کد: 140006225431916886

طراحی سایت کنم یا پیج اینستاگرام بسازم؟ از کجا شروع کنم؟

کد: 140006225431916886

https://bit.ly/3A6vKJz

، کرج , (اخبار رسمی): با ورود ویروس کرونا افزایش خرید های اینترنتی، کسب و کارها راهی جز ورود به دنیای دیجیتال را ندارند. برای همین، هرکسب و کاری از مسیری وارد این فضا می شود. یکی از طریق ایجاد صفحه اینستاگرامی، یکی از طریق استفاده از فروشگاه های آنلاین و یکی هم طراحی وب سایت.

طراحی سایت کنم یا پیج اینستاگرام بسازم؟ از کجا شروع کنم؟
طراحی سایت کنم یا پیج اینستاگرام بسازم؟ از کجا شروع کنم؟

راه های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد ولی بهینه ترین وکم هزینه ترین روش کدام است که ریسک کمی هم داشته باشد؟آیا طراحی وب سایت به ما کمک خواهد کرد؟ بسیاری بر این باور هستند که اینستاگرام بسیار مهم است و بجای طراحی سایت باید به سرغ این مکان ها رفت زیرا مخاطبان زیادی آنجا وجود دارد!

این حرف کاملا درست است ولی یک سوال اینجا پیش می آید؛ اگر مانند گوگل پلاس کلا تعطیل شد و یا مانند فیس بوک و تلگرام فیلتر شد، آنوقت این ‌همه هزینه‌ای که برای راه اندازی و گسترش آن داده اید چه خواهد شد؟

" اگر کسب و کارتان در اینترنت نباشد، در بازار هم خواهد بود. بیل گیتس- موسس شرکت مایکروسافت"

بهترین روش برای جلوگیری از این هدر رفت؛ طراحی وب سایت است، زیرا مالکیت کامل آن به نام شماست و هرکاری بخواهید می توانید در آن انجام دهید و از رسانه های دیگر مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و غیره برای افزایش مخاطبان وب سایتتان استفاده کنید.

طراحی سایت چه کمکی به کسب و کار ما خواهد کرد؟ وب سایت شما، دقیقا مانند یک شعبه در فضای اینترنت است و باید مانند کسب و کار فیزیکی خودتان به آن اهمیت دهید و به رشد آن کمک کنید. شما نمیتوانید یک وب سایت پر ترافیک خریداری کنید ولی میتوانید با بهینه سازی وب سایت (سئو سایت) خود، به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید. برای مثال وب سایت دیجی کالا در روز بیش از 20 میلیون بازدیدکننده دارد.

جدایی از نیازمندی های اولیه طراحی سایت، نیاز به خلاقیت در طراحی سایت برای جذب کاربران و همچنین ارائه نیازمندی های اولیه به کاربرانتان هستید. به همین دلیل انواع طراحی سایت ایجاد شده اند که عبارت‌انداز: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت املاک، طراحی سایت پزشکان و غیره.

حتما مطالعه کنید: طراحی سایت در کرج

اینستاگرام یا طراحی وب سایت؟ از کفش گرفته تا ماشین آلات صنعتی را میتوان در اینستاگرام به فروش رساند ولی نکته اصلی جایگاه برند، نوع فروش، فرایند دیجیتال مارکتینگ و جذب مشتری، محلی برای تمرکز تبلیغات جهت افزایش فروش، عدم هدررفت سرمایه و غیره است. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار ها وب سایت رسمی خود را طراحی می کنند و از شبکه های اجتماعی به افزایش آکاهی از برند و مشتری کمک میگیرند.

حتما مطالعه کنید: ادمین اینستاگرام

شما میتوانید از مدیریت اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند و فروش خود شروع کنید ولی برای گسترش کار و فعالیت حرفه‌ای نیاز به طراحی سایت خواهید داشت. ما در سایار از شروع  ماجرا تا رسیدن به قله اهدافتان همراهتان خواهیم بود و در تمام لحظات با تمام دانش و تجربه خود به شما کمک خواهیم کرد.

آیا طراحی سایت به افزایش فروش من کمک می‌کند؟ قطعا خیر! طراحی وب سایت مانند راه اندازی یک شعبه جدید است و شما باید برای افزایش کاربرانتان شروع به تبلیغ کنید و چه جایی بهتر از جایی که مردم بیشترین جستجوی خود را در آنجا انجام می دهند؟ شا می توانید از تبلیغات گوگلی استفاده کنید که هزینه دلاری دارد ولی میتوانید کاری کنید که مشتری رایگان به سایت خود جذب کنید! چطور؟

با رعایت کردن استاندارد های روز موتورهای جستجو و دسته بندی محصولات و صرف هزینه ای در این راستا، به شما کمک کند تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید و این یعنی هزینه بسیار پایین برای تبلیغات!

حتما مطالعه کنید: سئو سایت در کرج

سئو سایت امری بسیار مهم برای وب سایت ها است؛ تا جایی که برای بهینه سازی اینستاگرام از عبارت سئو اینستاگرام، برای بهینه سازی یوتوب از عبارت سئو یوتوب و همینطور برای سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

در اصل شما وب سایت خود را بگونه ای دسته بندی میکنید که هم برای موتور های جستجو و هم برای کاربران مفید باشد که این کاری تخصصی است. ما در سایار کاملا از نحوه کار موتور های جستجو آگاهیم و به شما می توانیم کمک کنیم تا به راحتی، فروش خود را چندین برابر کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف