اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907244703015369

دلیل انجام جراحی ترمیمی بینی

کد: 139907244703015369

https://bit.ly/34fJV1m

، کرج , (اخبار رسمی): در بیشتر موارد عمل های بینی با موفقیت رو به رو هستند و چیزی که در این زمان می تواند فرد را مجاب به انجام عمل ترمیمی بینی بکند، حساسیت های بیش از حد است.

دلیل انجام جراحی ترمیمی بینی
دلیل انجام جراحی ترمیمی بینی

در عمل ثانویه غضروف کافی برای انجام عمل ترمیمی بینی وجود ندارد و جراح باید از دیگر نقاط بدن غضروف برداشته و عمل را انجام دهد.

همواره پیش از هر عمل جراحی سوالاتی شایع است که برای هر بیمار به وجود می آید. یکی از این عمل های جراحی، عمل جراحی ترمیمی بینی است که خود سؤالات بسیاری را برای بیماران ایجاد می کند. مخصوصاً به این دلیل که این افراد یک بار عمل بینی را انجام داده اند و در حال حاضر نیاز به عمل مجدد بینی و ترمیم نواقص عمل قبلی هستند. در این مقاله به چند مورد از این سوالات متداول در جراحی ترمیمی بینی پرداخته می شود.

چه موقع باید عمل جراحی ترمیمی را انجام دهید؟

پاسخ دکتر منصور توفیقی (متخصص گوش ، حلق و بینی) این است که در بیشتر موارد عمل های بینی با موفقیت رو به رو هستند و چیزی که در این زمان می تواند فرد را مجاب به انجام عمل ترمیمی بینی کند، حساسیت های بیش از حد است اما در مواردی بیمار حتماً نیاز به عمل بینی مجدد پیدا می کند. برای مثال وقتی عمل اولیه بینی شما با موفقیت انجام گرفته اما پس از عمل ضربه شدیدی به صورت شما وارد شده و همه چیز را خراب می کند یا اینکه جراح فرد ماهر و متخصصی نبوده و باعث آسیب رسیدن به بینی شما شده است. اما معمولاً متخصصان بهترین زمان برای عمل ترمیمی بینی را حداقل یک سال پس از عمل اولیه می دانند پس بهتر است به این نظر توجه کرده و اصلاً با حساسیت های زیاد و عجله بسیار خودسرانه وارد عمل نشوید.

آیا جراحی ترمیمی بینی سخت تر از عمل رینوپلاستی اولیه است؟

شاید شنیده باشید که جراحی ترمیمی بینی کاری دشوار تر از جراحی اولیه زیبایی بینی است . اما دلیل این موضوع چیست؟ باید گفت که چندین دلیل برای این نظر وجود دارد .

اول اینکه پوست پس از هر بار عمل جراحی سخت تر و سفت تر می شود و این کار را دچار مشکل می کند. همچنین در عمل ثانویه غضروف کافی برای انجام عمل ترمیمی بینی وجود ندارد و جراح باید از دیگر نقاط بدن غضروف برداشته و عمل را انجام دهد.

نکته دیگر این است که حساسیت های بیمار بالا رفته و همین مورد می تواند کار را دشوار کند. علاوه بر اینها معمولاً مهارت های یک جراح در عمل ترمیمی باید بالاتر باشد. پس سعی کنید پیش از عمل با متخصصان و جراحان بسیاری مشورت کرده و پس از انتخاب بهترین جراح اقدام به انجام عمل جراحی کنید.

جراحی ترمیمی بینی با کدام روش انجام می شود؟

همان طور که می دانید دو روش اصلی جراحی باز و جراحی بسته برای انجام عمل جراحی ترمیمی بینی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری این سؤال را می پرسند که بهتر است از کدام یک از این روش ها استفاده کنیم و چه تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

معمولاً در عمل جراحی ترمیمی بینی که مشکلات جزئی و کمتر هستند، از روش جراحی بسته استفاده می شود که در این روش برش ها از داخل بینی انجام شده و جای بخیه ها پس از عمل دیده نمی شود؛ اما در مواردی که بینی بیمار نیاز به تغییرات اساسی تر داشته باشد، باید از روش جراحی باز بینی استفاده شود. در این حالت برش ها از بیرون بینی انجام می شود. اینکه از کدام روش باید استفاده شود، کاملاً به وضعیت پایه ای بیمار بستگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر منصور توفیقی زواره

دکتر منصور توفیقی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت کد نظام پزشکی : 24912

اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان