اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008085498515513

نحوه نصب انواع دیوارپوش

کد: 140008085498515513

https://bit.ly/3mvRbzs

، تهران , (اخبار رسمی): در مقالات قبلی با دیوارپوش ها و انواع آن آشنا شده اید، در این مقاله به نحوه نصب آن ها می پردازیم.

نصب دیوارپوش چوبی

برای نصب دیوارپوش های چوبی، در ابتدا به یک پلان کلی از دیوارها که بر اساس مشخصات دیوار طراحی شده، نیاز داریم. در مرحله بعد نوبت به کنترل سفت کاری می رسد.

در این مرحله سطح زیر کار بررسی شده و در صورت دارا بودن فرورفتگی و یا برجستگی به تعمیر آن پرداخته و سپس بستر زیرکاری اجرا می شود.

در این مرحله قطعات چهار تراش از جنس چوب های ام دی اف و نئوپان روی دیوار نصب می شوند تا دیوارپوش ها به درستی روی دیوار نصب شوند. این قطعات به صورت موازی و در فواصل منظم در کنار هم قرار می گیرند.

در مرحله آخر نوبت به نصب قطعات دیوارپوش می رسد. در روشی دیگر، دیوارپوش ها بدون واسطه و بدون نیاز به زیرکاری مستقیما بر روی دیوار نصب می شوند.

نصب دیوارپوش چرمی

نصب دیوارپوش های چرمی به دو روش صورت می گیرد. در روش اول از چسب های صنعتی که هم روی سطح مورد نظر و هم پشت دیوارپوش زده شده، استفاده می شود.

در این روش بعد از چسب زدن اجازه می دهیم چسب کمی خشک شده سپس با دقت دیوارپوش چرمی را روی دیوار قرار می دهیم و بعد از اطمینان از درست قرار گرفتن آن، با ایجاد فشار دیوارپوش را کاملا به دیوار می چسبانیم.

در روش دوم نیازی به استفاده از چسب های صنعتی نیست، چرا که برخی تولیدکنندگان در هنگام تولید این دیوارپوش ها، چسب مخصوصی پشت آن ها تعبیه می کنند که تنها با کندن ورق محافظ می توان آن را به دیوار چسباند.

نصب دیوارپوش سه بعدی

در نصب دیوارپوش های سه بعدی ابتدا باید زیرسازی مناسب صورت گیرد. برای این کار سینی زیرکار پانل ها را با استفاده از پیچ و رول پلاک در محل مورد نظر نصب می کنیم. بعد از انجام زیرسازی در صورت نیاز، سیم کشی مربوط به نورپردازی را انجام داده و سپس پانل دیوارپوش سه بعدی را در جای خود قرار می دهیم.

نصب دیوارپوش سنگی

برای نصب دیوارپوش های سنگی در ابتدا چسب سیمان را با استفاده از ماله به سطح مورد نظر بمالید. مراقب باشید چسب سیمان را تنها به قسمت کوچکی مالیده تا فرصت چسباندن سنگ قبل از خشک شدن چسب را داشته باشید. سپس به همین ترتیب شروع به چسباندن دیوارپوش های سنگی کنید.

برای بالا و صاف نگه داشتن سنگ های تزئینی، از میخ تثبیت استفاده نمایید. برای پر کردن فاصله ها نیز می توانید مخلوط چسب با رنگ سنگ تزئینی به کار ببرید. برای این کار قلمو آغشته به این مخلوط را روی سنگ مالیده و به آن ضربه بزنید.

سپس برای همانند سازی رنگ چسب و رنگ سنگ از پتینه و رنگ استفاده کنید. این کار را به وسیله تکه ای از پارچه انجام دهید. در مرحله آخر، درزگیری که توسط کارخانه سازنده تولید شده است را درون آب پاش ریخته و روی سطح مورد نظر بپاشید.

نصب دیوارپوش آلومینیومی

نصب دیوارپوش های آلومینیومی به دو روش صورت می گیرد. در روش اول اگر سطح مورد نظر صاف و بدون هرگونه فرورفتگی و بیرون زدگی باشد، پانل های آلومینیومی مستقیما روی دیوار نصب می شوند.

در روش دوم، اگر سطح مورد نظر نیاز به زیرسازی داشته باشد ابتدا با استفاده از پروفیل امگا شکل زیر سازی صورت گرفته و سپس به نصب دیوارپوش آلومینیومی می پردازیم.

نصب دیوارپوش PVC

برای نصب دیوارپوش های پی وی سی، در ابتدا نیاز به یک سطح صاف و هموار داریم. از این رو در مرحله اول شروع به زیرسازی می کنیم. در مرحله بعد برای قسمت هایی که دیوار خم یا قوس دارد شروع به قوس دادن دیوارپوش ها می کنیم.

سپس از طریق وصل کردن دیوارپوش ها به یکدیگر با کمک پیچ و مهره شروع به مقاوم کردن دیوارپوش ها می کنیم. در مرحله آخر به نصب قرنیز می پردازیم.

نصب دیوارپوش آکوستیک

برای نصب پوشش آکوستیک ابتدا دیوار مورد نظر را اندازه گیری کنید. سپس پنل دیواری را برش دهید. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیوار، پوشش آکوستیک را مستقیما روی دیوار نصب نکنید؛ برای این کار نیاز به پنل های دیواری دارید.

در مرحله سوم شروع به برش فوم آکوستیک کنید، سپس آن ها را بر روی پنل های دیواری نصب نمایید. برای این کار می توانید از میخ و چسب استفاده کنید.

راه های ارتباطی با ما :

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

منبع : ساختمان چی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل