اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006035397017043

مسئولیت اجتماعی هنرمندان؛ راهکار خلاقانه بلاگرکیوب

کد: 140006035397017043

https://bit.ly/3A0uBDr

، (اخبار رسمی): بلاگرکیوب راهکاری را ایجاد کرده است که هنرمندان می‌توانند در کنار برقراری تماس با طرفداران، مسئولیت اجتماعی خود را نیز به بهترین شکل انجام دهند.

مسئولیت اجتماعی هنرمندان؛ راهکار خلاقانه بلاگرکیوب
مسئولیت اجتماعی هنرمندان؛ راهکار خلاقانه بلاگرکیوب

به این روش اپلیکیشن بلاگرکیوب راهکار جدیدی را برای هنرمندان و ایفای مسئولیت اجتماعی آن‌ها ارائه می‌دهد که علاوه بر خودشان، هوادارانشان نیز در آن سهیم هستند.

در هر کشوری صرف نظر از مسئولان و افرادی که صاحب یک مسئولیت سنگین در اداره یا دولت هستند، گروه هنرمندان آن کشور نیز مسئولیت‌های خاصی دارند. هنرمندان شامل طیف وسیعی از افراد هستند، شامل بازیگران، خواننده‌ها، فوبالیست ها و هر شخص و چهره سرشناس دیگری که تعداد زیادی از افراد هوادار او باشند. این افراد معمولا وضعیت مالی بهتری نسبت به سایر افراد جامعه، به‌ویژه نیازمندان دارند و می‌توانند به روش‌های زیادی به آن‌ها کمک کنند.

به همین خاطر، هنرمندان هر جامعه‌ای معمولا نسبت به افراد آن جامعه و همچنین طرفداران خود احساس مسئولیت می‌کنند و اکثر اوقات تمایل دارند با استفاده از موقعیتی در اختیارشان قرار گرفته است، گره از کار تعدادی از همنوعان خود باز کنند.

اما این سوال شکل می‌گیرد که اصلا مسئولیت اجتماعی چیست و شامل چه چیزهایی می‌شود؟ اگر این سوال در ذهن شما هم هست و دوست دارید بدانید چگونه می‌توان مسئولیت اجتماعی را به بهترین نحو ایفا کرد، این مقاله را از دست ندهید.

تعریف مسئولیت اجتماعی

اگر بخواهیم به‌طور دقیق مسئولیت اجتماعی را توضیح دهیم، باید بگوییم این مولفه یک چارچوب اخلاقی است که در آن وظایف مختلفی بر عهده یک فرد، نهاد یا سازمان قرار داده می‌شود. این مسئولیت ها معمولا منافعی برای جامعه دارند و می‌توانند شرایط جامعه را از حالت قبلی بهتر کنند.

البته مسئولیت اجتماعی از لحاظ قانونی اصلا الزامی نیست، اما از نقطه آغاز زندگی اجتماعی بشر تا کنون همیشه انسان خود را موظف به رعایت این اصول اخلاقی کرده است تا آسایش و رفاع در جامعه بتواند به‌تدریج بیشتر شود.

همچنین این مسئولیت همیشه شامل موضوعات مادی نمی‌شود و موارد زیر را نیز در بر می‌گیرد:

  • تعهد برای برآورده کردن نیازهای کارمندان شرکت و خانواده‌های آن‌ها
  • تعهد در برابر رعایت عدالت در استخدام نیرو
  • تعهد برای ارائه محصولات سالم و بدون مواد مضر
  • تعهد در قبال حفظ محیط زیست و اکوسیستم
  • تعهد در برابر پشتیبانی عاطفی خانواده و دوستان
  • همان‌طور که مشاهده می‌کنید، مسئولیت اجتماعی می‌تواند در هر حوزه‌ای وجود داشته باشد و افراد معمولا خود را مجبور به انجام آن می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین انواع مسئولیت اجتماعی، نوع مالی آن است. در این نوع مسئولیت معمولا افرادی با وضعیت مالی بهتر به کسانی که نیازمند هستند و شرایط مالی خوبی ندارند، کمک مالی می‌کنند.

در این نوع از مسئولیت نیز مانند سایر موارد دیگر، الزام قانونی برای کمک کردن وجود ندارد. اما خود شخص با توجه به شرایط بهتر مالی که دارد این مسئولیت را روی دوش خود احساس می‌کند که باید تاثیر مثبت هر چند کوچکی در جامعه خود بگذارد.

مسئولیت اجتماعی هنرمندان

این نوع مسئولیت که آن را دونیت کردن نیز می‌نامند، معمولا به وفور توسط افراد هنرمند انجام می‌شود. همان‌طور که بالاتر اشاره شد، این افراد به دلیل موقعیت اجتماعی و مالی مناسبی که دارند می‌توانند تاثیر مثبتی روی جامعه بگذارند.

اکثر هنرمندان و افراد سرشناس معمولا به خیریه خاص یا افراد نیازمندی که خودشان می‌شناسند، کمک مالی کرده و از این طریق بار سنگینی را که روی دوششان قرار دارد، تا حدی سبک می‌کنند.

اما آیا اهدای کمک مالی و انجام مسئولیت اجتماعی توسط هنرمندان فقط به همین روش ممکن است یا راه‌های دیگری نیز دارد؟

خبر خوب این است که یک راه جالب و جدید دیگر برای اختصاص دادن بخش مشخصی از کمک‌های مالی خیریه‌ها و افراد نیازمند توسط هنرمندان وجود دارد که اشخاص معروف و همچنین طرفداران آن‌ها با استفاده از آن در کمک کردن سهیم می‌شوند.

این راهکار خلاقانه به اپلیکیشن بلاگرکیوب اختصاص دارد که با ایده‌های جدید خود، راه جدیدی را برای هنرمندان و افراد معمولی برای دونیت کردن و انجام مسئولیت اجتماعی خود ایجاد کرده است.

راهکار خلاقانه بلاگرکیوب برای ایفای مسئولیت اجتماعی هنرمندان

اپلیکیشن بلاگرکیوب پلتفرمی است که افراد می‌توانند در آن با هنرمندان و چهره‌های محبوب خود ارتباط مستقیم، مانند تماس صوتی یا تصویری داشته باشند و به آرزوی خود برسند.

اما صرف نظر از این ویژگی جالب اپلیکیشن، بلاگرکیوب راهکاری را ایجاد کرده است که هنرمندان می‌توانند در کنار برقراری تماس با طرفداران، مسئولیت اجتماعی خود را نیز به بهترین شکل انجام دهند. اما چگونه؟

اعضای بلاگرکیوب برای این که بتوانند با چهره‌های سرشناس و مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنند، باید ابتدا هزینه مشخصی را پرداخت کنند که شخص سلبریتی می‌تواند به نوبه خود بخشی از این هزینه را در اپلیکیشن به خیریه‌ها اختصاص دهد.

به این روش اپلیکیشن بلاگرکیوب راهکار جدیدی را برای هنرمندان و ایفای مسئولیت اجتماعی آن‌ها ارائه می‌دهد که علاوه بر خودشان، هوادارانشان نیز در آن سهیم هستند.

در واقع با برقراری تماس‌های مستقیم بین چهره‌های سرشناس و طرفداران آن‌ها، چندین نتیجه مثبت به وجود می‌آید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • هواداران به آرزوی خود که برقراری تماس صوتی یا تصویری با چهره‌های سرشناس است، خواهند رسید.
  • افراد سرشناس می‌توانند از این روش درآمدزایی داشته باشند.
  • طرفداران می‌توانند با ارائه فیدبک و نظرات، تاثیر مثبتی در عملکرد سلبریتی‌های محبوب خود داشته باشند.
  • بخشی از هزینه برقراری تماس صوتی و تصویری با چهره‌های سرشناس، وقف خیریه می‌شود.

مشاهده کردید که بلاگرکیوب بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های دیگر که صرفا برای برقراری ارتباط افراد ساخته شده‌اند و هدف خاص دیگری در آن‌ها نهفته نیست، دغدغه بزرگ‌تری دارد.

این اپلیکیشن صرف نظر از قابلیت جالب برقراری تماس صوتی و تصویری با چهره‌های سرشناس، این امکان را در اختیار افراد می‌گذارد که بدون هیچ زحمتی مسئولیت اجتماعی خود را در قبال همنوعانشان ایفا کنند.

با استفاده از این روش، حتی افرادی که علاقه خاصی به دونیت کردن و ایفای مسئولیت اجتماعی خود ندارند و پیگیر آن نیستند، به‌طور غیر مستقیم باعث ایجاد تغییرات مثبتی در زندگی افراد نیازمند زیادی خواهند شد.

سخن نهایی

مسئولیت اجتماعی یکی از وظایفی است که تقریبا تمام افراد و به‌ویژه هنرمندان آن را روی دوش خود احساس می‌کنند و از ایفای آن احساس خوبی پیدا خواهند کرد.

اپلیکیشن بلاگرکیوب این امکان را برای هنرمندان فراهم کرده است که در کنار درآمدزایی و ارتباط مستقیم با طرفداران خود، بخشی از هزینه‌ای را که به آن‌ها تعلق گرفته است به خیریه‌ها و افراد نیازمند اهدا کنند.

با این روش هنرمندان و چهره‌های سرشناس می‌توانند همزمان با درآمدزایی و دریافت فیدبک از مخاطبان، نقش بزرگی در تغییر مثبت شرایط زندگی افراد نیازمند داشته باشند.

این هزینه کوچک ممکن است مقدار ناچیزی برای افراد سرشناس محسوب شود و اصلا کمبود آن را احساس نکنند، اما همین مقدار می‌تواند مشکلات زیادی را از افراد نیازمند با شرایط نه چندان مناسب حل کند.

بنابراین اگر آرزویتان برقراری تماس صوتی یا تصویری با چهره‌های سرشناس است و می‌خواهد به شکل همزمان در کمک‌های مالی که به خیریه‌ها می‌شود سهیم باشید، بلاگرکیوب می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

در همین رابطه بخوانید دونیت چیست و چرا باید دونیت کنیم؟ به همراه راه حل خلاقانه بلاگرکیوب برای دونیت کردن

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی