اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008215520115513

پوستر دیواری چیست؟

کد: 140008215520115513

https://bit.ly/3neHoy9

، تهران , (اخبار رسمی): پوستر دیواری در واقع نوعی دیوار پوش است که شباهت بسیاری به کاغذ دیواری دارد. با این تفاوت که جنس و طرح های آن ها با کاغذهای دیواری فرق می کند

پوستر دیواری چیست
پوستر دیواری چیست؟

پوستر دیواری با کاغذ دیواری متفاوت است، این تفاوت هم از نظر جنس و هم از نظر طرح می باشد، کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد و پس از نصب، طرح و نقش روی آن، معمولا تکراری از یک تصویر است، مانند تکرار تصویر یک گل؛ دیوار شما هر چقدر هم که عریض باشد با افزودن تعداد رول می توانید نصب کاغذ دیواری را ادامه دهید تا تمام دیوار پوشیده شود و محدودیتی از نظر عرض و ارتفاع وجود ندارد، اما پوستر دیواری پس از نصب، تشکیل یک تصویر بزرگ را می دهد، پوستر دیواری دارای دو نوع آماده و چاپی می باشد، پوستر های آماده دارای طرح ها و ابعاد مشخصی هستند و از چند پنل (قطعه – تکه) تشکیل شده اند، پس از نصب تمام پنل ها کنار هم، یک تصویر بزرگ شکل می گیرد، این تصویر می تواند هر چیزی باشد، مانند نمایی از یک شهر، دریا، جنگل و .....

مزایای پوستر دیواری

استفاده از پوسترهای دیواری دارای مزایای بسیاری است و موجب می شود در کوتاه ترین زمان ممکن تحولات زیبا و چشمگیری در فضای منزل ایجاد شود اما در صورتی که در انتخاب مدل و طرح آن دقت شود که متناسب با فضا باشد در غیر اینصورت نمی تواند نتایج مطلوبی به دنبال داشته باشد. از مهم ترین مزایای پوستر دیواری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

طول عمر بالا

پوسترهای دیواری اگر از جنس مرغوب باشند دارای دوام و ماندگاری زیادی هستند. از این رو نیاز است که انتخاب آن ها با دقت بیشتری انجام شود.

مقرون به صرفه

این محصولات در عین حال که کیفیت بالایی دارند و با طرح و رنگ زیبایی خود می تواند فضای منزل را دلنشین و شیک نمایند قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسبی دارند. البته ابعاد، طرح، رنگ و مدل انتخابی و جنس پوستر دیواری نیز بر قیمت نهایی آن اثر می گذارد.

قابلیت شستشو

برخلاف سایر دیوار پوش ها که در صورت کثیف شدن امکان تمیز کردن و شستشو آن ها به سادگی وجود ندارد، پوسترهای دیواری دارای قابلیت شستشو هستند و می توان به راحتی آن ها را تمیز نمود تا همان حالت زیبای اولیه را داشته باشند.

نصب ساده و راحت

نصب پوسترهای دیواری بسیار ساده و راحت است به طوری که افراد خودشان نیز می توانند این پوسترها را نصب نمایند. اما بهتر است که برای دریافت نتایج بهتر و ایجاد سطحی صاف و زیبا این کار را به افراد مجرب که در این زمینه تجربه دارند بسپارند.

امکان چاپ طرح دلخواه

بر روی کاغذ پوستر دیواری می توان هر گونه اثر هنری، طرح یا تصویر و عکس دلخواهی را با کیفیت عالی وبی نظیر چاپ نمود. بنابراین هیچگونه محدودیتی ندارد و می توانید عکس مد نظر خود را به پوستر تبدیل کنید و از مشاهده آن بر روی دیوار منزل تان لذت ببرید.

راه های ارتباطی با ما:

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل