اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002225131215369

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۰

کد: 140002225131215369

https://bit.ly/3uXlcKc

، کرج , (اخبار رسمی): با توجه به نوع بینی، پوست بینی ، داشتن و یا نداشتن پولیپ بینی و دیگر مشکلات تنفسی به طور دقیق نمی توان بیان کرد هزینه جراحی بینی استخوانی ( پوست نازک ولی غضروفها محکم ) چقدر است.

هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۰
هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۰

معمولا اولین نکته ای که ذهن فردی که تصمیم به انجام جراحی بینی را درگیر می کند هزینه جراحی زیبایی بینی است. قطعا شما نیز هزینه های بسیار بالا و پایین جراحی را شنیده اید. سوال اینجاست که چه فاکتورهایی بر هزینه عمل بینی تاثیر می گذارد؟

در سال ۱۴۰۰ ممکن است شما جراحی را سراغ داشته باشید که با ۶ میلیون بینی را جراحی می کند و یا جراحی که ۳۵ میلیون هزینه برای عمل بینی در نظر می گیرد. اما سوال اینجاست چه هزینه ای معقول است؟

برای برخی افراد هزینه جراحی بینی بسیار بالا و چشمگیر است و می خواهند با کمترین مبالغ جراحی بینی انجام دهند. اما از آنجایی که بینی در ظاهر فرد بسیار موثر است توصیه می شود نهایت دقت در انجام این عمل و انتخاب جراح صورت گیرد.

الا و چشمگیر است و می خواهند با کمترین مبالغ جراحی بینی انجام دهند. اما از آنجایی که بینی در ظاهر فرد بسیار موثر است توصیه می شود نهایت دقت در انجام این عمل و انتخاب جراح صورت گیرد

عوامل موثر بر هزینه جراحی زیبایی بینی

عوامل مختلفی بر این قیمت گذاری عمل بینی تاثیر می گذارد که به شرح زیر است:

 تجربه جراح

با توجه به تجربه و مهارت جراح و سابقه کاری او هزینه ها متفاوت است زیرا جراحی که چندین سال عمل بینی انجام داده است با چالش های هنگام عمل آشنایی کامل دارد و قطعا هزینه ی بیشتری دریافت می کند.

 نوع بینی

بینی افراد سهم به سزایی در تعیین قیمت جراحی بینی دارد. افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند معمولا هزینه بیشتری برای عمل بینی پرداخت می کنند.  اما هزینه جراحی بینی استخوانی معمولا کمی کمتر است. همچنین عمل ترمیمی بینی اگر توسط جراح دیگری(به غیر از جراح اول) انجام شود معمولا هزینه بیشتری از عمل اول دارد.

 منطقه جغرافیایی

مانند خدمات دیگر هزینه جراحی بینی نیز با توجه به منطقه ی جغرافیایی متفاوت است. به طور مثال هزینه عمل بینی در تهران با شهرستان های کوچک قابل مقایسه نیست. البته این نکته حائز اهمیت است که جراحان بینی خوب به علت امکانات شهرهای بزرگ در این شهرها اسکان دارند.

آیا عمل بینی ارزان ارزشش را دارد؟

همانطور که گفته شد عمل بینی با ۶ میلیون نیز انجام می شود اما این عمل توسط چه جراحانی انجام می شود؟ عمل بینی ارزان می تواند عوامل مختلفی داشته باشد. رزیدنت هایی که به تازگی شروع به جراحی بینی کرده اند به منظور کسب تجربه، عمل بینی را با هزینه های بسیار کم در بیمارستان ها انجام می دهند. اما نکته قابل توجه اینکه قطعا چنین افرادی تجربه مواجهه با چالش های حین عمل را ندارند و بینی های مشابه بینی فرد را جراحی نکرده اند لذا انجام عمل توسط چنین افراد می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل عمل بینی ارزان، انجام عمل های متعدد جراح در یک روز است. برخی از جراحان زیبایی عمل های بینی زیادی در یک روز انجام می دهند که این منجر به کاهش نرخ این جراحان می باشد که قطعا دقت و تمرکز در جراحی با این کار کاهش می یابد.

هزینه جراحی زیبایی بینی استخوانی

با توجه به نوع بینی،  پوست بینی ، داشتن و یا نداشتن پولیپ بینی و دیگر مشکلات تنفسی به طور دقیق نمی توان بیان کرد هزینه جراحی بینی استخوانی  ( پوست نازک ولی غضروفها محکم )  چقدر است. قطعا یک بینی که فقط غوز و برآمدگی جزئی دارد ، نسبت به یک بینی استخوانی با غضروف های محکم و نوک گوشتی هزینه کمتری دارد. هزینه های معقول در سال ۱۴۰۰ با توجه به گفته ها حدود ۱۴ میلیون است.

هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی

در بینی های گوشتی با پوست ضخیم فرآیند جراحی کمی پیچیده تر و حساس تر می شود. مشخص شدن تغییرات بینی در بینی های گوشتی بسیار مشکل است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی نمایان نمی شود. لذا به دلیل سختی این نوع عمل بینی معمولا هزینه آن از جراحی بینی استخوانی بالاتر است. هزینه جراحی بینی گوشتی در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ میلیون  است اما باز هم باید گفت قیمت های پایین تر و بالاتر از این نیز ممکن است وجود داشته باشد.

هزینه جراحی زیبایی بینی ترمیمی

برخی از افراد بعد از اولین عمل زیبایی بینی از مشکلات تنفسی و یا ظاهر بینی خود راضی نیستند و تصمیم به جراحی مجدد بینی یا عمل ترمیمی می گیرند. فرد کاندید جراحی بینی باید در سلامت کامل روانی باشد زیرا برخی افراد به دلیل وسواس های فکری تصمیم به جراحی مجدد می گیرند. روند این جراحی از جراحی اولیه سخت تر است و به همین دلیل هزینه ی بالاتری نیز دارد.

عمل ترمیمی انواع مختلفی دارد که می تواند از یک جراحی ساده برای حذف استخوان اضافه تا تغییرات اساسی در ظاهر بینی فرد باشد. در بینی هایی که فوق العاده کوچک شده اند و یا دفورمیتی شدید دارند نیاز به پیوند غضروف گوش یا دنده وجود دارد که قطعا هزینه های بالاتری نسبت به دیگر جراحی ها دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر منصور توفیقی زواره

دکتر منصور توفیقی جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی و صورت کد نظام پزشکی : 24912

اطلاعات تماس
  • 026322***** - 090294*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی