اطلاعات تماس
  • 093037*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008155510017406

دستگاه فشارسنج دیجیتالی

کد: 140008155510017406

https://bit.ly/3wM7Q5a

، (اخبار رسمی): فشارسنج دیجیتال بهترین گزینه برای سنجش فشار خون در منزل بدون حضور پزشک و یا متخصص و حتی نیاز به فرد دوم برای گرفتن فشار خون

برای حفظ سلامتی بهتر است تا فشار خون خود را مرتب اندازه گیری کنید. اطلاع از وضعیت جسمانی و مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا هرگونه مشکل سلامتی را زود تشخیص داده و اقدامات لازم را به موقع انجام دهید. کنترل فشار خون در صورت بالا بودن فشار تنها راه تشخیص است. فشار خون بالا معمولا هیچ علامت های هشداردهنده مشخصی ندارد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک و مراکز بهداشت و درمانی، فشار خونتان را اندازه گیری کنید. همچنین در صورت داشتن یک دستگاه فشار سنج دیجیتال یا عقربه ای نیز امکان اندازه گیری فشار خون وجود دارد. همچنین با خرید دستگاه فشارسنج دیجیتال از فروشگاه آنلاین درمارز و همچنین خرید سایر تجیهزات پزشکی می توانید لوازم ضروری برای حفظ سلامت خود را در منزل داشته باشید.

دستگاه فشار سنج خانگی

اینکه بتوانید فشار خون خود را در منزل اندازه گیری کنید ایده آل ترین حالت است. اینکه برای سنجش فشار خون متحمل زحمت نباشید و مجبور نشوید تا مراکز درمانی بروید نکته مثبتی خواهد بود. قابل ذکر است که در برخی از مواقع، نیاز است تا بلافاصله و بدون صرف وقت فشار خون اندازه گیری شده و در صورت بالا بودن فشار خون و یا پایین بودن آن اقدامات لازم انجام گیرد. بسیاری از مواقع پیگیری به موقع و تشخیص سریع می تواند از بروز بسیاری از فجایع و آسیب های جسمانی جلوگیری کند.

استفاده از دستگاه فشارسنج دیجیتال

بهترین گزینه برای مصارف خانگی استفاده از دستگاه فشارسنج دیجیتالی است. این نوع دستگاه ها با کارکرد آسان و دقیقی که دارند می توانند مورد مصرف هر سنی قرار بگیرند. همچنین برای استفاده از دستگاه فشارسنج دیجیتال، نیاز به فرد دوم نیست. هیچ نوع آموزش و مهارت خاصی نیز لازم نمی باشد.

در فشار سنج های عقربه ای یا جیوه ای که بیشتر در مطب پزشکان و یا درمانگاه ها می بینید. کار با دستگاه با وجود دقت بالایی که دارند نیازمند مهارت و آموزش اولیه است. به همین خاطر اغلب برای استفاده در منزل فشارسنج های دیجیتالی پیشنهاد می شود.

اغلب دستگاه های فشارسنج دیجیتالی تعداد ضربان قلب را نیز شمارش می کنند. در این حالت می توان احتمال آریتمی قلبی را نیز سنجید. همچنین دارای نمایشگر بزرگ، سیستم صوتی فارسی برای اعلام نتایج و همچنین وجود چراغ های کوچک در رنگ های مختلف برای اعلام وضعیت فرد براساس فشار خون است.

به این صورت که فشار خون نرمال به رنگ سبز، فشار خون بالا به رنگ قرمز و فشار خون پایین به رنگ نارنجی نمایش داده می شود. در این حالت افرادی که دچار کم بینی و یا نابینایی هستند و یا قدرت خواندن اعداد را ندارند می توانند به راحتی از وضعیت فشار خون و سلامتی خود آگاهی یابند.

انواع برندهای دستگاه فشار سنج

دستگاه های مخلتف فشارسنج دیجیتالی و عقربه ای و دستی، اتومات و نیمه اتومات در قیمت های مختلف و برندهای متنوع در بازار و مراکز فروش تجهیزات پزشکی وجود دارند و شما می توانید بسته به نوع کارکردی که مد نظرتان است محصول مورد نظر را خریداری کنید.

برندهای مختلف سوئیسی، ژاپنی و ... وجود دارند که می توانند تا سالها مورد استفاده قرار بگیرند و با ضمانت و گارانتی که دارند از خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده نیز استفاده کنند. برندهای بی ول Bwell، بیورر Beurer، امرانOmron جزء شناخته شده ترین و پرفروش ترین انواع دستگاه فشارسنج و سایر تجهیزات پزشکی و سلامتی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093037*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی