اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009045544110379

راهنمای خرید بهترین دسته بازی ها برای کامیپوتر و PS

کد: 140009045544110379

https://bit.ly/3E0gU9F

، (اخبار رسمی): دسته های بازی یا همان کنترلرها در دنیای بازی های رایانه ای و کنسول از اهمیت زیادی برخوردارند. معمولا قبل از خرید هر دسته بازی چه برای کنسول PS یا ایکس باکس و یا حتی رایانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین دسته بازی ها برای کامیپوتر و PS
راهنمای خرید بهترین دسته بازی ها برای کامیپوتر و PS

یکی از مهم ترین تفاوت های دسته بازی های مخصوص کنسول و کامپیوتر این است که دسته های بازی های مخصوص کامپیوتر قابلیت اتصال به کنسول را ندارند.

دسته های بازی یا همان کنترلرها در دنیای بازی های رایانه ای و کنسول از اهمیت زیادی برخوردارند. معمولا قبل از خرید هر دسته بازی چه برای کنسول PS یا ایکس باکس و یا حتی رایانه باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. از این رو ما در این مطلب به نکاتی اشاره کرده ایم که هر یک از شما باید قبل از اقدام برای خرید یک دسته بازی مناسب به آن توجه کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

باید گفت که:

معمولا دسته های بازی را با توجه به اینکه می خواهید از چه دستگاهی استفاده کنیدباید انتخاب نمود. بنابراین:

  • - دسته های بازی مخصوص کنسول
  • - دسته های بازی مخصوص رایانه

 دسته های بازی مخصوص کنسول: معمولا در کنسول های بازی مانند ایکس باکس و پی اس در مدل های مختلف دسته بازی از مهم ترین اجزای دستگاه است. با کمی جستجو در دنیای اینترنت می توانید مدل های مختلفی از دسته بازی های PS را خریداری کنید. معمولا دسته بازی های پی اس قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارند.

- دسته های بازی مخصوص رایانه: یکی از مهم ترین تفاوت های دسته بازی های مخصوص کنسول و کامپیوتر این است که دسته های بازی های مخصوص کامپیوتر قابلیت اتصال به کنسول را ندارند. بنابراین اگر شما گیمر کامپیوتر و کنسول بازی به طور همزمان هستید بهتر است یک دسته بازی کنسول خریداری کنید تا بتوانید از آن برای کامپیوتر خود نیز استفاده نمایید. اما به طور کلی خرید دسته بازی به دلیل استفاده مداوم باید از بهترین جنس و برند در بازار باشد. چرا که تقریبا در بین اجزای یک کامپیوتر و یا کمسول بیشترین استفاده را خواهد داشت.

نکات کلیدی برای خرید دسته های بازی کنسول و کامپیوتر

انتخاب نوع دسته بازی: همانطور که در بالا درباره تفاوت 

انتخاب نوع: اولین نکته ای که هنگام خرید دسته بازی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک نوع مناسب از آن ها است. برای این منظور بهتر است به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید و در ابتدا مشخص کنید که به دنبال خرید کنترلر کنسول ها هستید و یا قصد خرید گیم پدی مخصوص کامپیوتر را کرده اید.

انتخاب بین دسته شوک دار یا بدون شوک
دسته بازی های شوک دار معمولا دارای آزادی عمل بیشتر هستند. از طرفی این دسته بازی ها کمترین فشار را به دست و انگشتان شما مخصوص در زمان طولانی بازی وارد می کند. همچنین حالت ویبره آن در زمان بازی بسیار لذت بخش است و انجام حرکات نمایشی و تکنیک های خاص را بسیار جذاب می کند. بنابراین نویسنده این مقاله در انتخاب بین این دو نوع دسته بازی، مدل های شوک دار را به شما پیشنهاد می کند.

انتخاب بین دسته بازی های ساده یا فانتزی
لازم توجه است که دسته بازی های فانتزی اغلب دارای قیمت بالاتری هستند. اما بر روی کیفیت بازی تاثیری ندارند.
این موضوع صرفا به سلیقه شما به عنوان کاربر بستگی دارد.

انتخاب بین دسته بازی سیم دار و بیسیم

معمولا دسته های بازی در دو نوع سیمی و بدون سیم به بازار عرضه می شوند. اگر بخواهیم به طور دقیق تر به معایب و مزایای هریک از آن ها بپردازیم باید گفت که هرکدام از این دو نوع مدل دارای نکات مثبت و منفی خاص خود هستند. 
دسته بازی های سیمی اغلب با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر وصل می شوند. اما در عوض قیمت کمتری دارند و همچنین دارای نصب آسانتری نیز هستند. 
مدل های بیسیم معمولا یا استفاده از بلوتوث به کامپیوتر و یا لپ تاپ وصل می شوند. این دسته های بازی معمولا به دلیل نداشتن سیم عمر طولانی تری دارند و تا طول 12 متر نیز قابلیت اتصال دارند.

اگر گیمر حرفه ای هستید باید حتما با دسته بازی برندهای خویی همچون Razer که محصولات مخصوص گیم تولید می کند آشنا باشید. اما به دلیل قیمت بالای محصولات این برند بسیاری از افراد قدرت خرید آن را ندارند. به همین دلیل دسته بازی با برندهای ارزان تری در بازار هستند که بسیار نیز پرفروش هستند. برندهایی مانند تسکو، ونوس، پی نت از برندهای پرفروشی هستند که از فروشگاه های معتبر می توانید خریداری نمایید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی