اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006315446317240

کلیه مراحل چاپ از ابتدا تا انتها به ما بسپارید

خدمات طراحی گرافیک و چاپ در شرکت کوشان میین پایا

کد: 140006315446317240

https://bit.ly/3EPM1Fw

، تهران , (اخبار رسمی): فعالیت شرکت کوشان مبین پایا در زمینه طراحی و خدمات تبلیغات و تولید و چاپ لفاف های بسته بندی می باشد و همچنین با داشتن سابقه ای بالای 10 سال در زمینه ی چاپ در میان رقبا امتیاز منحصر به فردی داشته ایم. در شرکت ما زمان در کنار رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است.

خدمات طراحی گرافیک و چاپ در شرکت کوشان میین پایا
کوشان مبین با بهره گیری از طراحان حرفه ای و خوش سلیقه، طرحهای جذابی را در اختیار شما قرار میدهد

تیم طراحی گرافیک و چاپ کوشان مبین پایا، خدمات طراحی گرافیک را با بهترین کیفیت، در زمان کوتاه ارائه می دهد. متخصصین طراحی گرافیک تیم طراحی و چاپ و تبلیغات ما از دانش آموختگان در حوزه تبلیغات هستند.

هنوز هم پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی طراحی و چاپ است. شاید با گسترش استفاده از اینترنت نقش چاپ در دنیای تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم طراحی زیبا و دل نشین با رعایت اصول هنری در کنار چاپ با کیفیت می تواند یک روش موئر برای جذب مخاطب باشد.

طراحی گرافیک تبلیغاتی امروزه یکی از مشاغل تخصصی و چالش اصلی شرکت های بزرگ است. آن ها معمولا این وظیفه را به طراحان با تجربه در گروه های تبلیغاتی محول می کنند. نشانه ساز همچنین با توجه به تخصص در امور چاپ می تواند چالش های مربوط به چاپ طراحی های انجام شده را حل کند.

طراحی و چاپ لوگو برند، ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، سربرگ، فاکتور و .. از کاربرد های اصلی در این زمینه است. به همین دلیل است که طراحی و چاپ به عنوان یک ابزار مهم در ساخت هدایای تبلیغاتی و برندینگ شناخته می شود.

بهره گیری از ابزار های مدرن چاپ روی سطوح متنوع در کارگاه های پر تعداد باعث افزایش چشمگیر کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و امکان چاپ در تیراژ نا محدود در گروه نشانه ساز شده است. همکاری با برترین برند های ایران تضمینی بر کیفیت و وقت شناسی گروه کوشان مبین پایا است.

شرکت تبلیغاتی کوشان مبین پایا آمادگی دارد تا سفارشات مشتریان را در زمینه طراحی و چاپ تخصصی انواع ست های اداری، سربرگ، برگه یادداشت، پاکت نامه، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، فاکتور، قبض، پوستر، تراکت، فولدر، لیبل استند و … را با مرغوبترین متریال و بالاترین کیفیت انجام دهد. 

طراحی گرافیک و چاپ و تبلیغات

کوشان مبین پایا با سالها تجربه و صدها نمونه کار، آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ می باشد. ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را با توجه به بودجه مورد نظر شما ارائه دهیم.انتخاب مناسب ترین روش چاپ و راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه، و بالا رفتن کیفیت به مشتریان گرامی نشان داده می شود و در اجرای آن همگام با مشتریان خواهیم بود . هدف ما ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان ، رضایتمندی از خدمات چاپ، می باشد. نمونه کارهای اجرا شده در این مجموعه سندی بر اثبات کار ما می باشد.

مزایای سفارش به کوشا مبین پایا

  •  چاپ با کیفیت بالا ، بصورت اختصاصی
  •  قیمت مناسب
  •  بسته بندی مناسب و ارسال به تمام نقاط کشور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوشان مبین پایا

فعالیت شرکت کوشان مبین پایا در زمینه طراحی و خدمات تبلیغات و تولید و چاپ لفاف های بسته بندی می باشد و همچنین با داشتن سابقه ای بالای 10 سال در زمینه ی چاپ در میان رقبا امتیاز منحصر به فردی داشته ایم. در شرکت ما زمان در کنار رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است. با خلق ایده های جدید برای مشتریان مان و نظارت در کل کار در کنار مشتریانمان هستیم تا به ترفیع محصول خود برسند. فعالیت شرکت کوشان مبین پایا با همفکری نیروهای متخصص، مجرب، خلاق و اعضای رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران انجام می پذیرد. - چاپ روتوگراور و فلکسو گراور مشاوره و انجام چاپ افست و دیجیتال و نظارت بر چاپ خدمات مارکتینگ ، برندینگ و مشاوره انجام کلیه خدمات طراحی و تبلیغاتی شامل :طراحی لوگو، ست اداری، بسته بندی ،کاتالوگ ،بروشور و طراحی سایت و برنامه ریزی و طراحی اینستا و… عکاسی صنعتی و ساخت ویدئو تبلیغاتی نظارت تخصصی چاپ زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. با مشاوره برای پیدا کردن راهی از بین بی راهه ها به مشتریان خود، آنها را از رقبایشان متمایز می کنیم تا هم فرصت ها را لمس کنند و هم تهدید ها را بشناسند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی