اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007305488915513

انواع دیوار پوش

کد: 140007305488915513

https://bit.ly/3jAgui2

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه مقاله قبلی در مورد دیوار پوش ها ، در این قسمت به معرفی انواع دیوار پوش ها خواهیم پرداخت.

دیوارپوش چوبی

دیوارپوش های چوبی از مقاومت بالایی برخوردار هستند، اما برای نگهداری طولانی مدت بهتر است از روکش های مختلف برای آن ها استفاده نمود. این نوع دیوارپوش عایق صدا و حرارت نیز می باشد و برای نصب آن نیاز به زیرسازی نیست.

امروزه به دلیل گران بودن چوب و به منظور حفظ محیط زیست از چوب های مصنوعی مانند ام دی اف در ساخت دیوارپوش استفاده می شود.

در ساخت دیوار پوش چوبی از تخته های پهن و باریک از جنس چوب در رنگ های مختلف استفاده می شود. این دیوارپوش را می توان به صورت عمودی و افقی نصب کرد.

دیوارپوش چرمی

استفاده از دیوارپوش چرمی در لابی هتل ها، مجتمع های تجاری، مسکونی و مهدکودک ها رایج می باشد. این نوع دیوارپوش عایق مناسبی در برابر حریق و صدا است و دارای طرح های سه بعدی می باشد.

دیوارپوش سه بعدی

استفاده از دیوار پوش سه بعدی جلوه بی نظیری به دکوراسیون خانه شما می بخشد. این دیوارپوش ها از خاصیت ضد حریق برخوردار هستند و در برابر نفوذ آب مقاوم می باشند.

اگر از دیوارپوش های سه بعدی در طراحی خانه استفاده نمودید، از اجرای یک نورپردازی بی نقص غافل نشوید، چرا که نورپردازی مناسب باعث ایجاد نمای چشمگیری می شود.

دیوارپوش سنگی

امروزه استفاده از انواع سنگ طبیعی و مصنوعی به عنوان دیوارپوش به میزان چشمگیری رواج پیدا کرده است. از دیوارپوش های سنگی برای نقاط کانونی خانه مانند دیوار پشت تلویزیون و یا اطراف شومینه استفاده می شود. از ویژگی های این دیوارپوش ها می توان به مقاومت بالای آن ها در برابر ضربه و هرگونه خراشیدگی اشاره کرد.

دیوارپوش آلومینیومی

دیوارپوش های آلومینیومی از قطعات آلومینیوم کامپوزیت تشکیل شده اند. ضخامت این قطعات 4 میلی متر می باشد. این نوع دیوارپوش در انواع تک رنگ، ترکیبی و طرح دار در دسترس می باشد. قطعات آلومینیومی این دیوارپوش ها به راحتی توسط چسب قدرتمندی که پشت آن ها تعبیه شده به دیوار می چسبند.

دیوارپوش کاغذی

دیوارپوش کاغذی که عموماً با نام کاغذ دیواری آن را می شناسیم، در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد. کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند. برای آشنایی بیشتر با این دیوارپوش به مطالب مربوط به کاغذ دیواری در این سایت دیدن نمائید و با جزئیات آن ها بیش تر آشنا شوید.

دیوارپوش پی وی سی

این نوع دیوارپوش که در ساخت آن از پی وی سی استفاده شده در رنگ، طرح و ابعاد مختلف در دسترس می باشد. دیوار پوش  pvc بسیار با دوام بوده و در برابر نفوذ آب و آلودگی نیز بسیار مقاوم می باشد.

از ویژگی های این دیوارپوش ها می توان به قابل شستشو بودن آن ها اشاره کرد. استفاده از دیوارپوش پی وی سی در طولانی مدت مقرون به صرفه است، زیرا این دیوار پوش ها عمر بالایی دارند و برای تمامی فضاها مناسب می باشند.

دیوارپوش آکوستیک

استفاده از این پوشش برای فضاهایی مانند اتاق جلسات، آمفی تئاتر و به طور کلی مکان هایی که نیاز به جذب صوت دارند، مناسب می باشد. پوشش های آکوستیک از پارچه هایی از جنس پلی استر و اولفین تولید می شوند.

پانل بتنی

پانل های بتنی با قالب های گوناگون در طرح، رنگ و شکل های مختلف تولید می شوند. این پانل ها به صورت تخت و یا سه بعدی هستند و ضخامتی حدود 4 میلی متر دارند و برای نصب آن ها از چسب استفاده می شود.

در مقالات بعدی به بررسی  نحوه نصب انواع دیوارپوش ها خواهیم پرداخت.

برای مشاوره و خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی ، از جمله دیوارپوش ، کاغذ دیواری ، پوستر ، پارکت و لمینت می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با ما :

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058  

موبایل : 09014794151 - 09190499956 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل