اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005135361216946

اثر طب سوزنی در افزایش قد

کد: 140005135361216946

https://bit.ly/3lHrJXW

، (اخبار رسمی): به طور کلی اثر طب سوزنی در افزایش قد به عوامل گوناگونی بستگی دارد. طب سوزنی یک شیوه خیلی قدیمی است که همواره برای معالجه خیلی از بیماری ها بکار برده می شود ولی پژوهشگران امروزه به این نتیجه رسیده اند که این شیوه بر روی افزایش قد نیز تاثیر ویژه ای دارد.

اثر طب سوزنی در افزایش قد
اثر طب سوزنی در افزایش قد

طب سوزنی یک شیوه خیلی قدیمی است که همواره برای معالجه خیلی از بیماری ها بکار برده می شود ولی پژوهشگران امروزه به این نتیجه رسیده اند که این شیوه بر روی افزایش قد نیز تاثیر ویژه ای دارد.

اثر طب سوزنی در رشد و افزایش قد در سنین رشد بسیار جالب است زیرا بجای اینکه بچه ها از هورمون رشد استفاده نمایند با طب سوزنی به علت تنطیم سوخت و ساز بدن و تنطیم ارگانها چون اثر طب سوزنی تنطیم است بنابراین روی نقاط گوشی هیپوفیز و اندوکرین و شن من و غدد فوق کلیه بیماران و همچنین نقاط DU مریدین و نقاط مربوط به عضلات و تاندون ها و تصحیح سوخت و ساز طب سوزنی نموده که سبب افزایش رشد به طور طبیعی می شود که باز بسته به بیماران مختلف و فیزدو لوژی بدن نتایج مختلفی خواهند گرفت ولی این روش بر عکس روش هی دیگر روش بسیار طبیعی و بدون عوارض می باشد که امروزه در بسیاری از کشور ها و  از جمله کشور های شرقی توانسته اند با این روش طبیعی به معدل رشد خوبی در جوانان برسند دوره درمان این بیماری هم مثل سایر بیماریها ۳ دوره ۱۰ جلسه ای استد.

اثرطب سوزنی در افزایش قد چگونه است

امروزه عوامل محیطی بسیاری نظیر تغذیه ، آب و هوا، بیماری ها و ورزش می تواند بر روی افزایش قد اثر بگذارد ولی عمده ترین عامل این مسئله ترشح هورمون رشد است. مطابق پژوهشات جدیدی که به وسیله دانشمندان صورت گرفته بکارگیری از طب سوزنی افزون بر بالا رفتن هورمون های رشد سبب کنترل کلیه هورمون های بدن می شود.

پژوهشات حاکی از آن است که این طب با بالا بردن انرژی و نیروی حیاتی بدن سبب بالا رفتن هورمون رشد می شود و بدین صورت رشد قد را نیز تسریع می بخشد. نقش این طب در افزایش قد پیش از دوره بلوغ دارای اهمیت است به همین جهت افرادی ‌که می خواهند این شیوه را بکار برند لازم است پیش از سن بلوغ یا در زمان شروع این دوره درمان را به وسیله متخصصان آغاز کنند. مقدار افزایش قد با این روش به عواملی چون سن آغاز درمان، ژنتیک، مزاج و طبع کسانی که تحت درمان هستند بستگی دارد.

 

اثر آکوپانکچر در افزایش قد به چه میزان است

اگرچه مکانیسم و اثر طب سوزنی در افزایش قد می تواند تحت تاثیر عوامل مختلف قرار دارد مقدار و اندازه آن در افراد گوناگون نیز متغیر می باشد.

زمان شروع درمان

هر چه درمان را زودتر آغاز کنید به همان میزان رشد قد بیشتر است زیر سن بلوغ میزان رشد قد تقریبا ۱۰ سانتی متر، در آغاز این سن تقریبا ۵ سانتی متر و بعد از سن بلوغ ۳ سانتی متر است.

ژنتیک

از دیگر عوامل اثربخش بر میزان رشد قد می توان به عواملی ژنتیکی یعنی قد خانواده پدری و مادری اشاره کرد.

مزاج و طبع

از دیگر عوامل اثربخش بر میزان رشد قد می توان به طبع و مزاج شخص اشاره کرد. در مزاج های خشک و گرم و مزاج های گرم و تر رشد قد بیشتر از مزاج های سرد و خشک و سرد وتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان