اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105354415369

جراحی زیبایی بینی در دوران کرونا انجام بدیم یا نه؟

کد: 140005105354415369

https://bit.ly/2VpKRhU

، کرج , (اخبار رسمی): در حال حاضر با گذشت چندین ماه از انتشار این ویروس و کاهش آمار مبتلایان کسب کارها به روال عادی خود بازگشتند. جراحی های زیبایی هم از این قاعده مستثناء نیستند. بیمارستان یا کلینیک ها طبق پروتکل وزارت بهداشت به طور مداوم ضدعفونی می شوند. 24 ساعت قبل از عمل بینی شخص متقاضی حتما باید تست کرونا داده باشد

جراحی زیبایی بینی در دوران کرونا انجام بدیم یا نه؟
کرونا و عمل جراحی بینی

عمل بینی در دوران کرونا یکی از دغدغه های بیمارانی است که تصمیم به جراحی بینی دارند با آن روبرو شده اند. در این مقاله تصمیم راهنمایی های لازم برای انجام عمل بینی در دوران کرونا را به شما توضیح دهیم .

آیا جراحی بینی در دوران کرونا در مشهد امکانپذیر است یا خیر ؟ 

دکتر منصور توفیقی:
کرونا معضل این روزها تمام جنبه های زندگی اشخاص را تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از افراد در ماه های پایانی سال 99 تصمیم به جراحی بینی داشته اند، اما به دلیل وجود ویروس کرونا در کرج و تمام شهرهای ایران و حتی جهان تمامی جراحی های زیبایی به زمان بهتری موکول شدند.

همانطور که میدانید بیشتر افراد آلوده به ویروس COVID-19 ، مشکلات تنفسی خفیف تا متوسطی ​​را تجربه می کنند و بدون نیاز به درمان خاصی، بهبود می یابند اما افراد مسن و کسانیکه دارای مشکلات اساسی تری مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت، بیماری مزمن تنفسی و بیماری های خود ایمنی مانند سرطان در صورت ابتلا دچار مشکلات جدی تری می شوند.

ویروس COVID-19 ، در صورت سرفه یا عطسه، از طریق قطرات بزاق یا ترشحات بینی روی اجسام گسترش می یابد، بنابراین در صورت شستشوی محیط و ضدعفونی کردن با الکل 70% انتقال رخ نخواهد داد.

مراحل انجام عمل بینی در دوران کرونا

دکتر منصور توفیقی (جراح گوش،حلق، بینی) از برترین جراحان زیبایی در کرج با توجه به اینکه مجوز جراحی زیبایی بینی صادر شده است و بیماران با رعایت نکات ایمنی از این پس می‌توانند اقدام به عمل زیبایی بینی نمایند. لازم است تغییرات ایجاد شده در روند عمل زیبایی بینی (عمل رینوپلاستی) را بیماران با آن آشنا شوند و بدانند قبل از جراحی چه مراحلی به عمل بینی اضافه شده است.

پیش از شیوع ویروس کرونا ق(کووید ۱۹) از جراحی لازم بود تا بیمار آزمایش خون و فتوگرافی پزشکی انجام دهد. با توجه به حساسیت پیش آمده به دلیل ویروس کرونا (کووید ۱۹) و شروع مجدد جراحی های زیبایی با توجه به دستورالعمل جدید وزارت بهداشت لازم است تا نکات ایمنی و بهداشتی بیش از پیش رعایت شود که ایمنی فردی بیماران برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس رعایت شود. به همین منظور لازم است تا پیش از انجام جراحی رینوپلاستی بیمار علاوه بر انجام آزمایش خون و فتوگرافی پزشکی .

سی تی اسکن از ریه نیز انجام دهد تا پیش از انجام جراحی رینوپلاستی بیمار از نظر ابتلا به کرونا ویروس کنترل شود تا در صورتی که علائمی از ابتلا به کرونا در وی دیده شود از انجام عمل زیبایی بینی (عمل رینوپلاستی) منع شود تا امنیت خود و دیگران را به خطر نیندازد.

همچنین پیش از جراحی و پس از آن تماماً اتاق جراحی استریل و ضد عفونی می‌شود تا کاملا از هر خطری برای ابتلا به کرونا ویروس بیماران در امان باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر منصور توفیقی زواره

دکتر منصور توفیقی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت کد نظام پزشکی : 24912

اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی