اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007065452815037

با هدف دسترس پذیری بیشتر کاربران قرمزاستوک از نسخه جدید سایت این مجموعه انجام شد

نسخه جدید سایت قرمزاستوک 

کد: 140007065452815037

https://bit.ly/3isKko1

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران،نسخه جدید وب سایت قرمزاستوک  از  شهریور ماه ۱۴۰۰ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

نسخه جدید سایت قرمزاستوک 
نسخه جدید سایت قرمزاستوک 

به گزارش روابط عمومی قرمزاستوک، وبسایت این شرکت فعال در حوزه کالاهای دست دوم و استوک از تاریخ شهریور ماه ۱۴۰۰ بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس ghermezstock.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های راهنمای حرفه ای خرید به فهرست وبسایت اضافه و آپدیت سایت به نسخه com، فروشگاه با فیلترهای حرفه ای، سوالات متداول حوزه استوک، ساده سازی بخش های مختلف و روند سفارش و راهنمای خرید حرفه ای، امکان خرید اقساطی، امکان پرداخت در محل و... برای مخاطبان میسر شده است.
امین توکلی مدیرعامل قرمزاستوک با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان حوزه استوک و دست دوم و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال وروده به سایر حوزه های استوک و تعامل بیشتر با سایر بازیگران این حوزه هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با انتقال به دامنه com این مجموعه، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قرمزاستوک

قرمزاستوک با مجوز ثبت شده در اتاق اصناف مفتخر است با ۱۵ سال سابقه بهترین و با کیفیت ترین محصولات استوک را از سراسر دنیا با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسابقه و فراخوان