اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005175369816941

قلم، جریان آگاهی ست بر‌اندیشه‌ها؛ روز خبرنگار مبارک

سامانتل به خبرنگاران سراسر کشور سیم کارت هدیه می‌دهد

کد: 140005175369816941

https://bit.ly/3jxbsC9

، (اخبار رسمی): سامانتل به عنوان اولین اپراتور مجازی فعال در سطح کشور، به مناسبت روز خبرنگار و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، به تمامی خبرنگاران محترم، سیم کارت، با شماره تلفن همراه رند هدیه می‌دهد.

"قلم، جریان آگاهیست بر‌اندیشه‌ها"  روز خبرنگار مبارک
کمپین روز خبرنگار سامانتل

خبرنگاران عزیز می‌توانند از امروز تا پایان مرداد ماه اطلاعات خود را ثبت کنند و از مزایای طرح روز خبرنگار شرکت سامانتل استفاده کنند.

سامانتل به خبرنگاران سراسر کشور سیم کارت هدیه می‌دهد

سامانتل به عنوان اولین اپراتور مجازی فعال در سطح کشور، به مناسبت روز خبرنگار و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، به تمامی خبرنگاران محترم، سیم کارت، با شماره تلفن همراه رند هدیه می‌دهد.


این روز‌ها ارتباطات از اصلی‌ترین محور‌های توسعه در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و... در دنیا است و ابزار‌های این شبکه ارتباطی، از اصلی‌ترین نیاز‌ها محسوب می‌شوند. در همین راستا، یکی از برنامه‌های مهمی که برای پیاده‌سازی آن در کشور تلاش می‌شود، توسعه دولت همراه است.
از سوی دیگر و با توجه به شرایط کرونا و تمرکز بیشتر بر فعالیت‌های دیجیتالی و استفاده از تلفن همراه و اینترنت، شرکت سامانتل انگیزه مضاعفی برای ایفای نقشی موثر در این راستا پیدا کرده است.

سامانتل از ابتدای سال ۹۶ فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات ارتباطاتی پایه بر بستر تلفن همراه شروع کرده است. این شرکت با شعار «اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه» سیم کارت‌های دائمی و اعتباری با رندترین پیش شماره ( ۰۹۹۹۹ ) را به متقاضیان عرضه می‌کند.

این شرکت به مناسبت هفدهم مرداد که روز گرامی‌داشت مقام خبرنگار است، با هدف قدردانی از زحمات خبرنگاران که در راستای اطلاع‌رسانی و بالابردن آگاهی عمومی تلاش می‌کنند، به عنوان هدیه سیم کارت‌های رند و سرویس‌های اینترنت پرسرعت بلند مدت خود را هدیه می‌دهد. اپراتورهای مجازی امکان استفاده از سه شبکه اپراتور اصلی کشور را دارد و این موضوع باعث شده که در عمل در تمامی نقاط کشور حتی در مناطق مرزی، امکان سرویس دهی داشته باشند. ویژگی که برای خبرنگاران سراسر کشور، بسیار مهم و کاربردی است.

خبرنگاران عزیز می‌توانند امروز تا پایان مرداد ماه از طریق این لینک اطلاعات خود را ثبت کنند و از مزایای طرح روز خبرنگار شرکت سامانتل استفاده کنند. بارگذاری کارت خبرنگاری یا معرفی نامه از سازمان مربوطه در فرم ثبت نام این طرح ضروری است.

شرکت سامانتل پس از بررسی اطلاعات، از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده، کد تخفیف صد درصد خرید رایگان برای دریافت سیم کارت با ۶ ماه اینترنت همراه را برای ثبت نام کنندگان ارسال خواهد کرد. این طرح با عنوان "قلم، جریان آگاهیست بر‌اندیشه‌ها" و همسو با دغدغه‌های این مجموعه در زمینه مسئولیت اجتماعی تعریف شده است.

شایان ذکر است که سامانتل با چند بانک از جمله بانک سامان همکاری‌های خوبی را آغاز کرده و به دنبال ارائه خدمات خاص به مشتریان بانکی است. همچنین با شرکت پرداخت الکترونیک سامان نیز پروژه ارائه سیم‌کارت به دستگاه‌های کارت‌خوان را دنبال می‌کند. سامانتل ارائه خدمات ویژه‌ای مانند امضای دیجیتال و خدمات مکان محور را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]