اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305534916943

پالت پلاستیکی و معرفی کاربردهای آن

کد: 140008305534916943

https://bit.ly/30P99ER

، تهران , (اخبار رسمی): پالت پلاستیکی از نمونه پالت های موجود در بازار می باشد که از مقاومت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پالت پلاستیکی و معرفی کاربردهای آن
پالت پلاستیکی از نمونه محصولات قابل ارائه توسط ما در شرکت نواچوب

پالت پلاستیکی از نمونه پالت های قابل ارائه توسط ما در شرکت نواچوب با سالها تجربه در تولید انواع پالت های پلاستیکی، پالت چوبی، باکس و جعبه های چوبی صادراتی می باشد.

پالت پلاستیکی از تجهیزات بسیار کاربردی در انبارداری نوین می باشد. هدف استفاده از این پالت جا به جایی و حمل و نقل راحت تر مواد و کالاهای تولید شده در کارخانجات می باشد. شرکت نواچوب انواع پالت پلاستیکی و پالت چوبی را با بهترین کیفیت تولید کرده و با قیمت عالی به فروش می رساند. در ادامه بیشتر با پالت پلاستیکی آشنا خواهیم شد.

تعریف پالت

پالت به سازه ای مسطح، لبه دار یا جعبه مانند گفته می شود که در انواع پالت پلاستیکی، پالت چوبی و پالت فلری طراحی و تولید می شود.

این سازه ها به منظور چیدمان کالا و محصولات در انبارها استفاده می شوند و جابه جایی و حمل و نقل ساده تر کالاها از طریق لیفتراک، جک پالت و جرثقیل را تسهیل می نماید.

پعد از چیده شده کالاها روی پالت پلاستیکی یا چوب، لیفتراک پالت را از روی زمین بلند کرده و در محل موردنظر قررا می دهد. به کمک این سازه ها کالاهای سنگین وزن در ابعاد و اندازه های مختلفی به صورت یک مرتبه جابجا می شوند و فرایند جابجایی در کمترین زمان ممکن و با کمترین تعداد کارگر انجام می شود و به میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی می شود.

قفسه بندی انبار با پالت پلاستیکی

در سیستم قفسه بندی انبار از جمله سیستم قفسه بندی پالت راک، کف هر قفسه پالت پلاستیکی تعبیه می شود تا اقلام مختلف و محصولات بدون نگرانی بابت ریزش روی این سطوح قرار گیرند و هیچ گونه رطوبتی به آنها نفوذ نکند.

دلایل استفاده از پالت پلاستیکی

  • ایجاد نظم بهتر در محیط انبار استفاده بهینه از فضای موجود در انبار دسترسی آسان تر به کالاها و اقلام موجود در انبار کاهش احتمال سقوط کالاهای قرار گرفته روی یکدیگر تسهیل فرایند انبارداری و انبار گردانی طول عمر بالا عدم کپ زدن مقاوم در برابر رطوبت و آب

متریال بکار رفته در ساخت پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در برخی مواقع از لیمر ساخته شده و برخی انواع آن نیز از مواد بازیافتی ساخته و تولید می شوند. این پالت ها در مقایسه با پالت چوبی قیمت کمتری دارند. با این وجود در برابر ضربه و رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارند.

کاربرد پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی مسطح و دیواره دار را می توان برای حمل و نقل، جابجایی و چیدمان محصولات مختلف در انبار استفاده کرد. برای نمونه از جمله کاربردهای پالت پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل کیسه های مصالح ساختمانی حمل و نقل مواد غذایی جابجایی محصولات کشاورزی جابجا کردن بسته های لوازم خانگی با ابعاد منظم و نا منظم حمل و جابجای دستگاه ها و تجهیزات صنعتی با وزن نسبتا سنگین جابجایی سنگ های بزرگ معدنی حمل و نقل میوه و تره بار چیدمان انواع کالا در سیستم های قفسه بندی انبار

موارد مهم در انتخاب پالت پلاستیکی

  • انتخاب جنس مناسب با توجه به نوع و وزن کالا توجه به قابلیت شستشو بودن برای حمل مواد غذایی در صورت آتش زا بودن مواد انبار و احتمال آتش سوزی محیط بهتر است از پالت فلزی استفاده شود.

طراحی و تولید پالت پلاستیکی با بالاترین کیفیت

شرکت نواچوب از قدیمی ترین کارخانجات تولید کننده انواع پالت چوبی، باکس چوبی و پالت پلاستیکی و نیز انواع باکس و جعبه چوبی صادراتی می باشد. برای سفارش هریک از محصولا نواچوب کافیست از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

https://navachoob.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پالت چوبی نواچوب

شرکت نواچوب متخصص در تولید انواع پالت چوبی، پالت پلاستیکی و تولید کننده انواع باکس و جعبه چوبی صادراتی با بالاترین کیفیت ممکن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی