اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009145558716287

دانستنی‌های استخدام

کد: 140009145558716287

https://bit.ly/3GjXDkh

، (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین نکات در یافتن شغل مورد نظر داشتن توانایی و مهارت در زمینه خاصی می باشد و این مهارت امروزه بیشتر از گذشته به چشم می خورد و می توان گفت که جهت کسب مهارت و تجربه علاوه بر مدرک تحصیلی باید با نیاز بازار کار نیز آشنایی کامل را داشته باشید.

استخدام
استخدام

استخدام کارجو در این سامانه دارای شرایط سن و مدرک نبوده و کارجویان می توانند با هر مدرک تحصیلی در سامانه ملی کار روزمه خود را تکمیل نمایند.

استخدام و داشتن شغل یکی از راه هایی هست که فرد برای کسب درآمد به نیاز دارد و این از زمان های گذشته تا به امروز یکی از دغدغه کارجویان در پیدا کردن شغل بوده است.

یکی از مهم ترین نکات در یافتن شغل مورد نظر داشتن توانایی و مهارت در زمینه خاصی می باشد و این مهارت امروزه بیشتر از گذشته به چشم می خورد و می توان گفت که جهت کسب مهارت و تجربه علاوه بر مدرک تحصیلی باید با نیاز بازار کار نیز آشنایی کامل را داشته باشید.

سامانه ملی کار با هدف ایجاد ارتباط سریع ، امن و راحت تر کارفرمایان و کارجویان در فضای اینترنت و براساس نیازهای روزبازار کار توسط بخش خصوصی .طراحی و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است مطالعه جامعه آماری بسیار گسترده از کارجویان و کارفرمایان در سطح کشور، روشنگر راه ما در زمینه ایده پردازی ، طراحی و اجرا بوده است. تخصص و تجربه کاربران عزیز می تواند مارا در راه نیل به اهداف که مهمترین آن تامین نیازهای بازار کار میباشد، یاری نماید.

استخدام کارجو در این سامانه دارای شرایط سن و مدرک نبوده و کارجویان می توانند با هر مدرک تحصیلی در این سامانه روزمه خود را تکمیل نمایند.

همواره به کارفرمایان نیز می توانند با نام نویسی در این سامانه رزومه کارجویا نرا مشاهده کرده و در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نظر خود را =یدا نمیاند.

یکی از نکات مهم در تهیه رزومه در سامانه ملی کار ارائه اطلاعات درست می باشد و به کارجویان پینشهاد می شود که از ارائه هرگونه اطلاعات نادرست جدا خودداری نموده تا کارفرمایان بتوانند با کارجویان در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون