اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005215375416121

خرید دفتر مشق

راهنمای خرید دفتر مشق (یک تیر و چند نشان!)

کد: 140005215375416121

https://bit.ly/3g8QtV8

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر به دنبال بهترین دفتر مشق هستید، همه موارد این مقاله را بررسی کنید و سپس انتخاب کاملاً هوشمندانه داشته باشید. خوشبختانه تنوع به قدری زیادی است که خرید را برای شما آسان می کند پس از خرید نهایت لذت را ببرید.

راهنمای خرید دفتر مشق  (یک تیر و چند نشان!)
راهنمای خرید دفتر مشق (یک تیر و چند نشان!)

وزن استاندارد برگه های دفتر مشق کاغذهای 60 گرمی است که بسیار سبک هستند و ضخامت خوبی دارد. وزن کم برای برگه های دفتر باید از نظر ضخامت نیز قابل قبول باشد.

از نظر ما که دفتر مشق قلب تپنده در مسیر تحصیل است! این موضوع را دانش آموزان دوست داشتنی دوره دبستان بیشتر درک می کنند. زیبایی روی جلد دفتر مشق تنها یک پارامتر ساده است و نیاز است که در خرید دفتر مشق به ابعاد، وزن، برگه ها، نوع باز شدن برگه، فاصله خطوط و نوع صحافی نیز دقت شود.

چه نیازی به راهنمای خرید دفتر مشق است؟

احتمالاً بپرسید خرید دفتر مشق چه نیازی به راهنما دارد! بررسی ها اینطور نشان می دهد که اولین چیزی که کودک در آغاز مدرسه به آن نیاز دارد دفتر و مداد است. او یاد می گیرد بنویسد، درست بنویسد و در نوشتن پیشرفت کند. اگر در انتخاب دفتر مشق دقت صورت نگیرد، شخص مسیر رشد را به خوبی طی نمی کند. احساس خوبی از نوشتن نخواهد داشت و این موضوع برایش عذاب آور می شود. طراحی دفتر باید به صورتی باشد که شخص بتواند احساس راحتی با آن داشته باشد، جنس ورق های داخلی دفتر، جنس جلد و نوع سبکی که برای جلد در نظر گرفته می شود همگی تاثیرگذار هستند.

ابعاد استاندارد دفتر مشق

اولین و مهمترین پارامتری که در خرید دفتر مشق باید به آن دقت کنید ابعاد است! لطفا این موضوع را جدی بگیرید که خرید دفترهای بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک، هرچقدر هم که زیبا و جذاب و فانتزی باشد، برای مشق مناسب نیست. این موضوع باید از سوی پدر و مادر بررسی شود و دانش آموز نیز متقاعد شود.

ابعاد و اندازه های کاغذ معمولاً شامل دو گروه A و B است. حتماً نام A در سری های دفتر مشق را شنیده اید و شهرت نوع A4 برای شما آشنا است. بسیاری از کتاب ها و مجلات معمولاً به سایز A4 هستند و کاربرد این سایز در آموزش زیاد است و سایز رسمی محسوب می شود و ارتباط چشمی و ذهنی دانش آموزان با این سایز بسیار عالی است. در همین گروه اندازه های A5 و گاه A3 نیز دیده می شود که نوع A3 بیشتر مخصوص نقاشی و طراحی است چون بزرگتر از A4 است.

وقتی صحبت از بهترین سایز دفتر مشق است همان سری A مطرح است اما دسته دیگری وجود دارد که برای دروسی مثل دیکته، ریاضی، هنر، جبر و هندسه مناسب هستند. دقت کنید که دفتر در سایز B معمولاً بزرگتر از A است. این دفترها معمولاً تسلط و تمرکز دانش آموز را بیشتر می کند و شرایط را به صورتی دنبال می کند که دانش آموز نگرانی بابت کمبود فضا نداشته باشد در دروسی که نیاز به ترسیم است معمولاً سایز B بهترین گزینه محسوب می شود و شاخص قابل قبولی دارد.

بررسی ها اینطور مشخص کرده است که طول 25 برای دفتر مشق یک انتخاب استاندارد است اما برای عرض بهتر است که کمتر از 20 در نظر گرفته شود تا ابعاد دفتر برای دانش آموز مزاحمت ایجاد نکند. در مورد دفتر های با A5 معمولاً این دفترها برای نوشتن نکات خوب هستند چون سایز کوچکتری دارند و برای تمرین انتخاب خوبی نخواهند بود. این سایز از دفاتر برای مرور یک سری نکات و یا نوشتن ریز نکات مناسب است و حمل و نقل آسانی نیز دارد.

از آنجایی که سوال در مورد سایز دفتر مشق زیاد است در این بخش به راهنمای سایز می پردازیم تا دقیقتر موضوع مشخص شود:

برای مطالعه متن کامل راهنمای خرید دفتر مشق، به صفحه این مقاله در سایت تحریر پلاس مراجعه نمایید:

راهنمای خرید دفتر مشق ( یک تیر و چند نشان!)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش