبان، ابعاد و اندازه سایبان، جنس پوشش یا پارچه سایبان، متراژ و مساحت فضای مورد نظر، نصب موتور یا تجهیزات مختلف سرمایشی و گرمایشی بر روی سایبان، نصب سنسور یا سیستم های کنترل از راه دور و غیره است.

با در نظر گرفتن این موارد می توان قیمت محصولات شرکت های تولیدکننده سایبان را محاسبه کرد. مجموعه ایران سایه نیز در این زمینه با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب و برخورداری از تکنولوژی های به روز دنیا توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوبی را تهیه و تولید نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایبان برقی ایران سایه

سایبان برقی ایران سایه عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. محصولات سایبان برقی ایران سایه بصورت تخصصی در زمینه سایبان ارائه می گردد و شامل فروش انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و سایر خدمات سایبان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید