اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394081249024773

برگزاری نخستین استارتاپ ویکند سلامت تهران

کد: 1394081249024773

https://goo.gl/NSd3YM

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین استارتاپ ویکند (startup weekend) سلامت تهران هفته گذشته در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد.

نخستین استارت آپ ویکند سلامت تهران برگزار شد

استارتاپ ویکند که رویدادی آموزشی - تجربی در دنیا به شمار می‌آید و طی سه روز متوالی برگزار می‌شود، در روزهای 6 تا 8 آبان‌ماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد .

 

در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل صاحبان ایده، برنامه‌نویسان، مدیران تجاری و بازاریاب‌های حرفه‌ای گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

 

گفتنی است، در این رویداد 8 تیم حضور داشتند که در این مدت به رقابت پرداختند و در نهایت سه ایده پرشین‌هلث، چکاپ‌شو و دکتر کوئست به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

ایده‌های برگزیده پرشین‌هلث در رابطه با گردشگری سلامت، ایده چکاپ‌شو طراحی سامانه‌ای به منظور تفسیر آزمایش‌ها و پیشنهاد مراکز پاراکلینیکی به بیماران و دکتر کوئست نیز سامانه‌ای برای انتخاب متخصص بودند.

 

گفتنی است، سایت درمانکده که نخستین وب‌سایت رزرو نوبت پزشکان در ایران به شمار می‌ٰرود و به منظور سهولت در دسترسی به پزشکان راه‌اندازی شده است در این رویداد شرکت کرده بود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس darmankade.ir/SmartTest تست سلامت را تکمیل کرده و اطلاعات بیشتری در رابطه با وضعیت سلامت خود کسب کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درمانکده

نخستین وب سایت رزرو نوبت پزشکان در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]