اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125360016937

آموزش حسابداری

کد: 140005125360016937

https://bit.ly/3yv6oV5

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با اصول حسابداری ، حسابداری نوین یا دو طرفه ، آموزش حسابداری با نرم افزار رافع ۷ ، ‌‌آموزش حسابداری در اکسل

آموزش حسابداری
آموزش حسابداری

آموزش حسابداری یکی از مهارت‌های مهم ‌و ضروری برای هر فرد حسابدار تازه کار است. برای بینش و تجزیه و تحلیل مالی‌، جمع‌آوری اعداد و اطلاعات غیر عددی‌، همچنان باید از ابزارهای قدرتمند و انتخابی در سراسر دوره‌های حسابداری و امور مالی استفاده شود. در این پست با ما همراه باشید تا با اصول و آموزش حسابداری مقدماتی، مالی و اهمیت آن در بازار کار بیشتر آشنا شوید.

اصول حسابداری قوانین عمو‌می ‌و دستورالعمل‌‌هایی هستند که به منظور گزارش حساب‌‌ها و اطلاعات مالی مورد نیاز شرکت‌‌‌ها، ضروری به نظر می‌رسد. در عین عدم وجود اصول حسابداری استاندارد قابل قبول جهانی، چارچوب‌‌های حسابداری مختلفی وجود دارد که قوانین استاندارد را تنظیم ‌می‌کنند. شایع‌ترین چارچوب اصلی حسابداری استفاده شده عبارتند از IFRS، GAAP انگلستان و GAAP ایالات متحده.

شباهت و تفاوت‌های زیادی بین این سه چارچوب وجود دارد، جایی که GAAP بیشتر مبتنی بر قانون است، در حالی که IFRS بیشتر اصول بنیان گذاشته شده است. اکنون این سوال مطرح می‌شود که چرا اصول حسابداری مهم هستند؟

با توجه به ویژگی‌‌های یک سازمان یا نهاد، قانون شرکت و سایر مقررات تعیین ‌می‌کند که کدام اصول حسابداری مورد نیاز آنها است. به طور کلی، GAAP به عنوان اصول حسابداری استاندارد شناخته ‌می‌شود. GAAP پایه چارچوب استانداردهای حسابداری، مفاهیم، اهداف و کنوانسیون‌‌ها را برای شرکت‌‌ها فراهم ‌می‌کند و به عنوان راهنمای نحوه آماده سازی و ارائه صورت‌های مالی ارائه ‌می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام