اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009035543015513

چگونه پوستر دیواری اداری مناسب را انتخاب کنیم؟

کد: 140009035543015513

https://bit.ly/3nUAjDk

، تهران , (اخبار رسمی): دکوراسیون اداری یکی از پیچیده ترین و حساس ترین امور در طراحی داخلی است. چیدمان لوازم، ترکیب مبلمان، انتخاب کفپوش ها و …. مهم است ولی به اندازه پوستر دیواری اداری در دید قرار ندارد.

چگونه پوستر دیواری اداری مناسب را انتخاب کنیم؟
https://siminsaz.ir/

با توجه به کسب و کارتان انتخاب کنید

ده ها، صدها و حتی هزاران طرح متنوع از پوسترهای دیواری به چاپ رسیده است. هر کدام از این نمونه ها برای محل خاصی طراحی شده است. حتی امکان چاپ پوستر دیواری ویژه مشاغل و کسب و کارها هم وجود دارد. احتمالا نمونه هایی از پوسترهای دیواری آرایشگاهی را دیده اید. اغلب این محصولات با تصویر چهره کار شده است. پوستر دیواری فشن علاوه بر آرایشگاه های زنانه و مردانه برای اتاق خواب دختران جوان هم ایده خوبی است. اما شاید این طرح محبوب، برای یک شرکت ساختمانی و فروش تیر آهن و … مناسب نباشد. قطعا طرح های جالب تری هم وجود دارد که بیشتر به نوع کسب و کارتان هماهنگ است. حتی امکان سفارش طرح خاص هم وجود دارد چرا از پوستر دیواری سفارشی مخصوص حرفه تان استفاده نکنید!

در انتخاب پوستر دیواری اداری به مکان نصب توجه کنید دیوارهای زیادی در یک شرکت وجود دارد اما همه این دیوارها مناسب نصب پوستر دیواری نیست. محل نصب این محصول درست به اندازه کیفیت آن مهم است. برای اینکه میزان اثرگذاری پوستر دیواری بیشتر شود، اصلی ترین و مناسب ترین دیوار را در نظر بگیرید. بهتر است دیوار مورد نظر در دید درب ورودی قرار داشته باشد. به این ترتیب همه مراجعه کنندگان حتما مجذوب پوستر سه بعدی می شوند.

یک نکته مهم اینکه هرگز همه دیوارهای شرکت را با پوسترهای دیواری نپوشانید. این کار نه تنها کمکی به چشمگیر بودن دکوراسیون نخواهد کرد بلکه موجب شلوغی و بی نظمی در محیط هم می شود. برای اینکه فضای اداری خسته کننده نباشد ترکیبی از رنگ و نقاشی و پوستر دیواری را انتخاب کنید.

در انتخاب رنگ ها وسواس نشان دهید رنگ ها احساس فضا را تغییر می دهند. بدون تردید رنگ ها دارای امواج مثبت و منفی هستند و با جادوی رنگ ها می توان ذهن را تحت تاثیر قرار دارد. بسیاری از شرکت های بزرگ نظیر گوگل، مایکروسافت و … از پوسترهای سه بعدی اختصاصی با رنگ سازمانی استفاده می کنند. برای مثال رنگ زمینه پوستر سه بعدی برای یک شرکت باغبانی می تواند سبز باشد.پوستر دیواری طرح طبیعت هماهنگی بیشتری با یک شرکت وارد کننده لوازم باغبانی دارد.

پوستر دیواری اداری را هماهنگ با دکوراسیون اداری انتخاب کنید. سبک دکوراسیون دفتر کار یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب دیوارپوش و کاغذ دیواری است. در یک دکوراسیون داخلی شیک همیشه جزئیات با هم هماهنگی دارند. هماهنگی طرح، رنگ و حتی بافت در المان های طراحی یک اصل مهم است. مبلمان چوبی، چرمی، فلزی و … بخشی از اصلی ترین لوازم اداری هستند. پوستر دیواری آجری همخوانی بیشتری با چوب طبیعی دارد و در سبک طراحی روستیک مورد استفاده قرار می گیرد. در حالیکه پوستر دیواری انتزاعی را در سبک دکوراسیون مدرن بیشتر می بینید. رعایت تم اصلی در دفتر کار، راهروها، فضاهای عمومی و …. موجب نظم بیشتر در یک محیط کاری می شود. اصول طراحی اداری با دکوراسیون منازل مسکونی زمین تا آسمان تفاوت دارد. در اینجا تک تک عناصر با هدف جذب مشتری و تبلیغ کسب و کارتان انتخاب می شود.

منابع:

گامان تزئین

سیمین ساز

راه های ارتباطی با ما:

سایت : https://siminsaz.ir/

تلفن :02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی