اطلاعات تماس
  • 021220***** - 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105354116919

شناخت دقیق انواع روش های کاشت ابرو

کد: 140005105354116919

https://bit.ly/3xi33as

، تهران , (اخبار رسمی): کاشت ابرو راه حلی دائمی ، طبیعی ، بی خطر و با کمترین درد و عوارض ، در حقیقت کاشت ابرو می تواند کمبود های مختلف حاصل از ریزش ابرو یا کم پشت بودن آن را جبران کند.

کاشت ابرو
کاشت ابرو و روش های آن

همه ما این نکته را می دانیم که چشم ها مهم ترین قسمت صورت به شمار می روند و در زیبایی فرد تاثیر زیادی دارند ، ابرو ها نیز ویترین صورت بوده و در زیبایی چشم ها و در زیبایی صورت نقش مهمی ایفا می کنند .

همه ما این نکته را می دانیم که چشم ها مهم ترین قسمت صورت به شمار می روند و در زیبایی فرد تاثیر بسیار زیادی دارند ، ابرو ها نیز ویترین صورت بوده و در زیبایی چشم ها و همچنین در زیبایی صورت نقش مهمی ایفا می کنند . پر پشت بودن ابرو ها نیز این روز ها یکی از ملاک های زیبایی صورت در بین مردان و زنان به شمار می رود به طوری که بسیاری از افراد از کم پشت بودن ابرو های خود رنج می برند و به دنبال راهی برای پرپشت کردن این اجزای مهم  هستند .

خب راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که می توان به تاتو و هاشور اشاره کرد که بسیاری از افراد به عنوان راه حلی برای پرپشت تر نشون دادن ابرو های خود استفاده می کنند . اما خب نمیتوان از معایب این روش ها چشم پوشی کرد، اولین عیب این روش ها مصنوعی بودن آن است که عموما ظاهر جذابی برای فرد ایجاد نمی کنند و در نهایت این مصنوعی بودن ممکن است باعث خطرات و عوارض جبران ناپذیری شود . اما راه حلی که این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، کاشت ابرو می باشد . در این مقاله می خواهیم با هم به بررسی این روش محبوب بپردازیم تا ببینیم دلیل محبوبیت این روش چیست و همچنین بهترین روش کاشت ابرو کدام است .

ریزش ابرو

مهم ترین عاملی که باعث کم پشت شدن ابرو و همچنین نارضایتی افراد از ابرو های خود می شود همین ریزش ابرو است . این ریزش ابرو می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم . 

  • اولین و مهم ترین دلیل یزش ابرو را می توان استفاده از لوازم آرایشی غیر استاندارد و نامرغوب دانست چرا که مواد مضر درون آن کم کم باعث آسیب های جدی به ریشه مو می شوند و باعث ریزش ابرو می شود .   سوختن قسمتی از پوست و برداشتن غیر اصولی ، از دیگر دلایل ریزش می تواند استفاده نامناسب از لوازم برای برداشتن ابرو می تواند برای ابرو بسیار خطرناک شود . تغذیه نامناسب دلیل بعدی است که باید به آن اشاره کنیم ، چرا که ابرو نیز مانند مو نیاز به تغذیه مناسب دارد و ویتامین ها، آب بدن و پروتئین و بیوتین تاثیر مستقیمی در تقویت ریشه ابرو دارند . بیماری ها ، هر بیماری ممکن است تاثیر منفی روی قسمت های مختلف بدن داشته باشد . ابرو ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند و ممکن از بر اثر بیماری های مختلف دچار ریزش شوند . در نهایت دارو های شیمیایی، این دارو ها عوارض مختلفی دارند و ریزش ابرو نیز می تواند یکی از این عوارض باشد .

کاشت ابرو راه حلی دائمی ، طبیعی ، بی خطر و با کمترین درد و عوارض ، در حقیقت کاشت ابرو می تواند کمبود های مختلف حاصل از ریزش ابرو یا کم پشت بودن آن را جبران کند . در واقع در این روش پیوند طبیعی مو های خود شخص بوده و گرافت های مو از سر برداشت می شود و به ابرو انتقال داده می شود که باعث دائمی و طبیعی بودن ابرو های جدید می شود . در این روش تار های جدید رشد می کنند و تا پایان عمر مثل موی طبیعی بوده و کاملا طبیعی رشد می کنند . باید اشاره کنیم که کاشت ابرو بسیار حساس بوده و نیاز به تخصص بسیار بالای و تمرکز پزشک می باشد پس توصیه می شود برای کاشت ابروی طبیعی و کم خطر حتما به دنبال بهترین کلینیک زیبایی باشید چرا که باعث می شود دیگر خیالتان از بابت این درمان راحت باشد و بتوانید به راحتی ابرو هایی زیبا و طبیعی داشته باشید .

روش های کاشت ابرو

خب کاشت ابرو با روش های ابتدایی شروع شد و این روز ها با روش های مختلفی انجام می شود در حقیقت پیشرفت علم و توجه به به عوارض درمان های مختلف محققان را وادار به ابداع راه های بهینه تر برای کاشت ابرو کرد . این روز ها نیز برای کاشت ابرو از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم .

کاشت ابرو به روش FUT

در این روش گرفت های از یک نوار نازک یا فلپ از ناحیه پشت گردن برداشته می شود و نیدل های مخصوص روی ابرو کاشت می شود ، مهم ترین ویژگی بارز این روش سرعت مناسب و بازه زمانی بسیار کوتاه برای درمان است تکه این روش درمانی را منحصر به فرد می کند .

لازم به ذکر است که این روش دائمی بوده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی می توانید حتی رنگ و بقیه کار های عادی با ابرو را انجام دهید .

کاشت  ابرو به روش FIT

در این روش فولیکول های مو به وسیله ابزار مخصوص برداشته شده و در قسمت ابرو کاشته می شود . البته این روش نیز فولیکول های لازم  مانند روش قبل از پشت سر برداشته می شود .

کاشت ابرو به روش SUT

این روش شباهت ساختاری عجیبی با روش FIT دارد . به طوری برداشت ها و کاشت به همان صورت است البته با توجه به استفاده از متد های جدید و دستگاه های به روز این روش با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و  همچنین می توان گفت کیفیت بهتری نیز دارند .

مزیت های کاشت ابرو طبیعی

خب این روش محبوب باید مزیت های بسیاری داشته باشد تا این محبوبیت را توجیح کند ، در ادامه به بررسی دلایل این محبوبیت و مزیت های این روش درمانی می پردازیم .

زیبایی و پرپشت شدن ابرو ها و افزایش اعتماد به نفس اصلی ترین دلیل محبوبیت این روش درمان ابرو است .

  • اولین و مهم ترین مزیت این روش دائمی بودن آن است چرا که باعث پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش های مختلف می شود . این روش جای زخم و سوختگی های روی پوست در قسمت ابرو را پنهان می کند . با این کاشت دیگر از شر لوازم آرایشی همچون مداد خلاص می شوید با پرپشت تر شدن ابرو به زیبایی چهره خود و اعتماد به نفس ظاهری تان کمک بسیاری می کنید .

عوارض کاشت ابرو

خب عموما هر روش درمانی زیبایی را نمی توان بدون عوارض در نظر گرفت ، البته این عوارض با توجه به تفاوت هایی که در روش های کاشت ابرو عوارض آن نیز متفاوت است . اما باید بگوییم که کاشت ابرو بی خطر بوده و عارضه های خطرناکی ندارد ، فقط ممکن است گاهی عوارضی موقتی احساس کنید که مهم ترین آن ها قرمزی ، تورم ، سوزش گاها خارش و کبودی نیز می باشد ، لازم به ذکر است که این عوارض موقتی بوده و با مراقبت هایی که مشاوران و پزشکان به شما توصیه می کنند به سرعت از بین می رود . البته باید اشاره کنم که تجربه کم ممکن است عارضه هایی به بار آورد پس توجه کنید که انتخاب کلینیک زیبایی برای کاشت ابرو بسیار مهم است .

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

اهمیت کاشت ابرو یک طرف و مراقبت های بعد از آن نیز یک طرف باید اشاره کنم که مراقبت های بعد از هر روش درمانی یکی از مهم ترین قسمت های یک درمان است . پس توصیه می شود همیشه به توصیه ها و مراقبت ها به دقت توجه کنید و سعی کنید مو به مو به این نکات دقت کنید .

  • پرهیز از ورزش و فعالیت های سنگین ، همیشه بعد از جراحی و عمل های مختلف زیبایی توصیه می شود از فعالیت های سنگین خودداری کنید چرا که باعث تخریب بافت جدید ایجاد شده می شود و ممکن است زحمات پزشک و درمان شما از بین برود . نکته بعدی توجه به توصیه های پزشک و استفاده دقیق از دارو های تجویز شده می باشد . سعی کنید مو به مو به نکات پزشک توجه کرده تا بتوانید به بهترین فرم خود برسید و دوران نقاهت خود را به راحتی سپری کنید . شستشو بعد از کاشت ، یکی از مهم ترین نکات بعد از کاشت شستشو و روش های آن است که توصیه می شود دقیق طبق توصیه مشاور انجام دهید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید . البته باید به این نکته توجه کنید که شستشوی ابرو توسط ژل های شستشو انجام پذیرد و از برخورد مستقیم آب با ابرو ها خودداری کنید . نکته نهایی و دائمی بعد از هر درمان زیبایی استفاده از کمپرس سرد برای کاهش درد و همچنین التهابات ناشی از درمان بوده پس توصیه می وشد از این نکته غافل نشوید .

هزینه کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو را می توان به فاکتور های متعددی نسبت داد ، مثل روش انتخابی ، پک مصرفی ، تیم کاشت ابرو و همچنین بازه زمانی که کاشت انجام می دهید . البته می توان گفت همیشه بایدد دقت خاصی در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی داشت ، چرا که تاثیر به سزایی در کیفیت کاشت ابرو های شما دارد ، باید به این نکته ام اشاره کنیم که همیشه هزینه بالای کاشت نشان از کیفیت ندارد و گاها کلینیک هایی با قیمت متوسط کار بسیار فوق العاده ای تحویل می دهند ، پس توصیه می شود همیشه به نمونه کار ها و مشاوران کلینیک ها توجه کنند  و بهترین کلینیک زیبایی ممکن را انتخاب کنید تا شما را در این امر یاری کنند .

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی چهره شو

کلینیک زیبایی چهره شو بزرگ ترین و مجهز ترین کلینیک زیبایی ایران می باشد که از سال 97 با هدف کمک به زیبایی بیشتر و رسیدن به زیبایی با به روز ترین تجهیزات روز دنیا در خدمت شما می باشد .

اطلاعات تماس
  • 021220***** - 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی