اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006065398316631

رونمایی از سایت جوهره با هدف در اختیار گذاشتن عکس های متنوع و کیفیت بالا

کد: 140006065398316631

https://bit.ly/3Dq7Xqc

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف در اختیار گذاشتن عکس های متنوع و کیفیت بالا به تمامی کاربران ایران زمین و امکان دانلود کاملا به صورت رایگان، از سایت جوهره به آدرس Jowhareh.Com در تاریخ 1 فروردین 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت جوهره با هدف در اختیار گذاشتن عکس های متنوع و کیفیت بالا
جوهره

رونمایی از سایت جوهره

به گزارش جوهره، سایت Jowhareh.Com که یک سایت مرجع دانلود عکس های مختلف و کیفیت بالا و اولین جستجوگر عکس در ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد در اختیار گذاشتن عکس های متنوع و کیفیت بالا به تمامی کاربران ایران زمین و امکان دانلود کاملا به صورت رایگان را تسهیل کند.

سعید سپاسی، بنیانگذار جوهره در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «وب سایت جوهره به عنوان اولین جستجوگر عکس در ایران قسد دارد به عنوان مرجع دانلود عکس در تمامی زمینه های مختلف ، تمامی نیاز های کاربران را در رابطه با عکس بر طرف کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در جوهره شما عکس های متنوع و کیفیت بالا را کاملا به صورت رایگان می توانید مشاهده و دانلود نمایید»

گفتنی است جوهره، به مناسبت این رونمایی، اقدام به رونمایی از وب سایت جوهره کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت جوهره به آدرس Jowhareh.Com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جوهره

جوهره در بهار سال 1400 خود را به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین مرجع دانلود عکس با انواع کیفیت های مختلف و همچنین به عنوان گالری تخصصی عکس معرفی کرد . اگر به دنبال هر عکس در رابطه با هر موضوعی هستید دیگر لازم نیست به صورت انگلیسی جستجو کنید و عکس خود را در گوگل ایمیج پیدا کنید ، ما در جوهره کار شما را راحت کرده ایم ، جوهره به عنوان مرجع دانلود عکس در تمامی زمینه های مختلف به شما کمک می کند تا هر عکسی را با هر موضوعی و با کیفیت های مختلف پیدا کرده و به صورت رایگان و با لینک مستقیم این عکس را مشاهده و دریافت نموده . " با جوهره دیگر نیاز به وبسایت های خارجی و گوگل ایمیج جهت دانلود عکس احتیاج ندارید "

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]