اطلاعات تماس
  • 091498*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185468217321

خرید بک لینک قوی توسط تیم محمد جانبلاغی

کد: 140007185468217321

https://bit.ly/2YGAkko

، (اخبار رسمی): خرید بک لینک قوی از نظر رتبه‌بندی موتورهای جستجو اهمیت ویژه‌ای دارند. اما باید توجه داشت اثر همه خرید بک لینک قوی بر رتبه‌بندی یکسان نیست. با ما همراه باشید تا بیشتر با رمز و راز خرید بک لینک قوی آشنا شوید.

خرید بک لینک قوی از نظر رتبه‌بندی موتورهای جستجو اهمیت ویژه‌ای دارند. اما باید توجه داشت اثر همه خرید بک لینک قوی بر رتبه‌بندی یکسان نیست. همان طور که بعضی از خرید بک لینک قوی به بهبود رتبه سایت کمک می‌کنند، برخی دیگر باعث افت رتبه آن خواهند شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با رمز و راز خرید بک لینک قوی آشنا شوید.

بک لینک (BackLink) چیست؟

لینکی که از یک سایت به سایت دیگری وارد می‌شود، بک لینک نام دارد. در این حالت گفته می‌شود که سایت الف به سایت ب بک لینک داده است. از سوی دیگر سایت ب از سایت الف خرید بک لینک قوی گرفته است. 

کاربرانی که در سایت الف هستند با کلیک بروی لینک مورد نظر از سایت الف خارج شده و وارد سایت ب می‌شوند. از همین رو این خرید بک لینک قوی برای سایت الف لینک خروجی و برای سایت ب لینک ورودی محسوب می‌شود.

معرفی انواع بک لینک
خرید بک لینک قوی
علاوه بر اینکه می‌توانند ورودی یا خروجی باشند، یک دسته‌بندی دیگر هم دارند و آن دو نوع بک لینک فالو (follow) و نوفالو (nofollow) است.

بک لینک فالو
وقتی گوگل به هر صفحه وب یک رتبه اختصاص داد و در واقع page rank را به همگان معرفی کرد، بک لینک‌ها تحت تأثیر رتبه‌ها قرار گرفتند. با معرفی Page Rank، هر خرید بک لینک قوی با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند بخشی از رتبه آن صفحه را به صفحه مقصد انتقال دهد. همه بک لینک‌ها به صورت پیش‌فرض این انتقال رتبه را انجام می‌دهند و با این شرایط بک لینک فالو نام می‌گیرند.

بک لینک نوفالو
اما برخی از مدیران سایت‌ها با استفاده از یک کد HTML ساده از این انتقال رتبه جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب یک صفحه ممکن است به صفحه‌ای از سایتی خرید بک لینک قوی دیگر لینک داده باشد، اما رتبه و ارزشی از صفحه مبدأ دریافت نکند. این نوع بک لینک را بک لینک نوفالو می‌نامند.

تأثیر خرید بک لینک قوی در سئو

همان طور که متوجه شدید، خرید بک لینک قوی در واقع کاربران را از سایتی به سایت دیگر هدایت می‌کنند. به عبارت بهتر، بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت هستند. دو حالت را در نظر بگیرید؛ حالتی که ده دریچه به سمت یک سایت باز باشد و حالتی که هزار دریچه به سمت آن باز باشد. در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت روانه خواهند شد؟ بنابراین بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت افزایش می‌دهند.

یک وب سایت تا زمانی که بازدیدکننده‌ای نداشته باشد شانسی برای بهبود رتبه هم نخواهد داشت. خرید بک لینک قوی رتبه‌هایی که گوگل در صفحات جستجو به سایت‌ها اعطا می‌کند تا حد بسیار زیادی به رفتار کاربران در سایت بستگی دارد. با هر یک کاربری که مدت زیادی صفحات یک وب سایت را زیر و رو می‌کند یا بعد از گذشت مدت زمانی مجدداً به همان وب سایت سر می‌زند، رتبه سایت بهبود خواهد یافت.

اما این در واقع یک تأثیر غیرمستقیم خرید بک لینک قوی در سئو محسوب می‌شود. تأثیر اصلی و مستقیم بک لینک در سئو چیز دیگری است؛ مسئله اینجاست که یک سایت فقط زمانی می‌تواند از سایت‌های دیگر بک لینک بگیرد که محتوای جدید، جالب توجه یا معتبری داشته باشد. در غیر این صورت، هیچ سایتی به یک محتوای بی‌ارزش یا تکراری لینک نخواهد داد.

به همین دلیل گوگل به هر بک لینک به چشم یک رأی مثبت نگاه می‌کند. رأیی که از سوی سایت‌های خرید بک لینک قوی دیگر به آن داده شده است. هر چه تعداد رأی‌های یک سایت بیشتر باشد نشان‌دهنده اعتبار بیشتر آن خواهد بود و در نتیجه لیاقت کسب رتبه بهتری را در صفحه نتایج جستجو خواهد داشت. این همان اثر مستقیم بک لینک بر سئو است.

در نمودار زیر که از سایت backlinko استخراج شده اثر مستقیم بک لینک را بر جایگاه هر صفحه در صفحات نتایج جستجو (SERP) مشاهده می‌کنید:

تأثیر بک لینک در سئو

نحوه ایجاد بک لینک برای سایت
با اینکه تولید یک محتوای با کیفیت و خوب می‌تواند به خودی خود توجه مدیران سایت‌ها را برای استفاده از مطالب جلب کرده و ایشان را وادار به خرید بک لینک قوی دهی کند، اما برای سرعت بخشیدن به این فرایند باید خودتان هم دست به کار شوید و کمی لینک بسازید.

پست مهمان
به این منظور می‌توانید در وب سایت‌هایی که از نویسنده مهمان استقبال می‌کنند مطلب بنویسید. یکی از این نمونه سایت‌ها، برخی وب‌سایت‌های آموزشی است. شما می‌توانید یک محتوای آموزشی با کیفیت در حوزه کاری خود تولید کرده و خرید بک لینک قوی  را در آن قرار دهید که به صفحات مهم وب‌سایتتان وارد شوند و سپس آن را در سایت پذیرنده منتشر کنید.

صفحات خراب سایت‌ها
یکی دیگر از روش‌های لینک سازی گشت‌وگذار در سایت‌هایی که موضوعی مشابه سایت شما دارند و پیدا کردن صفحات ناقص یا لینک‌های خراب آن‌هاست. سپس کافی است برای آن صفحه یک مطلب مناسب تهیه کرده و طی یک اقدام نیکوکارانه با مدیر آن وب سایت تماس خرید بک لینک قوی  بگیرید. ایشان را از وجود مشکل مطلع کنید و سپس راه حل خود را که همان مطلب از پیش آماده شده است ارائه دهید. به احتمال زیاد استقبال خواهند کرد.

همین کار را می‌توانید در مورد لینک‌های خراب سایت‌ها انجام دهید و از ایشان بخواهید به جای صفحه قبلی که اکنون دیگر در دسترس نیست به یکی از صفحات سایت شما که کاملاً با موضوع و جایگاه لینک مطابقت دارد خرید بک لینک قوی دهند.

شبکه‌های اجتماعی
حضور در شبکه‌های اجتماعی مشروط بر اینکه سایت خود را به آن شبکه‌ها معرفی کرده باشید و از پست‌هایتان به سایت لینک داده باشید نیز می‌توانند خرید بک لینک قوی با ارزشی برایتان داشته باشند. به خصوص که معمولاً این شبکه‌ها از اسم و رسم خوبی برخوردار بوده و تعداد کاربران زیادی دارند.

هنگام اجرای این تکنیک‌ها حتماً توجه داشته باشید همه بک لینک‌ها از هر سایتی و از هر نوعی که باشند با هم برابری نمی‌کنند. بعضی خرید بک لینک قوی  با بعضی شرایط می‌توانند سایت شما را به اندازه چند جایگاه جابه‌جا کنند و در مقابل بعضی دیگر حتی شاید باعث افت رتبه سایتتان بشوند. به همین دلیل قبل از شروع به کار باید با فوت‌وفن‌های آن آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی
یکی دیگر از روش‌های بسیار مهم و ارزشمند که بسیاری از کارشناسان سئو به آن توجه می‌کنند، خرید بک لینک قوی انتشار رپورتاژ آگهی است. در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید.

روش‌های نامناسب ایجاد بک لینک برای سایت
احتمالاً متوجه شدید که همه خرید بک لینک قوی  ارزش یکسانی ندارند. بک لینک‌های فالو که از سایت‌های معتبر، مشهور و با رتبه‌های خوب گرفته می‌شوند ارزش خیلی بهتری نسبت به سایر بک لینک‌ها دارند. بخصوص وقتی که حوزه کاری یکسانی با سایت شما داشته باشند یا به هر نحوی مرتبط باشند.

در مقابل بعضی از خرید بک لینک قوی نه‌تنها ارزشی ندارند بلکه حتی باید از آن‌ها اجتناب کرد؛ چراکه می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری برای وب‌سایتتان به بار بیاورند. یکی از این نوع بک لینک‌ها، گرفتن بک لینک از سایت‌های اسپم است.

هرگز در سایت‌های اسپم یا مزارع لینک اقدام به لینک سازی نکنید. خرید بک لینک قوی سایت‌هایی که محتوای خاصی ندارند و صرفاً برای لینک سازی ایجاد شده‌اند. این نوع سایت‌ها معمولاً صفحاتی پر از لینک به سایت‌های مختلف با خرید بک لینک قوی موضوعات متنوع و بی‌ارتباط با یکدیگر دارند.

منبع:

https://www.janblaghy.top/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%af%d8%a7%d8%a6%d9%85%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%db%8c%d9%81/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091498*****
[نمایش اطلاعات]