اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006245436717234

اطلاعات کامل آنکارا و سفارت های مستقر

کد: 140006245436717234

https://bit.ly/3CjUmiZ

، تهران , (اخبار رسمی): شهر آنکارا بعد از شهر استانبول بزرگترین، جذاب ترین و البته پر بازدیدترین شهر ترکیه بشمار می رود. شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه میباشد بنابراین واضح است که بیشتر بازدید کنندگان آن با دلیل و اهداف تجارت و کاری به این شهر سفر می کنند.

اطلاعات کامل آنکارا و سفارت های مستقر
اطلاعات کامل آنکارا و سفارت های مستقر

همچنین آنکارا به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و فلات آناتولی و همچنین با دارا بودن ساختمان های مدرن شهری، نهادهای دولتی و شرکت های تجاری متنوع و همچنین سفارت خانه های خارجی زیادی، نقش بزرگترین راه ارتباطی و حمل و نقل را برای این کشور ایفا کرده است.

همانطور که گفتیم آنکارا به علت قرار گرفتن طیف وسیعی از نهادهای کشوری مثل: سازمان هوافضا، کارخانه ها و ادارات دولتی، دانشگاه ها، وزارتخانه ها، شرکت های دفاعی و نظامی و… بسیاری از بازدید کنندگان و مسافران به دلیل اهداف تجاری و کاری راهی تور آنکارا می شوند، اما نباید از این موضوع چشم پوشی کرد که آنکارا به اندازه کافی دارای جاذبه های گردشگری شگفت انگیز و منحصر به فردی است و سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند.

در اصل یکی از شهرهایی که در سال های اخیر بیشتر مسافران خود را مدیون سفارتخانه های بی شمار خود کرده است " آنکارا " نام دارد، سفر با تور مسافرتی آنکارا به این شهر سیاسی در ترکیه مزیت های قابل توجهی هم دارد مثلا با توجه به اینکه توانسته کلی توریست را به سمت جاذبه های توریستی و مناطق تفریحی متنوع خود بکشاند، از سمتی دیگر هم توانسته کلی سفارتخانه های کشورهای زیادی و هم دانشگاه های بزرگ و مختلفی را نیز در خود جای بدهد.

البته باید یادآور شویم که تنها برخی از این سفارتخانه ها در کشورمان ایران نیستند که از جمله این سفارتخانه ها می توانیم به سفارتخانه کانادا، آمریکا، اسرائیل و... اشاره کنیم. در واقع شما مسافران ایرانی که ترجیح می دهید انواع ویزاهای این کشورها را بگیرید می بایستی به شهرها و یا مقاصدی که این سفارتخانه ها در آنها قرار دارند سفر کنید که از جمله این مقصدها و سفارتخانه های نزدیک به ایران می توانیم به سفارتخانه های آنکارا اشاره کنیم.

در ادامه از آنجاییکه در سال های اخیر بیشتر شهروندان ایرانی تمایل به اقامت و زندگی در کانادا هستند و بیشترین مراجعه کننده ها جهت اخذ ویزای کانادا به آنکارا سفر می کنند، در ادامه قصد داریم سفارت کانادا در آنکارا را مورد بررسی قرار بدهیم؛ همراهمان باشید.

بهترین سفارت کانادا برای ایرانیان کدام است؟

اگر شما هم از علاقه ‌مندان به اخذ ویزای کانادا هستید، می ‌بایستی در ابتدا نسبت به گرفتن وقت سفارت کانادا اقدام نمایید. خوب برای دریافت ویزای کانادا، افراد باید درست بعد از تکمیل مدارک مورد نیاز، از طریق مراکز VAC برای دریافت وقت انگشت ‌نگاری آماده بشوند. ضمنا بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا از مراحل گرفتن وقت سفارت اطلاع چندانی ندارند که در ادامه آژانس مسافرتی سلام پرواز سعی بر این است که اطلاعاتی کامل در این زمینه و همچنین ارائه تور آنکارا سفارت کانادا در اختیارتان قرار دهد تا با خیال راحت بتوانید مراحل اخذ ویزا و اقامتتان را انجام دهید.

اما اول از همه شاید برایتان جالب باشد که بدانید تا پیش از سال 1955، امور کنسولگری کشور کانادا در ایران توسط سفارت انگلستان مدیریت می ‌شد که در طی سال‌ های 1955 تا 1980 میلادی روابط بین دو کشور ایران و کانادا پابرجا بود؛ اما این روزها این روابط به دلایل سیاسی بطور کامل قطع شده است.

کشور کانادا از سال 2012 میلادی تاکنون اقدام به تعطیلی سفارت خود در ایران کرده است؛ بنابراین سفارت این کشور در تهران هیچگونه فعالیتی در زمینه صدور انواع ویزاهای کانادا به متقاضیان ارائه نمی ‌دهد. بنابراین افراد متقاضی دریافت ویزای کانادا این امکان را دارند که به صورت آنلاین و حضوری برای دریافت ویزای خود اقدام کنند و با رزرو وقت انگشت نگاری، این پروسه را تکمیل نمایند.

نکته قابل توجه این است که در دوران شیوع ویروس کرونا فرآیند انگشت نگاری ویزای کانادا، تنها به صورت آنلاین انجام می شود.

در ادامه همانطور که اشاره کردیم، سفارت کانادا در ایران فعالیتی ندارد و شما عزیزان باید  برای انجام مراحل انگشت نگاری و اخذ ویزای خود به کشورهای همسایه سفر کنید. خوب سفارت کانادا در کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان به علت مسافت جغرافیایی نزدیک به ایران، جزو گزینه ‌های انتخابی بیشتر هموطنان ایرانی برای انجام فرآیند انگشت نگاری می ‌باشند. برای گرفتن ویزا از سفارت کانادا در آنکارا می ‌توان به شیوه‌ حضوری و غیر حضوری اقدام کنید:

  • حضوری: برای دریافت ویزا به روش حضوری اول باید تمامی مدارک لازم را به صورت حضوری به کارگزاری وک واقع در آنکارا تحویل دهید و سپس بقیه مراحل اخذ ویزا را به درستی انجام دهید. غیر حضوری: چنانچه قصد داشته باشید که از روش غیر حضوری به دریافت ویزا اقدام نمایید، لازم است به پایگاه الکترونیکی صدور ویزای کانادا بروید و برای خود یک حساب کاربری بسازید، سپس تمامی مراحل را اعم از: پر کردن فرم ها، هزینه صدور ویزا و هزینه انگشت نگاری را پرداخت نمایید و تائیدیه ‌ای مبنی بر رزرو وقت از سفارت کانادا در آنکارا دریافت خواهید کرد و حداکثر تا یک ماه بعد از انگشت نگاری به کارگزاری وک مراجعه نمایید و بعد از آن حدود 2 تا 3 هفته برای اعلام نتیجه منتظر باشید.

اطلاعات ضروری سفارت کانادا در آنکارا

  • Cinnah Caddesi No: 58 06690, Cankaya Ankara, Turkey تلفن: +90 (312) 409 27 00 فکس: +90 (312) 409 27 12 ایمیل: [email protected]

در آخر اگر قصد دارید به کانادا، انگلیس، آمریکا و دیگر کشورها سفر کنید اما مراحل پیچیده و طولانی اخذ ویزا و کارهای اداری آن باعث نگرانی و استرس شما شده است؟ می خواهیم به شما بگوییم که شما با خیال راحت با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر که تجربه بالایی در این زمینه دارد، می توانید تمامی این مراحل اداری را به آنها بسپارید. حالا به چه صورت؟ اگر شما این کار را به تیم خبره و کاربلد بسپارید خیال شما از بابت همه این کارها راحت خواهد شد. تیم مجرب سلام پرواز با ده ها سال سابقه در زمینه اخذ ویزای کانادا و دیگر کشورها، گرفتن وقت سفارت ، پیکاپ ویزا و... آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.

آژانس هواپیمایی سلام پرواز به آدرس سایت salamparvaz.com مجری و برگزار کننده تور ترکیه با ارائه تورهای آنکارا ویژه انگشت نگاری کانادا، انگلیس، آمریکا و... آماده ارائه خدمت به شما همراهان عزیز می باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وقت سفارتخانه های کشورهای معرفی شده در بالا در آنکارا یا هر گونه سوالی در رابطه با ویزای کشورهای کانادا، انگلیس و امریکا با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]