اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008295531315513

پوستر دیواری سه بعدی

کد: 140008295531315513

https://bit.ly/2Z6xXHK

، تهران , (اخبار رسمی): پوستر دیواری سه بعدی یکی از انواع پوستر دیواری است که در سری ایده های دکوراسیون داخلی مدرن سال 2020 و 2021 مورد توجه طراحان و کاربران قرار گرفته و آن ها استفاده از این نوع پوستر دیواری حداقل برای یک دیوار را جز واجبات در دکوراسیون داخلی می دانند.

پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی یکی از انواع پوستر دیواری است که در سری ایده های دکوراسیون داخلی مدرن سال 2020 و 2021 مورد توجه طراحان و کاربران قرار گرفته و آن ها استفاده از این نوع پوستر دیواری حداقل برای یک دیوار را جز واجبات در دکوراسیون داخلی می دانند. طرح های سه بعدی پوستر دیواری به گونه ای است که شما حس می کنید آن تصویر به صورت کاملا واقعی در ادامه اتاق شما قرار دارد. مثلا پوستر دیواری های سه بعدی منظره به گونه ای است شما یک پنجره تمام قد رو به طبیعت دارید که این حس بسیار نابی است که به شما منتقل می شود.

بهترین پوستر دیواری پوستری است که کاربر در تشخیص پوستر بودن یا واقعی بودن منظره، دچار شک شود.

جنس پوستر سه بعدی

معمولا پوستر دیواری بر روی کاغذدیواری قابل شستشو چاپ میشود و این نوع کاغذدیواری بصورت خام است و بافت ساده و رنگ روشن دارد تا تصویر چاپ شده بر روی آن وضوح بیشتر و جلوه مشخص تری به ما بدهد و این نوع کاغذدیواری ها بصورت قواره های عرض یک متر هستن و با دستگاه مخصوص با وضوح بسیار بالا و رزولیشن خوب روی این کاغذدیواری ها چاپ میشود . همانطور که متوجه شدین پوستر دیواری جنسش از کاغذدیواری قابل شستشو است و برای نصب آن هم باید شبیه به کاغذدیواری های معمولی بصورت قواره ای روی دیوار نصب شود و قواره های پوستر دیواری به عرض یک متر است که با چسب مخصوص کاغذدیواری روی دیوار نصب می شود .

نکات در زمینه استفاده از پوستر سه بعدی چند نکته ای که طراحان دکوراسیون داخلی برای اجرای پوستر دیواری سه بعدی به آن توجه میکنند میتونید اینجا ببینید معمولا طراحان دکوراسیون داخلی پوستر دیواری سه بعدی در سالن پذیرایی برای تک دیوارها استفاده میکنند یا برای پشت تلویزیون در نظر میگیرند چون بمانند یک قاب عکس میشود و جلوه زیبایی به فضای سالن یا اتاق میدهد و نکته دیگر اینکه باید توجه داشته باشین که پوستر دیواری بخاطر تصویر یک تکه ای که دارد معمولا باید بر روی دیواری نصب شود که در دید اصلی سالن یا اتاق قرار داشته باشد و بتوان حداقل با فاصله دو الی سه متری به آن نگاه کرد و زیبایی و جلوه این تصاویر هم در این حالت بیشتر خواهد بود

انواع پرفروش پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

تا اینجای کار سعی کردیم نکاتی کلی در مورد این محصول پرفروش برای شما بیان کنیم. در ادامه لیستی از پرفروش ترین نوع پوستر دیواری سه بعدی را برای شما آماده کرده ایم:

  • پوستر دیواری سه بعدی طرح گل و گیاه (مناسب برای اتاق های نشیمن)
  • پوستر دیواری سه بعدی طرح اشکال هندسی (مناسب برای دفاتر کار مهندسی)
  • پوستر دیواری طرح ورزشی و اسپرت (مناسب برا نوجوان و جوانان)
  • پوستر دیواری سه بعدی کلاسیک و رومی (مناسب برای اتاق پذیرایی)
  • پوستر دیواری طرح ساختمان و نمای ویو ساختمان ها (هم مناسب برای پذیرایی ها و هم مناسب برای خانه های بزرگ)
  • پوستر دیواری سه بعدی طرح های انیمیشن و کودکانه (پرفروش ترین نوع پوستر دیواری در جهان)

منابع:

سایت سیمین ساز

سایت لوکس دکور

سایت دکورلند

سایت رویال دکورات

راه های ارتباطی با ما:

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل