اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007155463415513

دیوارپوش چیست؟

کد: 140007155463415513

https://bit.ly/3BxKSjZ

، تهران , (اخبار رسمی): دیوارپوش همانطور که از معنی لغوی آن پیداست جنسی است که بر روی دیوار اصلی قرار میگیرد و پوشش میدهد. معمولا به علت های متفاوتی از دیوارپوش استفاده می کنند. استفاده از انواع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی مدرن با کاربردی گسترده سبب بهره مندی از مزایای متعدد آن می شود.

دیوارپوش چیست
دیوارپوش چیست؟

 دیوارپوش به عنوان یکی از عناصر متفاوت در پوشاندن دیوارها و جلوه دهی به دکوراسیون داخلی ساختمان ها  اهمیت دارد. این نوع پوشش دیواری با عنوان دیوارکوب هم شناخته می‌شود و می توان از آن برای انواع فضای مسکونی، تجاری، اداری استفاده کرد. اگر کاربرد انواع مختلف از این محصول با بررسی تخصصی مزایا و معایب دیوارپوش بر اساس اصول درست دکوراسیون داخلی انتخاب شوند می توانند فضای بی روح دیوارها را به شکل مناسبی روح ببخشند.

معمولا به علت های متفاوتی از دیوارپوش استفاده میکنند که به چند دلیل اساسی آن اشاره میکنیم:

  • دیوار دچار رطوبت همیشگی است و رنگ کردن و کاغذ دیواری کردن آن منطقه هیچ فایده ای ندارد به گونه ای که بعد از مدتی دوباره لکه های زرد خود نمایی میکنند.
  • منطقه ای که بسیار خرابی دارد به گونه ای که اگر دیوارپوش نصب کنند هم از نظر زمانی و هم از نظر مادی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  • مناطق تجاری و اداری که در برابر استهلاک بسیاری قرار دارد .

در زیر چند مورد از مزایای دیوارپوش را با هم مرور میکنیم:

  • ضد آب و رطوبت (استفاده در مناطقی که دیوارها نم داده و یا رطوبت بسیار بالا سبب استهلاک بالا شده است).
  • ضد حریق و مقاومت بالا در برابر حرارت (استفاده از آن به عنوان دیوارپوش های آشپزخانه و بین کابینت ها و همچنین امکان دیر سوزی در مقابل آتش).
  • شستشوی راحت و آسان
  • دارای طول عمر طولانی و مقاوم در برابر استهلاک
  • دارای تنوع رنگ و طرح
  • نصب بسیار راحت و آسان در کمترین زمان
  • انعطاف و فرم پذیری بالا
  • بسیار ایده آل برای مناطق تجاری و اداری و شرکت ها و بیمارستان و آزمایشگاه و مطب و ..

دیوارپوش ها دارای معایبی هستند از جمله:

  • از سطح برخی از انواع پوشش‌های دیوارپوش، دودهای مضر ناشی از سنتز شیمیایی مواد تولید می شود.
  • عدم توانایی انواع خاصی از دیوارپوش در عبور هوا، که می تواند به شکل ظاهری باکتری و قارچ کمک کند. (در صورت عدم استفاده از انواع مقاوم در برابر آب و رطوبت آن).
  • نامناسب بودن این مواد دیوارپوش برای دیوارهای ناهموار؛ جایی که در بعضی از نقاط لازم است که چسب همپوشانی داشته باشد و چسباندن چیزی با چسب کاغذ دیواری بر روی مواد دارای pvc دشوار خواهد بود.

در مقالات بعدی به بررسی انواع دیوارپوش ها ، و نحوه نصب آن ها خواهیم پرداخت.

برای مشاوره و خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی ، از جمله دیوارپوش ، کاغذ دیواری ، پوستر ، پارکت و لمینت می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با ما :

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058  

موبایل : 09014794151 - 09190499956 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل