اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225432417222

آژانس دیجیتال مارکتینگ سوشیانت

کد: 140006225432417222

https://bit.ly/2Xq1sU8

، (اخبار رسمی): آژانس دیحیتال مارکتینگ سوشیانت با بهینه سازی زیرساخت‌های شما و کاهش هزینه جذب مشتری ارزش افزوده بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد

آژانس دیجیتال مارکتینگ سوشیانت
آژانس دیجیتال مارکتینگ سوشیانت

آژانس دیحیتال مارکتینگ سوشیانت با بهینه سازی زیرساخت‌های شما و کاهش هزینه جذب مشتری ارزش افزوده بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ ثابت شده برای مشتریانمان هستیم که مانند آژانس‌های دیگر حرف‌های خسته‌کننده نمی‌زنیم (حالا ماه دیگه، با این روش نمیشه، نشد، باید هزینه بیشتری کنیم و ...) ما در قبال کلیه نتایج در فضای دیجیتال به صورت تضمینی (بازگشت وجه) تعهد می دهیم.

خدمات سوشیانت (sociyant service)
 

وب سایت یک نقطه تماس برای برند، یک ابزار برای کسب و کار و یک مکانی برای گفتگوهای مهم است. یک وب سایت عالی می‌تواند یک محرک خوب برای رشد کسب و کار باشد. در مقابل یک وب سایت ضعیف می‌تواند به برند شما آسیب بزند. اما طراحی یک وب سایت عالی کار آسانی نیست. مخاطبان امروزی انتظارات بالایی دارند. شما زمان بسیار کمی دارید برای این که مخاطب را متقاعد کنید که وب سایت شما ارزش ماندن دارد.

حرفه ای طراحی میکنیم

هر وب سایتی برای دستیابی به اهداف مختلف ساخته شده است، از فروش و رهبری تا تبادل اطلاعات؛ اما برای ایجاد وب سایتی که ما را به آن اهداف برساند، طراحی درست بسیار مهم است.

برای کاربران طراحی می کنیم

برای طراحی وب‌سایت نیازهای کاربران را در اولولیت قرار می دهیم، اگر نیازهای آنان را ندانیم، تحقیق و بررسی میکنیم. این اصل زیرساخت هر چیزی است که ما می‌سازیم.

هدفمند طراحی می کنیم

یک وب‌سایت عالی می بایست همه‌ی ویژگی‌های موردنیاز کاربر را داشته باشد، مهم‌ترین ویژگی یک وب‌سایت ظاهر آن است که باید با یک دید واضح از مهم‌ترین اهداف که جذب مخاطب است طراحی شود.

ما می‌دانیم که برای پیشی گرفتن از رقیبان و افزایش رشد ارگانیک خود به چه چیزی نیاز دارید

اگر شما به دنبال رشدی جدی در بیزنس خود هستید، سئو یا بهینه سازی موتورهای جست و جو، استراتژی است که می‌تواند برای شما کارساز باشد به چه دلیل؟ زیرا کاربرانی را که احتمال دارد در وبسایت شما تبدیل شوند، هدف‌گیری کرده و آن‌ها را به مشتری تبدیل میکند.

جایگاه مناسب خود را پیدا کنید

سئو دیگر به تنهایی شامل کلمات کلیدی و بک‌ لینک‌ها نیست، بلکه یک محتوای با کیفیت را در بر می‌گیرد که به صورت استراتژیک باعث بالا رفتن رتبه‌ شما می شود و داستان شما را برای دیگران شرح می‌دهد.

خدمات سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جست و جو چیست؟

سئو، یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ هست که نتایج رتبه‌بندی را در سرچ کلمات کلیدی مرتبط با یک کسب و کار را بهبود می بخشد.

این رتبه بندی بهبود یافته رویت یک کسب و کار را در موتورهای جست و جو بالا می‌برد و در نتیجه ترافیک با کیفیتی به سمت وبسایت هدایت میکند. برای کسب بهترین نتیجه، خدمات سئو باید شامل استراتژی شخصی سازی شده‌ و تاکتیک‌های متعدد باشد از جمله سئوی داخلی، خارجی و سئو تکنیکال.

ملاقات با اکانت منیجر شبکه‌های اجتماعی

هنگامی‌که شما در خدمات شبکه‌های اجتماعی سوشیانت سرمایه‌گذاری می‌کنید، اکانت منیجری اختصاصی دریافت می‌کنید که تمامی‌جنبه‌های شبکه‌های اجتماعی از محتوای پست‌ها گرفته تا استراتژی و کمپین‌های تبلیغاتی را نظارت و مدیریت می‌کند. این روش تفاوت چشمگیری در تجربه شما به عنوان مشتری ایجاد می‌کند. شما می‌توانید سوالات خود را با متخصص شبکه‌های اجتماعی ما در میان بگذارید، مهم نیست که سوال شما چقدر پیشرفته یا مبتدی باشد. ما به تک تک سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

آنالیزی دقیق از موقعیت شما در شبکه‌های اجتماعی

هنگامی ‌که اکانت منیجر رسانه‌های اجتماعی با تیم شما ملاقات می‌کند، حال چه به صورت حضوری و چه آنلاین، قدم بعدی را برای راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی شما بر می‌دارد که شامل آنالیز و تحقیقات گسترده در مورد صنعت، رقبا و کسب و کار شماست. این تحقیق به مرجعی ارزشمند برای شما تبدیل می‌شود که بر اساس آن، استراتژی‌هایی که شرکت شما برای موفقیت نیاز دارد تدوین میشود. لازم به ذکر است که اکانت منیجر اختصاصی شما تمام یافته‌های خود را با تیم شما به اشتراک می‌گذارد.

یک استراتژی اختصاصی مبتنی بر داده ها دریافت می کنید

در این مرحله ، اکانت منیجر اختصاصی شما شروع به توسعه استراتژی بازاریابی سفارشی شما در رسانه‌های اجتماعی می‌کند. او از تحقیقات خود به علاوه بازخورد تیم شما برای ایجاد یک استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت که با اهداف شما هماهنگ است استفاده می‌کنند.

نتایج واقعی و ملموس را مشاهده کنید

هنگامی که تیم شما استراتژی ایجاد شده را تایید کرد، کارشناس شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی ماهانه‌ای به شما تحویل می‌دهد، این برنامه شامل زمان انتشار و تعداد پست‌ها، تبلیغات و... می‌باشد که تیم شما باید این برنامه را نیز تایید کند. در آخر پس از راه اندازی استراتژی، اکانت منیجر شما می‌تواند بر عملکرد پست‌ها، تبلیغات و موارد دیگر نظارت داشته باشد.
در ماه‌های اول و بعد از کمپین رسانه‌های اجتماعی، شرکت شما باید تغییرات قابل توجهی را تجربه کند، این تغییرات شامل بیشتر شدن حجم سفارشات از شبکه‌های اجتماعی و همچنین افزایش کامنت‌ها و سوالات باشد.

محتوای درگیر کننده، رشد کلی را 30% و نرخ حفظ مشتری را 10% بالا می‌برد

تیم ما استراتژی محتوای شما را اصلاح و نوسازی کرده و توجه مخاطبان با هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند. گروه متخصص ما به شما کمک می‌کند تا اعتبار خود را از طریق بازاریابی محتوا بالا برده و نرخ تبدیل شما را افزایش داده.

ما در سوشیانت، محتوا را تنها به عنوای کلیدی برای جذب مشتری نمی دانیم، بلکه آن را به عنوان راهی اساسی برای تولید اعتبار برند می‌دانیم.

اراده‌ی محکم‌تر، بازدید بیشتر

زمان و تلاش زیاد ی می‌برد تا از موثر بودن یک محتوا مطمئن شوید.در چند سال گذشته، نرخ هزینه‌ی جذب مشتری، 50٪ افزایش داشته است و هر ماه نیز رقیبان جدیدی وارد بازار می‌شوند. ما از اشباع بودن فضا و اهمیتی که بهره‌ وری برایتان دارد آگاه هستیم و به شما اطمینان خواهیم داد که در عین حال که هزینه جذب مشتری را پایین نگه می‌داریم، مخاطبان هدف را جذب کنیم.

راه های ارتباطی با سوشیانت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]