اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295443117254

کراتین خوب چه ویژگی هایی دارد؟

کد: 140006295443117254

https://bit.ly/3Avr7sG

، (اخبار رسمی): با انتخاب بهترین برند کراتین مو می‌توانید ماندگاری بلند مدت آن را تضمین کنید. بسیاری از مواد نامرغوب کراتین بعد از مدتی از بین رفته و به ترمیم آسیب دیدگی موها کمک نمی‌کنند.

کراتین خوب چه ویژگی هایی دارد ؟
کراتین خوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد دارید برای مدت طولانی موهایی صاف و درخشان داشته باشید و یا موهای رنگ شده، دکلره و آسیب دیده‌ی خود را احیا کنید، بهتر است به انتخاب مواد کراتینه مو توجه کرده و آن را از میان بهترین برندهای کراتینه تهیه نمایید.

در این صورت، حداقل به مدت ۶ ماه موهایی سالم و درخشان خواهید داشت. البته برای ماندگاری بالای کراتینه‌ مو باید به برخی از نکات توجه کرد؛ به عنوان مثال باید بعد از کراتینه کردن مو، ۳ تا ۴ روز از حمام نروید. شنا کردن در آب حاوی کلر و نمک نیز عمر مواد کراتینه مو را کم می‌کند.

علاوه بر این، بهتر است برای افزایش ماندگاری کراتین مو، از شامپوها و نرم کننده‌های مخصوص فاقد کلرید سدیم و سولفات استفاده کنید.ترمیم و احیای موهای آسیب دیده و صافی و درخشانی آن استفاده از رنگ مو و دکلره کردن آن می‌تواند به شدت به بافت مو آسیب رسانده و سبب خشک شدن و یا کشسانی آن شود.

با استفاده از بهترین مارک مواد کراتینه مو علاوه بر احیا و بازسازی موهای خود می‌توانید صافی و درخشانی بی‌نظیری به آن هدیه کنید. به کمک بهترین مواد کراتینه مو، سلامت موها بازگشته و تمامی مشکلات و آسیب‌های آن از بین خواهند رفت.ساخته شده از مواد گیاهی و ارگانیک، بدون بو و گازیکی از مهمترین مزایای انتخاب بهترین مارک کراتینه مو، مواد تشکیل دهنده‌ گیاهی و ارگانیک آن‌هاست.

بهترین کراتینه مو حاوی روغن‌های مفید از جمله روغن آرگان است که سلامت موها، نرم‌ کنندگی و احیا کنندگی آن‌ها را تضمین می‌کند. این محصولات فاقد فرمالدئید هستند؛ لذا بعد از استفاده به هیچ عنوان خطرناک نبوده و گاز فرمالدئید آزاد نمی‌کنند. این در حالی است که اغلب مواد کراتینه مو دارای فرمالدئید هستند و در صورت استنشاق و یا جذب پوست، مشکلات بسیاری به همراه دارند.
از دیگر ویژگی‌های کراتین خوب می‌توان به بدون قرنطینه بودن آن اشاره کرد که به راحتی آبکشی و خشک شده و نتیجه‌ آن سریع‌تر مشخص می‌شود.

برای انتخاب کراتین حتما جنس مو را بررسی کنید چنانچه مو نازک و سوخته باشد نباید کراتینی انتخاب شود که درصد صافی بالایی دارد زیرا نتیجه عکس دارد. برای خرید کراتین های خوب و با کیفیت با ضمانت برگشت وجه می توانید از فروشگاه بیوتی لاولی اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۹۰۵۶*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی