اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008125506817243

برگزاری دوره جعبه ابزار مالیات توسط همیار حساب

کد: 140008125506817243

https://bit.ly/3wkpKMe

، (اخبار رسمی): به همت همیار حساب در 15 آذر 1400 دوره آموزشی جعبه ابزار مالیات برگزار می‌شود. این دوره با حضور صاحبین کسب و کارها و علاقه مندان به یادگیری مالیات در تاریخ  15 آذر 1400 برگزار می‌شود.

 برگزاری دوره جعبه ابزار مالیات توسط همیار حساب
همیارحساب https://hamyarhesab.com/

به همت همیار حساب در15 آذر 1400 دوره جعبه ابزار مالیات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی همیار حساب، دوره آموزشی جعبه ابزار مالیات با حضور صاحبین کسب و کارها ، دانشجویان حسابداری و علاقه مندان به یادگیری مالیات در تاریخ  15 آذر 1400 به صورت آنلاین توسط این مجموعه برگزار می‌شود.

سعید پیریایی (مدرس و مشاور مالیاتی) مدیر و موسس "همیار حساب" هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش حسابداران، دانشجویان حسابداری، صاحبین کسب و کارها و علاقه مندان به یادگیری مالیات بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا سطح کیفی فعالان حوزه حسابداری و مالیات، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت را در کشورمان فراهم کنیم.

سعید پیریایی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: از آنجایی که به مطالب ارائه شده در این دوره اطمینان داریم و آن را به صورت عملی و اجرایی تجربه کرده ایم ، و به کاربردی بودن دوره جعبه ابزار مالیات و نتایج پس از آن بدون هیچ تردیدی ایمان داریم و به همین دلیلی با خیال آسوده این دوره را به صورت 100درصد گارانتی می کنیم.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره کرد که : به زودی با دوره های "آموزش تخصصی مالیات" و همچنین "آموزش جامع حسابداری" را همانند این دوره با قدرت و کیفیت بالا برگزار می کنیم.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 1.290.000  تومان در نظر گرفته شده که با ثبت نام زود هنگام هزینه از شرکت کنندگان مبلغ 990,000 تومان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همیار حساب و به بخش دوره آموزشی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش