اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206281715513

راهنمای اندازه گیری دیوار برای نصب پوستر دیواری

کد: 140104206281715513

https://bit.ly/3NZ8umS

، تهران , (اخبار رسمی): برای اندازه‌گیری پوستر دیواری اولین چیزی که مورد نیاز است ابعاد دیواری است که قصد نصب پوستر دیواری روی آن را داریم.

راهنمای اندازه گیری دیوار برای نصب پوستر دیواری
راهنمای اندازه گیری دیوار برای نصب پوستر دیواری

اندازه‌گیری دیوار بسیار مهم است که پوستر را نصب کنید، و اگر به درستی انجام نشود، محصول ممکن است تا حد ممکن بزرگ یا کوچک باشد.

همان‌طور که می‌دانید پوسترها یک تصویر خاص را بر روی دیوار نشان می‌دهند و الگوی خاصی مثل کاغذدیواری ندارند، بنابراین اندازه‌گیری دیوار بسیار مهم است که پوستر را نصب کنید، و اگر به درستی انجام نشود، محصول ممکن است تا حد ممکن بزرگ یا کوچک باشد. این مقاله، این فعالیت ساده را به شما توضیح داده‌ایم تا بتوانید به راحتی دیوارها را با استفاده از یک متر اندازه‌گیری کنید.

برای شروع بهتر است از یک برگ کاغذ سفید برای کشیدن طرح دیوار و اندازه ها استفاده کنید، البته استفاده از کاغذ اجباری نیست، ولی با رسم بر روی کاغذ، طراح درک بهتری از محیط دیوار مد نظر شما خواهد داشت.

نکته بعدی این است که در هنگام کشیدن طرح و یا ثبت اندازه‌ها، در و پنجره را نادیده بگیرید.

حالا که آماده شده‌اید، مراحل زیر را برای اندازه‌گیری انجام دهید:

  1. ارتفاع دیوارتان را اندازه گیری کنید: در روی طرحی که روی کاغذ کشیده‌اید یا در برگه‌ای یادداشت کنید. منظور از ارتفاع دیواری فاصله میان سقف و زمین اما اگر دیوار مورد نظر شما دارای قرنیز است بهتر است فاصله سقف تا قرنیز را محاسبه کنید.
  2. عرض دیوارتان را اندازه گیری کنید: منظور از عرض دیوار ، همان فاصله یک سر دیوار تا سر دیگر آن است که باید به دقت اندازه گیری شود. در صورتی که در این عرض درب یا پنجره ای وجود دارد ، ابعاد آن‌ها را یادداشت کنید تا هنگام سفارش پوستر دیواری به نصاب یا شرکت تولید کننده بدهید.
  3. با ضرب ارتفاع دیواری در عرض دیواری، اندازه پوستر مورد نظر شما بدست خواهد آمد و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از کوچک و بزرگ بودن محصول نهایی پوستر دیواری، سفارش خود را دریافت کنید.

در صورتی که مایل هست انواع طرح های پوستر دیواری را مشاهده کنید و پوستر دلخواه خودر را در اندازه و طرح دلخواه سفارش دهید به فروشگاه اینترنتی سیمین ساز سر بزنید و با استفاده از مشاوره کارشناسان ما ، سفارش خود را ثبت و دریافت کنید.

تلفن تماس : 02177366058

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]