اطلاعات تماس
  • 091320*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006275438817065

گوشی تلفن معجزه‌گر!

کد: 140006275438817065

https://bit.ly/3AmICeS

، (اخبار رسمی): پیشرفت تکنولوژی روندی را در پیش گرفته که لحظه به لحظه ما را با محصولی جدید غافل گیر می کند، یکی از این محصولات ویپ یا گوشی تلفن تحت شبکه نام دارد.

گوشی تلفن معجزه گر !!
گوشی تلفن معجزه‌گر!

فرض کنید در یک جلسه کاری هستید که یکی از طرفین امکان حضور فیزیکی در آن جلسه را ندارد بنابراین چاره ای نیست جز آن که شخص غایب از طریق اینترنت به جلسه متصل شود. خوشبختانه این تلفن ها امکان حضور مجازی فرد غایب را به صورت تصویری نیز محیا می کند.

زمانی که می خواهیم با تلفن های سنتی تماس برقرار کنیم طبیعی است که از یک خط (در یک زمان) فقط می توانیم یک بار تماس حاصل کنیم در حالی که در ویپ همزمان می توان چندین تماس برقرار کرد که این قابلیت از جذابیت های گوشی تلفن تحت شبکه برای استفاده در اداره ها و سازمان ها محسوب می شود.

**** برای خرید این گوشی تلفن با بهترین قیمت، اینجا را کلیک کنید.

در هر اداره و سازمانی ممکن است افرادی به قصد مزاحمت شماره آن سازمان را دائما اشغال کنند؛ به همین دلیل به تلفن هایی نیاز است که امکان مسدود کردن شماره های مزاحم را داشته باشند. ویپ ها قطعا در چنین مواردی بهترین گزینه محسوب می شوند. اگر شما هم در سازمانتان با پدیده مزاحمت های تلفنی درگیر هستید در خرید تلفن های تحت شبکه یا IP Phone ها لحظه ای تردید نداشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091320*****
[نمایش اطلاعات]