اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006025395317052

۹ گل زیبایی که باید آن ها را بشناسیم

کد: 140006025395317052

https://bit.ly/3BcnzeS

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید گل های باعث می شوند تا محیطی زیبا و خوش عطر را ایجاد کرده و حس خوبی را برای خود و دیگران فراهم نماییم و به وسیله آن ها شادابی را هم به خود و دیگران هدیه دهیم.

۹ گل زیبایی که باید آن ها را بشناسیم
بهترین و زیباترین گل های دنیا کدام ها هستند؟

گلها یکی از ساده ترین لذتهای زندگی هستند که زیبایی را در خالص ترین و بی عیب ترین شکل خود نشان می دهند. هیچ چیز مانند یک گلدان گل نیست که رنگی به اتاق نشیمن شما ببخشد ، تعداد بیشماری از رنگ ها در گلزار و یا رایحه یک دسته گل معطر همواره حس خوب را در ما ایجاد می کند. مردم حتی برای شکوفایی فصلی مسافت های زیادی را طی می کنند مانند شکوفه های گیلاس در ژاپن یا گل های لاله در هلند.

برای زیبایی محل زندگی یا کار شما ، لیستی از 10 گل زیبا در جهان را گردآوری کردیم آنها بسیار رویایی هستند شما می توانید بلافاصله خانه خود را با شکوفه های تازه پر کنید.

1. گل یاس بنفش

بسیاری یاس بنفش را در میان گلهای مورد علاقه خود قرار می دهند. رنگ بنفش پررنگ و طرح سفید زیبا ، گل را با ظاهری سلطنتی آغشته می کند به علاوه گلبرگ های کشیده به منحصر به فرد بودن ارائه می افزایند.

2. گل زنبق

به نظر می رسد که گل زنبق توسط هنرمندی ماهر طراحی شده است. شاید به همین دلیل بود که مورد علاقه نقاش امپرسیونیست کلود مونه بود. رنگ های آبی ، بنفش ، زرد و سفید یک آرایش هنری واقعاً فراموش نشدنی را ایجاد می کند.

3. گل کوکب

گل کوکب یکی از شاداب ترین و پر جنب و جوش ترین گلهایی است که می توانید پیدا کنید ، در رنگین کمانی از رنگهای صورتی و قرمز تا نارنجی یا سفید موجود است. برخی از گلبرگ های گل کوکب حتی دارای شیب رنگی خیره کننده ای هستند ، مانند قرمزهای روشن که به تدریج به رنگ سفید ملایم در می آیند یا بنفش های زرق و برق دار که از ساقه تا نوک روشن می شوند.

4. گل مرغ بهشتی

گل مرغ بهشتی به این دلیل نامیده می شود که شبیه پرنده ای با رنگ روشن است ، پر از بالهای تکان دهنده و بدنی باریک. قرمز و آبی پر جنب و جوش "طول بال" چشمگیر را تشکیل می دهند و رنگها واقعاً در زیر نور خورشید زنده می شوند.

5. گل نیلوفر آبی

جای تعجب نیست که نیلوفر آبی الهام بخش هنرهای بصری باشد. این گل دارای زیبایی و تقارنی است که به ندرت دیده می شود ، به علاوه رنگهای درخشان تقریباً درخشندگی خاص خود را دارند.

6. گل جعفری

گل جعفری در کنار باغی سرسبز یکی از زیباترین مناظر دیدنی طبیعت است. رنگ طلایی گل هرچه نزدیکتر می شوید باورنکردنی تر می شود. برجستگی های منحصر به فرد در امتداد گلبرگ ها ، تنوع رنگی غنی و در عین حال ظریف ، و شکل قرنیه شکلها به گل همیشه بهار زیبایی تقریبا هیپنوتیزمی می بخشد.

7. گل لاله مردابی

گل لاله مردابی تقریبا واقعی به نظر نمی رسد. گلبرگهای بیرونی با سایه های پر رنگ صورتی و سفید تابیده می شوند در حالی که پرچین طلایی در مرکز یک نقطه کانونی را فراهم می کند که کل ارائه را با هم جمع می کند. اندازه گلبرگها تقریباً متقارن است و نوک های برجسته شده آن شخصیت خارق العاده ای به آن می بخشد.

8. گل ثعلبیان

گل ثعلبیان به دلیل شکل منحصر به فرد و ترکیب رنگ های جسورانه به تنهایی در یک کلاس قرار دارد. در حالی که بسیاری از گلها، رنگها را با استفاده از شیب و برجسته ترکیب می کنند ، ارکیده با قوانین خاص خود بازی می کند. رنگهای زرق و برق دار به شیوه های وحشی و غیرقابل پیش بینی چیده شده اند ، اما نتیجه همیشه شگفت انگیز است.

9. گل رز

گلبرگ های زیبا و همپوشانی شده ، رنگ پررنگ و تنوع رنگی واقعاً گل رز را به زیباترین گل تبدیل می کند. کلود مونه ، پیر آگوست رنوار و پل سزان تنها برخی از هنرمندان شاخصی هستند که گل رز را در آثار خود جای داده اند. اگر به دنبال دسته گل مناسب برای گفتن "دوستت دارم" ، "دلم برایت تنگ شده است" یا "تبریک می گویم" هستید ، نمی توانی بهتر از گل رز را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برنا اندیشان

فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان محصولات کاملاً اورجینال، شامل سمینار و کارگاه های روانشناسی و سخنرانی های روانشناسی با موضوعات مختلف را در اختیار شما کاربران علاقه مند به روانشناسی قرار می دهد. شما می توانید در حوزه های مختلف علوم انسانی به خصوص روانشناسی با موضوعاتی همچون : افسردگی، ترس و اضطراب و وحشت، ازدواج و طلاق و زوج درمانی، شناخت درمانی، اختلالات شخصیت، خانواده و چندین موضوع بسیار کاربردی فایل های سمینارها و کارگاه ها را در اختیار داشته باشید. علاوه بر مباحث روانشناسی شما می توانید به سایر آموزش ها همچون پزشکی، فلسفی، موفقیت، آموزش زبان های خارجه، کتابهای صوتی، پکیج های آموزشی کسب درآمد و بسیاری دیگر از محصولات آموزشی دسترسی داشته باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه