اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000707545384773

در کنفرانس آنلاین خبری استارتاپ درمانکده بررسی می شود:

تجربه شش ساله «درمانکده» و تحلیل اکوسیستم استارتاپی در نظام درمان

کد: 14000707545384773

https://bit.ly/3ij6iK5

، تهران , (اخبار رسمی): در یک کنفرانس خبری با عنوان «ارائه گزارش پلتفرم درمانکده از صنعت HealthTech در دوران کرونا» که روز 11 مهرماه به صورت آنلاین و با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست اندرکاران خدمات سلامت از راه دور برگزار می شود، از کارنامه شش ساله فعالیت این شرکت فناوری و استارتاپی رونمایی می شود.

در یک کنفرانس خبری  با عنوان «ارائه گزارش پلتفرم درمانکده از صنعت HealthTech  (خدمات آنلاین سلامت ایران) در دوران کرونا» که روز 11 مهرماه به صورت آنلاین و با خبرنگاران و اصحاب رسانه و دست اندرکاران خدمات سلامت از راه دور برگزار می شود، از کارنامه شش ساله فعالیت این شرکت فناوری و استارتاپی رونمایی می شود.

به گزاش روابط عمومی «درمانکده»، در این نشست که قرار است صنعت سلامت کشور و استارتاپ‌های حوزه سلامت زیر ذره‌بین کارشناسان و سخنرانان قرار گیرند، در عین حال استارتاپ درمانکده قصد دارد، مجموعه ای از تجربیات گذشته، چالش ها، آزمون و خطاها و دستاوردهای خود را در اختیار رسانه های گروهی قرار دهد.  

این رویداد آنلاین خبری قرار است از استودیو ویکست، واقع در کارخانه نوآوری آزادی، مدیریت و منتشر شود و خبرنگاران از طریق پلتفرم اسکای روم به صورت زنده در این نشست حاضر شده و پرسش های خود را از مدیران و بنیان گذاران استارتاپ «درمانکده» در میان خواهند گذاشت.

براساس این گزارش، محسن صدر، مدیر عامل درمانکده، به ارائه گزارش جامع از حوزه سلامت خواهد پرداخت و امیرسینا زمانیان، مدیر بازاریابی این مجموعه، به تحلیل دیتاهای بازار و مجموعه اطلاعات موجود در پلتفرم درمانکده اقدام خواهد کرد.

محورهای اصلی این رویداد از سوی روابط عمومی درمانکده به این شکل اعلام شده است:

  • بررسی صنعت HealthTech و رشد پلتفرم‌های خدمات پزشکی و سلامتی در دوران کرونا ظرفیت استارتاپ‌ها و پلتفرم‌های سلامت و پزشکی در همراهی دولت و نظام سلامت کشور گزارش عملکرد و دستاوردهای پلتفرم درمانکده از آغاز تا امروز

گفتنی است که درمانکده یکی از قدیمی ترین استارتاپ هایی است که در زمینه نوبت دهی مطب پزشکان کار خود را آغاز کرد و سپس با توسعه پلتفرم خود ارائه مجموعه ای از خدمات پزشکی راه دور از جمله مشاوره آنلاین، خدمات آزمایش در منزل، تست PCR در منزل و... را در دستور کار خود قرار داد. این استارتاپ در آینده به یکی از کامل ترین پلتفرم های خدمات پزشکی راه دور با زنجیره کاملی از خدمات تبدیل خواهد شد.  

این نشست خبری آنلاین از ساعت 10 و 45 دقیقه  تا 12 روز یکشنبه 11 مهر ماه برگزار می شود و در پایان مدیران درمانکده پاسخ گوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درمانکده

نخستین وب سایت رزرو نوبت پزشکان در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان