اطلاعات تماس
  • 093037*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007245479917406

معرفی برند اوردینری

کد: 140007245479917406

https://bit.ly/3DhHPxj

، (اخبار رسمی): محصولات اوردینری یکی از بهترین و محبوبترین برندها در زمینه مراقبت از سلامت پوست و زیبایی ارائه شده اند و توانسته در سراسر جهان مخاطبان بسیاری پیدا کند. با معرفی محصولات اوردینری دلیل محبوبیت و استقبال از این برند را بررسی خواهیم کرد.

اوردینری یکی از محصولات شرکت دسیم کانادا است که با سیاست تولید محصولات اختصاصی و مترکز بر یک هدف و همچنین صداقت و معرفی دقیق محصولات توانست به سرعت اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند

معرفی محصولات برند اوردینری

اوردینری با تنوع محصولاتی که تنها یک ویژگی و اثر برروی پوست دارد توانست سریعا مخاطبین خود را پیدا کند. در ادامه می توان با بررسی جزئی محصولات اوردینری اوردینری، آنها را معرفی کرد.

سرم لایه بردار aha

سرم aha اوردینری یا سرم پلینگ، سرم قرمز اوردینری از جمله محصولات بسیار عالی برای لایه برداری و از بین بردن لک های پوستی، جای جوش و آکنه است. همچنین با حذف یک لایه از سلول های مرده پوست باعث شادابی، جوانی و طراوت پوست نیز می شود. وجود aha و bha در این محلول باعث می شود که پوست پس از لایه برداری به خوبی تغذیه شده و هیچ آسیبی نبیند. درخشندگی و روشن تر شدن رنگ پوست نیز از دیگر مزایای استفاده از سرم پلینگ اوردینری است. شما می توانید پس از استفاده این سرم، از سرم نیاسینامید، و سرم ویتامین C نیز برای آبرسانی و تقویت بیشتر پوست استفاده کنید.

سرم کافئین اوردینری

حاوی کافئین است. ماده مغذی و بسیار مفید برای بهبود پوست، این سرم به صورت اختصاصی برای از بین بردن تیرگی اطراف چشم استفاده می شود و با تأمین ویتامین ها و مواد مفید برای پوست می تواند شادابی و جذابیت را به پوست و چهره شما بازگرداند. تیرگی اطراف چشم علاوه بر اینکه در زیبایی اثر منفی می گذارد. چهره را خسته و کسل نشان می دهد. استفاده از سرم کافئین می تواند شادابی پوست شما را بازگرداند.

سرم رتینول 1 درصد

محلول قدرتمندی برای محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید. جلوگیری از بروز چین و چروک پوست و همچنین رفع هایپرپیپگمانتاسیون استفاده می شود. پس از مصرف سرم رتینول برند اوردینری می توانید مشاهده کنید که پوست تا چه حد نرم و صاف شده است.

سرم اسید گلیکولیک اوردینری

این ماده با ریشه جینسینگ و آلوئه ورا می تواند باعث آرامش و روشن شدن پوست شود. وجود عصاره توت و فلفل تاسمانی نیز در لایه برداری بدون احساس سوزش بسیار مفید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093037*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی